0507*: Merhaba.
Görüldü.
Yazıyor...
0507*: Lütfen bir şey yazma.
Görüldü.
Çevrimiçi.
0507*: Bana inanmazsın belki ama... Ben sadece ölmek üzere olan bir kızım.
0507*: Kalp hastasıyım ve maalesef en yakın arkadaşım dışında kimsem yok.
0507*: İstersen engelle istersen hiç bakma ama... Sadece hissettiklerimi birine anlatmak istiyorum.
0507*: Çünkü en yakın arkadaşıma anlatıp üzmek istemiyorum.
0507*: Şimdi izin verirsen sadece 'Tamam' yazar mısın? Ondan sonra hiçbir şey yazma ama lütfen.
Görüldü.
Yamaç: Tamam. Ama bir şey daha diyebilir miyim?
Görüldü.
0507*: Teşekkür ederim, ne kadar mutlu olduğumu bilemezsin!
0507*: Ve ne diyeceksin?
Yazıyor...
Yamaç: Öleceğini mi düşünüyorsun? Ve cevaba göre devam edeceğim bir şeyler demeye bilgin olsun.
0507*: Öleceğim çok net, artık hastaneden çıkamıyorum.
Yamaç: Umudunu kaybetmemen gerektiğini biliyorsundur, sana bu konuda tavsiye falan vermeyeceğim. Ama lütfen böyle düşünme, kendini ölüme bağlama. İstersen adını ver, istersen iki yabancı kalalım ve bana anlat ne istersen. Ama 'Öleceğim' deme işte.
0507*: Peki, demem.
Yamaç: Düşünme de.
0507*: Tamam...
Yamaç: Söz mü?
0507*: Söz Yamaç Alsoy.
Görüldü.
Yazıyor...
0507*: Hayır, seni tanımıyorum.
Görüldü.
0507*: Yani tanıyorum ama bu numaranın senin olduğunu bilmiyordum, profiline de hiç dikkat etmemiştim açıkçası.
0507*: Nereden tanıdığımı sorma, benim kim olduğumu öğrenmeni istemiyorum.
0507*: Ve bundan sonra bana herhangi bir şey yazmana gerek yok hatta istersen engelleyebilirsin, sorun etmem.
Yamaç: Kim olduğunu anladım zaten Yaz.
Görüldü.
Yamaç: Ve bundan sonra cevap vermeyeceğim, kendimi tutacağım. Bana nereden anladığımı sorma.
Yamaç: Şimdi ne istiyorsan bana istediğin zaman yaz çünkü ben sadece ismini biliyorum, seni bizzat tanımıyorum.
Görüldü.
0507*: Tekrar teşekkür ederim.
0507*: Nasılsa tam adımı da bilmiyorsun, yazarım o yüzden.
0507*: Cesaretimi kırmadığın için de teşekkür ederim.
0507*: İlaçlarımı alıp uyuyacağım, iyi geceler Yamaç.
Görüldü.
Çevrimdışı.
Yamaç: İyi geceler.../ İletilmedi.
---
Senin tam adını bilmemem nasıl mümkün olabilir ki? Lisede her maça gelen basketbol tutkunu masum kız, Yaz Aksan. En yakın arkadaşım senin en yakın arkadaşını severken dikkatimi çekmemen, sana tutulmamam mümkün değildi. Üzerinden yıllar geçti ama sen beni buldun ve ben bu defa seni kaybetmeyeceğim. Yaz Aksan, kalbi hasta kız... Seni sevdim, seviyordum ve hep seveceğim.
🫀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbi Hasta Kız/Yarı Texting
Teen Fiction0507*: Merhaba. Görüldü. Yazıyor... 0507*: Lütfen bir şey yazma. Görüldü. Çevrimiçi. 0507*: Bana inanmazsın belki ama... Ben sadece ölmek üzere olan bir kızım. Görüldü. --- Kalp hastası olan Yaz Aksan ve rastgele bir numara sallayarak ulaştığı Yamaç...