-Szia! Van kedvetek jönni velünk a parkba sétálni?
-Nem.-majd rávágja az ajtót.
-Seggfej.-hallatszik az ajtó túloldaláról.Axel odajön hozzám,majd leül az ágy végébe. Négykézlábra ereszkedik és a derekam mellé helyezi két kezét. Megragadja a a bugyim két oldalát,majd leveszi rólam és az ágy mellé hajítja. Érzem,ahogyan lassan becsúsztat egy ujjat,majd kihúzza és ezt ismétli.
-Hercegnő?
-Hmm...?
-Te már most ennyire nedves vagy?
-I-igen.
-Még szűz vagy?-lehajtom a fejemet és bólogatok. Feljebb mászik és a szánkat alig választja el 1 cm,ahogyan fölém tornyosul.-Semmi baj! Csak tudnom kellett. Megígérem,hogy óvatos leszek! Élvezni fogod! Nem kell aggódnod! Vigyázok rád!-majd nyom egy puszit a számra. Komolyan mondom itt helyben el fogok olvadni!Lassan lehúzza a rövidgatyáját,az alsógatyájával együtt,majd az ágy mellé dobja. Feltolja a két térdemet,majd behelyezkedik a lábam közé. Érzem,ahogyan lassan elkezdi belém csúsztatni a faszát. Szépen fokozatosan hatol belém. Először csak a tetejét rakja be,majd óvatosan próbál kitágítani. Ahogyan már a felét belém rakja,azt érzem,hogy teljesen megtölt. Nem hiszem,hogy többet be tud fogadni a testem. Felszisszenek,amikor mélyebbre hatol és még jobban ki tágít.
-Bocsánat hercegnő,de mindjárt jó lesz!-majd egy gyorsabb mozdulattal tövig belém nyomul,ami miatt felsikítok. Axel gyorsan nyom egy puszit a számra.-Mostmár élvezni fogod!
Lassan elkezd mozogni a csípőjével és még egy darabig fáj,de utána már egészen tűrhetővé válik,és amikor látja,hogy nagyjából ellazultam,akkor gyorsít a tempón. Erőteljes,gyors mozdulatokkal hatol belém. Olyan kurva jó érzés! Axel minden egyes centimet kitölti! Mintha lett volna egy hiányzó darabom és csak most lennék teljes! A szobát betölti az egymásnak csapódó testünk hangja,amit túlharsognak a nyögéseim,illetve Axel is néha-néha felmordul! Érdekes bizsergő érzés gyűlik a hasamban,majd rá egy percre el is élvezek Axel farka körül,miközben ívbe feszül a hátam. Kicsit később kihúzódik belőlem,majd a kezébe élvez.
KAMU SEDANG MEMBACA
Összebékített ellenségek/+18
RomansaIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.