"Guys!!!" Syaza menjerit bila melihat Mario & Ammar telanjang bulat duduk minum-minum di sofa.
Irina yang berdiri di sebelahnya terpaku melihat batang Mario yang mencanak. Dia membisik ke Syaza, "Batang husband you memang macam tu ke?"
"Hehe... dia memang macam tu, kena pulak dia tengok you seksi macam ni. I know you want him right? I can see from the way you look at him. Kalau you nak, we can swap husbands," Syaza menduga Irina.
Ammar bangun mendekati isterinya, "Darling... I saw that look of yours many times, I've decided to go full swing. You can fuck with Mario tonight."
"Abangg... betul ke ni? Serious?" Tanya Irina ragu-ragu dengan tawaran suaminya itu.
"I'm dead serious dear, I've talked with Mario when you're in the bathroom but we have one condition," Ammar menambahkan syarat pada tawarannya.
Irina berdebar-debar menunggu apakah syarat suaminya, dia melihat Syaza sedang menari meliuk-liukkan tubuhnya dengan gaya ghairah di atas pangkuan Mario.
"It's a simple request, our fetish actually... we want to see you fuck with Syaza first. Batang kitaorang keras gila bila tengok both of you menari tadi," Ammar memeluk mesra isterinya.
"Boleh kan sayang? For me at least?" Ammar memandang tepat ke muka isterinya dengan penuh harapan.
"Macam mana kalau lepas tu sayang jadi ketagih & nak buat lagi dengan dia atau perempuan lain?" Irina bertanya untuk kepastian.
"Hehehe... I say go ahead, it's fine with me if sayang jadi bisexual enjoying both women & men. Asalkan you puas & still be Mrs Ammar."
Irina tersenyum manis. Akhirnya dia mendapat lesen besar, dah lama nalurinya menginginkan kelainan dalam hubungan seksual. Dia malu untuk berterus terang pada suaminya akan tetapi perasaan itu bertambah kuat menjadi-jadi bila mereka bertemu dengan pasangan Syaza & Mario.
Irina mengucup bibir suaminya & berjalan ke arah Syaza & Mario. Dia memegang pinggang Syaza & tangannya naik ke tali bra Syaza & melurutkannya ke bahu.
Irina mengucup bahu Syaza sambil tangannya ke depan melondehkan bra cup Syaza & meramas-ramas buah dada Syaza.
"Dance with me babe... in bed" Irina membisik di telinga Syaza.
Syaza turun dari ribaan Mario & menanggalkan terus bra nya. Dilemparkan ke arah Wut yang sedang merakam. Dia berdiri menghadap Irina & merangkul pinggangnya.
Tangan Syaza mencapai ke belakang tubuh Irina lalu menanggalkan cangkuk bra Irina. Irina membantu dengan melepaskan tali bra & melemparkannya ke Mario yang menggenggamnya & mencium-cium ghairah.
YOU ARE READING
SYAZA'S STORY ~ My Beloved Husband
No FicciónSyaza isteri muda berumur 24 tahun & baru setahun mendirikan rumahtangga bersama Arif seorang akauntan. Syaza berdarah kacukan Cina di sebelah ayah. Berwajah menawan & berkulit putih mulus. Sayang Arif pada isterinya mungkin keterlaluan. Dia sentia...