Farid rijdt terug naar het restaurant. Hij parkeert zijn auto vlak voor het restaurant en stapt woedend uit zijn auto. Hij wandelt zijn restaurant binnen en meteen stopt al het personeel met waarmee ze bezig zijn.
'Mijn restaurant is gesloten. Iedereen naar buiten.'
Aylin drukt zich meteen recht van een stoel kijkt naar Farid. Ze wandelt gehaast naar de voordeur en kijkt naar de auto. Ze ziet niemand. Ze draait zich om naar Farid.
'W- waar- waar is Alyssa?' Zegt Alyssa met een rillende stem. Farid gaat met zijn hand over zijn gezicht.
'Iedereen naar buiten!' Schreeuwt hij bevelend tegen iedereen.
'Begrijpen jullie geen Nederlands?!' Hij wandelt naar tafels en trekt mensen recht.
'Eruit! Allemaal! eruit!' Roept hij bevelend. Het hele restaurant wandelt leeg. Farid wandelt van de ene kant naar de andere kant.
'Je belt je zus nu op.' Zegt Farid meteen ongeduldig tegen Aylin.
'Ze neemt niet op.'
'Bel haar!' Schreeuwt Farid tegen haar. 'Bel haar!' Aylin knikt meteen goedkeurend. Ze grijpt haar telefoon en toetst het nummer van Alyssa weer in, maar tevergeefs, geen verbinding.
'Voicemail.' Zegt Aylin zachtjes.
'Fuck!' Schreeuwt Farid woedend. Hij trapt woedend tegen een stoel en grijpt dan meteen een andere stoel en gooit het door zijn restaurant tegen een muur.
'Fuck! Fuck! Fuck! Fuck! Fuck!' Schreeuwt hij woedend uit terwijl hij hevig met zijn hand op een tafel slaat.
Hij grijpt de tafel en gooit ook de tafel om ver. Aylin kijkt verbaasd naar Farid. Haar ogen tranen zachtjes.
'Hoe lang weet jij dit huh? Hoelang?!' Roept Farid woedend tegen Aylin terwijl hij naar haar toe wandelt.
'Net- net- ze- ze- ze- ze heeft mij niets vertelt- tot- tot net-' Mompelt Aylin. 'En ik moet jou geloven, huh? Ik moet jou geloven?'
'Ik zweer het jou, ik zweer het je, ze- ze heeft mij niets vertelt, ik- ik heb alles geprobeerd om haar tegen te houden, maar-'
'Heb je haar de waarheid vertelt?' Onderbreekt Farid haar meteen.
Meteen valt Aylin stil. Ze kijkt recht in de woedende ogen van Farid. 'Heb je haar de waarheid vertelt?! Weet ze de waarheid?!' Roept hij tegen haar. Aylin neemt een kleine stap van hem weg en verlaagt haar blik naar de grond.
'Verdomme!' Schreeuwt Farid weer. Hij wandelt van haar weg en trapt weer woedend tegen een andere stoel.
'Waar zou ze heen gaan, huh?' Aylin heft haar schouders op.
'Waar?!' Schreeuwt hij woedend.
'Ik- ik weet het niet.'
'Waar! Waar zou ze heen gaan?!'
'Ik weet het niet! Ik zweer het je, ik weet het niet!' Huilt Aylin.
'Denk je dat ik hierheen zou komen als ik het zelf wist? Denk je dat ik jouw hulp zou vragen? Ik kan niets doen, ik- ik kan niets doen- ik durf- ik durf haar de waarheid niet vertellen, ik- ik durf- hoe wil je dat ik ooit haar terug in de ogen aankijk? Hoe? Hoe- hoe moet ik vertellen tegen mijn zus dat ik verliefd werd op een man die meer dan 10 jaar ouder is dan mij, hoe?'
Farid gaat met zijn handen door zijn haren. De adrenaline spuit door heel zijn lichaam. Hij weet niet wat hij moet doen, hij weet niet hoe hij haar ooit moet vinden.
'Ze- ze is vertrokken omdat ze jou niet kan vergeten.' Zegt Aylin zeer zachtjes. Farid kijkt enkel met zijn ogen naar haar op.
Aylin heft zeer zwakjes haar schouders op.
'Ze- ze kan je niet vergeten.'
Farid wandelt meteen naar de voordeur. Hij opent de voordeur brutaal en roept meteen Ozan.
Ozan rent meteen gehaast naar Farid.
'Ja, baas.' Zegt Ozan meteen.
'Roep alle mannen hierheen. Iedereen!' Beveelt Farid meteen.
'Meteen baas.' Antwoordt Ozan meteen. Farid wandelt meteen terug naar binnen en wacht ongeduldig af tot Ozan zou komen met al zijn mannelijke personeel.
het duurde nog geen halfuur en iedereen was.
Ze stonden allemaal in Farid zijn restaurant en keken naar hun baas, wachtend op wat hij te zeggen heeft.
'Vind, Alyssa. Jullie zoeken waar ze is, onder iedere steen, in iedere boom, vind haar.' Spreekt hij op een dreigende toon.
Hij kijkt naar Aylin en haalt zeer diep adem.
'Zie dat je ieder moment bereikbaar bent wanneer ik je opbel.'
Farid kijkt naar Ozan.
'Breng haar naar huis en verlies haar niet uit het oog, tot Alyssa terug is.'
JE LEEST
Until you. VOLTOOID
Romance'Als je weigert op mijn verzoek zal je deze beelden overal vinden, Alyssa. En ik denk niet dat je dat wilt- ik denk niet dat je wilt dat mensen weten wat je doet met je vrije tijd.' Alyssa heeft zelfs de kracht niet om boos te zijn. 'Als je met mij...