B*k Böceği

9 4 1
                                    

Son dediğimle baya sinir olmuştu ki odanın kapısını çarparak çıkmıştı. "Neden salaklar hep beni buluyor!" dedim sinirle. "Sakin sevgilim." "Sen bana neden anonim olduğunu söylemedin! Bu ayrı konu." "Eğer o zaman söyleseydim dövebilirdin." "İyi düşünmüşsün de ben seni niye döveyim!" "Güzelim o zamanlar çok tehlikeli gibiydin. Yol sorsam sana dövecekmişsin gibi cevaplardın." 

Haklıydı, hem de çok.

Sen sussana

İç sesimi susturduktan Doruk'a döndüm. "Doruk sana bir şey sorucam."

"Sor güzelim."

"Beni b*k böceği olsam sever miydin?" dedim cilveyle,

"Aşkım sen niye b*k böceği oluyorsun ki?"

"Sus, sever miydin sevmez miydin?"

"Severdim güzelim."

"Ha sen yani b*k böceklerini seviyorsun?"

"Ben böcekten iğrenirim."

"O zaman beni nasıl seviyorsun lan?!"

"Aşkım sen böcek misin ki?"

"Az önce severim dedin lan puşt!"

"Ama eğer böcek sen sen severim."

"Ben böcek miyim Doruk!"

"Aşkım iyi misin?"

"Ben gayet iyiyim! Asıl sen iyi misin!?"

"İyiysem seni gördüğüm içindir."

Bu çocuk bu aralar bana fazla sevgi dolu. Bir bok var kesin işin içinde. Bunları düşünürken Doruk'un telefonu çaldı. "Amına koyayım! Bula bula beni mi bulmuşlar?!. Tamam sakinim... Lan niye ben!.. Tamam geliyorum bekleyin az." dedi sinirle. "Güzelim benim gitmem gerek hemen geliceğim. Tamam mı?" dedi saçlarımı öperek. "Tamam sevgilim seni bekliyor olucağım." dediğimden odadan çıktı.

DORUK'TAN

Selenin odasından sinirle çıkıp bizimkilerin olduğu depoya geçtim. Şimdi diyeceksiniz ki sen 24 yaşında normal bir insansın. Ama siz öyle sanıyorsunuz... Her neyse önemli değil. "Ee bu piç niye beni niye çağırdı?" diye sordum sinirle Barışa -Barış, Doruk'un manevi kardeşi-. 

"Abi bize bir şey söylemedi illa seninle konuşacakmış." sıkıntılı nefes alıp-verdikten sonra, "Peki, konuşalım şu ... Tamam ağzımı bozmayacağım!" "Abi odada kendisi." "Tamam Barış. İşine dönebilirsin." dedim ve odaya girdim.

 "Vay vay kimler gelmiş!" Dedim sinirle. "EEE BIRAKTIĞIN ENKAZI GÖRMEYE Mİ GELDİN HA BABAM SANDIĞIM AMA BENİ KAÇIRAN ADAM!" "Doruk... oğlum yapma böyle..." "NEYİ YAPMAYAYIM! OKUL ÇIKIŞI ADAM GELİYOR VE SENİN BABAM OLMADIĞINI SÖYLÜYOR! BEN DAHA O ZAMAN 9 YAŞINDAYDIM! AKLIN ALABİLİYOR MU?! ŞU SİKTİĞİMİN BEYNİ HER BOKA ÇALIŞIYOR AMA BANA BİR ŞEY ANLATMAYA GELİNCE ÇALIŞMIYOR!?" "Doruk yeter! Buraya seninle bir şey konuşmak için geldim." "Boş yapmayacaksan anlat." dedim sakin kalmaya çalışarak. "Selen varya..." "Evet sevgilim," "Onun gerçek ailesi Sungu ailesi." "Ee zaten sikik kafalı adam da yanımızda söyle zaten" Dedim sesimi kontrol etmeye çalışırken. "Bir dakika Sungu ailesi mi? Şu Taha Sungu ve Miran Sungu oğulları ve Gizem Sungu adında çocukları olan aile?"

.

.

.

.

Yeni bölüm böyleydiii

Beğendiniz mi?

Sungu soy adı tanıdık geliyor mu size?

Bence tanıdık geldi geldi

Peki b*k böceği olayı fgcjvhgkblk

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!

İzler ve KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin