Bilgilendirme: Adnan, Demir'in çocuğudur, Yılmaz, Hünkar yüzünden jandarmaya yakalanmıştır ama bunun bir nedeni vardır.
Demir, Zuleyha'nın sevgilisidir ve onu gerçekten çok sever, Zuleyha ise zamanla Demir'i sevmiştir ama olan bitenden dolayı Hünkar'ı asla affetmez.Hünkar sadece ailesinin mutlu olmasını diliyor ve hiçbir şeyden pişmanlık duymuyor, Yılmaz Müjgan ile evli ama hamile değil, Ali rahmet ve Hünkar Yılmaz yüzünden konuşmuyor.
Hünkar atıyla tüm dünyasının olduğu Çukurova topraklarından geçiyordu. burada her şeyi yaşadı, her şeyi burası ve ailesi için yaptı.hiçbir şeyden pişman değildi ama çok yorgundu, Züleyha'dan duyduğu nefret ve ali rahmet aşkı kalbini kırıyordu.onlara ne olduğunu, ne yaptığını ve nedenini anlatamadı. hepsi onun Yılmaz'ı cezaevinde öldürmek istediğini sanıyordu ama öyle olmadı. evet Yılmaz ile Zuleyha'yı ayırdı ama bir nedeni vardı.Yılmaz'ı hapse atmak zorunda kalmıştı, eğer her şey planladığı gibi giderse Yılmaz kısa sürede dışarı çıkacak ve Zuleyha'yla birlikte kaçacaktı. onları kurtaramadı ve Zuheyla Demir'in çocuğuna hamile kaldı, artık ayrılamazlardı.Hünkar herkesin hayatını değiştirdiği için suçluluk duydu. Zuleyha ve Yılmaz yeni aileleriyle mutlu görünüyorlardı ama suçluluk duygusu aklını hiç rahat bırakmıyordu.
'Hanımın lütfen dikkatli olun, dışarısı çok sıcak'
'Gaffur, küheylan'a su ver, ben konağa gidiyorum'
'tabii ki hanım'
Her zamanki gibi köşk Adnan'nın kahkahalarıyla doldu, Hünkar, Züleyha ile Adnani'nin top oynadığını görür, onların bu kadar mutlu olması hoşuna gidiyordu.
'Umarım her zaman bu kadar neşeli olursunuz'
'Umarım öyle olur Hünkar Hanım'
Hünkar kanepeye oturup Adnan'a bir top atar, onunla oynamayı çok seviyordu, Züleyha'nın kızgın bakışları içinden kılıç gibi geçse de torununu çok özlemişti.
'Züleyha, akşam şirket yemeği var, ben girmeyeceğim, Demir İle karı-koca gidersin diye düşündüm tabii istersen,'
Bu Zuleyah'ı şaşırtır.
'siz neden gelmiyorsunuz?''
'artık yaslandim kızım, siz karı-koca gidin'Züleyha bir süre ciddi olup olmadığını anlamak için hünkarın yüzüne bakar.
"Yukarda senin için bir elbise seçtim beğenmezsen giymek zorunda değilsin"
Hünkar Züleyha bir şey diyemeden odasına çıkar, at binmeyi sevsede artık çabuk yoruluyordu.
Uyumamak için şirketten gelen raporlara göz gezdirir, her ne kadar şirket ile uğraşmayı sevsede artık yavaş yavaş herseyi oğluna devir edicekti.
"Hey gidinin Hünkar yamanı, Çukurova'nın hanımağası ölüm senin içinde geliyor"
Hünkar ölümden korkan biri değildi ama daha yapması gereken, düzeltmesi gereken onca şey varken sırasımıydı?
Telefonu alıp Sebahattin'i arar."Alo Sebahattin"
"Merhabalar hünkar hanım iyiki aradınız""Ben Müjgan için aramıştım"
"Merak etmeyin işe alındı ama sizin yardımınızı bilmiyor'"Sağol Sebahattin bu iyiliğini unutmayacağım'
"Ne demek hünkar, ama bunu neden yapıyorsun?""Merak etme planımın bir parçası"
YOU ARE READING
Hünkar Yaman
FanfictionBu hikaye Hünkar Yaman hakkinda ilerliyecek, zamanla Fekeli, Demir ve Züleyha ile olan günlerini ve sevgisini okuyacaksiniz. hikayemizin gerçek kahramanı: Hünkar Yaman