TANITIM

17 6 4
                                    

Bu kitapta Kayra,Güneş ve ikiz kardeşler Alya ile Buğra'nın ailesinden işkence gören çocukları onlardan alıp kendi kurdukları bir binada rahat yaşatmaya çalışmalarını izleyeceğiz.

KARAKTER TANITIMI

KAYRA GÜNEY:
Kayra kurtarıcılar grubunun ilk üyesi ve lideri. Ailesinden işkence gördüğü için sokaklara sığınır ve yanına sırasıyla Güneş,Alya ve Buğra geldiğinde ailesinden işkence gören çocukları kurtarma ve onlara bir ev kurup onları rahat yaşatmak için hayata karşı savaşma fikrini çıkartır.
( ilk sokağa kaçtığında 15 yaşındaydı ama kendisine Güneş katıldığında 16, Alya ve Buğra katıldığında 17 yaşındaydı Kayra. Bu dördü hep kardeş gibi büyüdü birbirlerine kardeş gibi baktılar. Kayra 19 yaşına geldiğinde hepsi kurtarıcı olmaya karar verdiler. Kayra esmer uzun boylu,kahverengi gözlü birisi)

GÜNEŞ AKSOY:
Güneş'te tıpkı Kayra gibi ailesinden işkence görür ve bir çözüm yolu arar oda sokaklara sığınır. Ve Yolları Kayrayla  kesişir.
(Güneş Kayra'nın yanına geldiğinde yolları kesiştiğinde 15 yaşındaydı şuan ise Kayradan bir yaş küçük olup 18 yaşında.
Güneş sarı ve uzun saçlara sahip uzun boylu, mavi gözlü bir genç kız)

ALYA YILDIRIM:
Alya ikiz kardeşi Buğra ile beraber Güneş ve Kayra ile aynı sebepten dolayı sokaklara sığındılar.Alya ikiz kardeşiyle beraber Güneş ve Kayra'ya katıldığında kendiside, kardeşi Buğrada 14 yaşındaydı şuan ise Kayradan iki,Güneştende bir yaş küçük olup 17 yaşındalar. (Alya kumral, kısa boylu,siyah gözlü bir kız)

BUĞRA YILDIRIM:
Alya'nın ikiz kardeşi.(Buğra kumral,kısa boylu,siyah gözlü ve ikizi Alyaya çok benzeyen bir genç)

KURTARICILAR ÇOK YAKINDA İLK BÖLÜMÜYLE KARŞINIZDA

İlk bölümde bu kurguyla alâkalı okumak istediğiniz sahneler olursa görüşlerinize açığım lütfen fikirlerinizi yazmayı unutmayın.
Bu arada ilk kitabım olduğu için yazım yanlışı olabilir biraz cahilim bu konuda kusura  bakmayın

KURTARICILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin