Bölüm 25 - Hadi git

3 2 139
                                    

Dudaklarımı öylesine güzel öpüyordu ki, öylesine çok özlemiştim ki onu, bu son ayların uzunluğu bedenimde derin bir eksiklik yaratmıştı. Onun dudaklarındaki o tanıdık tat, bana evimizin sıcaklığını hatırlatıyordu; huzur, sevgi ve güven doluydu.

Öpücükler arasında ona sarılarak, uzun süredir hissetmediğim bir mutluluğu yeniden keşfetmiş gibiydim. Onunla birlikte olmanın ne kadar doğru olduğunu ve onun varlığının beni nasıl da tamamladığını bir kez daha hissediyordum. Gözlerimiz kapanmış, kalplerimiz birlikte atıyordu sanki, sadece bu anın tadını çıkarıyorduk.

Sonra yavaşça dudaklarımı onun göğsüne koydum ve sadece birlikte olmanın ve bu anın tadını çıkarmanın önemini kavrıyordum. Geçmişte yaşadığımız tüm zorlukların ve ayrılıkların ardından, şimdi birlikteyken, her şeyin mümkün olduğunu ve geleceğin bize sadece mutluluk getireceğini hissediyordum. Yavaşça belinden destek vererek onu arkasında ki yatağa uzattım.

Onun gözlerinin içine baktığımda, yıllar boyunca birlikte geçirdiğimiz anıları ve yaşadığımız her şeyi düşündüm. Birlikte yaşadığımız zorlukları, sevinçleri ve her birini aşmanın verdiği gücü hatırladım. Dudaklarımı tekrar dudaklarına koyup ona sıkıca sarıldım, onunla birlikte olmanın bana verdiği huzuru ve mutluluğu her hücremde hissediyordum. Nefeslerimiz birbirine karışmıştı.

"Seni ne kadar çok sevdiğimi ve özlediğimi anlatamam," dedim, sesimdeki duygu dolu tonla. "Seninle olmak, her şeyin üstesinden gelebileceğimi bana hatırlatıyor."

O da bana sıcak bir gülümsemeyle baktı ve "Ben de seni çok özledim," dedi. Ellerimiz hala birbirine kenetliydi ve birlikte geçirdiğimiz her saniye, bizi daha da yakınlaştırıyordu. Gözlerimizdeki sevgi, anlatılamaz bir şekilde derinleşiyordu.

Bu an, savaşın geride kaldığı ve aşkın, sevginin ön planda olduğu bir zaman dilimiydi. Birlikte olmanın getirdiği mutluluğu ve huzuru doyasıya yaşamak, hayatın bana sunduğu en büyük hediye ve en büyük mutluluk kaynağıydı.

"Seninle geçirdiğim her anın değerini bilmek ve seninle birlikte olmak benim için çok önemli," dedim, onun gözlerinin derinliklerine bakarak. "Hayatın bize sunduğu bu anın tadını çıkarmak istiyorum, seninle birlikte olmak benim için her şeyden daha değerli."

Ellerimiz hala birbirimize sıkıca kenetliydi, gözlerimiz birbirimizin içine bakarken zaman durmuş gibi hissediyordum. Kafamı boynuna doğru yaklaştırdığım sıra nefesini boynumda hissediyordum. Boynuna öpücükler yerleştirerek yukarı doğru çıktım. Saçlarını nazikçe çekerek istediğim bölgeyi artık görebiliyordum. Kulak memesini dudaklarımın arasına aldığım gibi hafif ama beni delirten bir inleme çıktı dudaklarının arasından.

Bu anın getirdiği duygusal yoğunlukla, içimdeki hisler doruktaydı. Onun kokusunu tenime işlemesine izin vererek derin derin içime çektim. Saçlarını parmaklarımla nazikçe okşayarak ona olan sevgimi ve özlemimi hissettirmek istedim. Dudaklarımı onunkilere yumuşakça bastırarak, arzumuzu ve tutkumuzu birbirimize geçirdik.

Kulak memesini hafifçe ısırdığımda, dudaklarının arasından yükselen hafif inleme, içimi ateşe verdi. Bu inleme, beni daha da derinleştirdiği duygularla doldurdu. Ona olan arzum, her bir dokunuşumda daha da büyüyordu; bedenlerimiz birleşmiş gibi hissediyorduk.

Gözlerimiz birbirimize kilitlenmişken, zaman durmuş gibiydi. Sadece birbirimizi hissetmek, birbirimize dokunmak ve bu anın tadını çıkarmak istiyorduk. Sözcüklerin yetmediği bir iletişim kuruyorduk; birlikte yaşadığımız her şeyi hissediyor, birbirimize olan sevgimizi derinleştiriyorduk.

"Onunla olmak, hayatın bütün zorluklarını unutturuyor," dedim içimden geçirerek.

Kafamı yavaşça onun boynuna doğru eğdim. Teninin sıcaklığını ve tenine karışan hafif parfümünü içime çekerek, dudaklarımı nazikçe boynuna bastırdım. Derin bir nefes aldım ve onun kokusunu daha da içime çekerek, dudaklarımla boynunda nazik öpücükler yerleştirdim. Emmeye başladığım boynu beni arzu ve tutkunun doruklarına çıkarıyordu. Adımı inlemeye başlamıştı. Bunu o kadar çok özlemiştim ki... Adımı o güzel dudaklarından duymayı... Bakışlarımı dudaklarına çevirdim. 

Kraliyet Gölgesinde Aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin