5[Eski]

61 18 16
                                    

Seni bana ayırdım,
Bütün İstanbul biliyor
Çok söyledim ama kendini ölümlü sanıyor.İnanmazsınız sesinde kuşlar yaşıyor Ah bide gülünce kafam yanıyor

Şarkıya eşlik ederek bir yandanda viskilerimizi içiyorduk. Ortam çok iyiydi.

Bara gelmiştik. Tabii Ali ve Ahmetin zoru ile evde yalnız depresyona girmeme izin vermemiştiler.
Şuan birazda olsa kafam dağılmışdı ama hâla onu düşünüyordum. Üstümde beyaz gömlek ona uyan siyah kot pantolon vardı. Düşüncelerimi bozan şey ise Ahmetin "Seviyorum ulan!" Diye bağırmasıydı.

Şimdiden kafası gitmişdi bile. Elimdeki kadehi bi çırpıda içtim. Ahmetin tam tersi Ali sessizce içiyor bazende benim gibi bir yerlere dalıyordu.

"Keşke sende beni sevsen imkansızım." Söylediğim söz ile Ali hızla kafasını bana çevirdi "Ne?" Dedi sesi şaşırmış gibi çıkıyordu.

Ee oda haklı şimdiye kadar bırak sevmeyi ilişki konusunu bile konuşmuyordum Ali yüzünden Ahmetde bana baktı.

"Pêki sen kime düştün kanka?" Dedi Ahmet "kim imkansız?" Bu seferde Ali sormuşdu.

"Ne siz sorun ne ben söyleyeyim." Dedim sesim kırılgan çıkmışdı. "Alındım ama kaç yıllık arkadaşız söylemiyecekmisin?" Ahmetin bu sözünün üstüne Alide onaylarcasına başını salladı.

"Yav imkansız işte." Dediğimde "Ailesimi izin vermiyor yoksa başka.." dedi sessizce Ali. "Tch Ailesi sorun değil hatta kendisinin haberi yok bile...belkide benden iyrenir öyrenirse." Son söylediyim sözü sesiz tonda söyledimki duymasınlar.

"Boş ver hayırlısı olsun neyse bari kız güzelmi?" Diyerek göz kırptı Ahmet kız.. kız değilki ama bunu onlara söyleyemem.

"Kız.. güzel evet" diyerek zorda olsa gülümseye bilmişdim. "Ben lavaboya gidiyorum." Diye Ali ayağa kalktı Ahmetde ona sırıtarak zar zor açık olan gözlerle bakıyordu noluyoruz oğlum?

Ahmet hâla Alinin arkasından
sırıtıyordu. "ben bu çoçuğa feci aşığım.." Ahmetin bir anda söylediği şey ile gözlerim kocaman oldu. nE?

"Ne dedin?" Sesim şaşkın, ve sert çıkmışdı. "Duydun işte" diyerek bi kadeh daha içti Ahmet.

"Şaka değilmi?" Dedim sesim boğuk çıkmışdı ne yani Ahmet gay'mıydı? Yok canım şakadır amına koyayım Ahmetde gay diye yüzmü var? Ama eyer gay yada bisexsual ise...
O zaman bana sorun olmazdı!

"Oradan bakınca şaka gibimi görünüyor Ege?" Bu itirafı ile mümkünmüş gibi Ahmete dahada yakınlaştım. "Bir erkek.." fısıldadım adeta "n'olmuş lan erkekse?!" Diye bağırdı Ahmet biliyordum içkiliydi yarın bunların hiç birini hatırlamayacaktı.

"O biliyormu?" Dedim oda soruma karşılık "hayır ama beni yakan onun gönlünde biri var." "Kim?" "Sen." Haha çok komik şaka olum ben ne yaşıyorum lan!?

Bu bu nedemek? Ben'mi? Daha Alinin gay olduğunu öyrendikden sonra birde bana olan hissleri öyrenmem şoku hayır, hayır bu yalan olmalı Ahmet benimle taşak geçiyor hem içkili o ne diyeceğini bilmemeli.

Düşünceler arasında Donup kalmışdım iki dakika sonra "Yalanmı?." Dedim sessizce "tch doğru seni seviyor bunu bana onun 'abisi'ymişim' gibi söyledi bende ona bunun kötü birşey olduğunu söylediğimde bana daha uzak oldu." Ard arda sıraladığı kelimelerle donup kalmışdım Ali Ahmet ondan büyük diğe her derdini sorunu ona anlatırdı. Anlaşıyordular zaten bende diyorum bunlara ne oldu son zamanlarda diğe.

Onu bırakda. Yıllardır arkadaşım, kardeşim dediğim çoçuk beni seviyormuydu? Hayır! Ben ona hiçbir şey hissetmiyorum.

Tam ağsımı açıcaktım ki İçeri Ali girdi.
Halsiz,yorgun,kırgın görünüyordu. "Şey git'sekmi?" çekinerek dedi Ali onu onaylayıp ayağa kalktım.

Masada sızmış olan Ahmet'ide kaldırıp kalabalığın içinden zorda olsa çıktık. Taksi çağırdık. Arabaya bindiğimizde
İkimizde sessizdik. Suskunduk.

Nasl yani bana arkadaşım,abi diyen çoçuk.. ben ve o.. Hayır! Asla bu durumu düzelticektim ama şimdi susacaktım susmalıydım olay büyümeden.

 Hayır! Asla bu durumu düzelticektim ama şimdi susacaktım susmalıydım olay büyümeden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ali

Ahmet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ahmet

(Başka birşey bulamadım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

B E L K İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin