8.Bölüm:Kavga

8 13 0
                                    

Ben sanırım bölüm atmayı özlemişim.Çünkü bu bölümü 7.bölümü yazdıktan sonra yazmaya hemen başladım.Allah'tan kitap bölümlerini önceden yazıp sonradan buraya geçiriyoruz.Neyse ben bölüme geçiyorum iyi okumalar.💜

-----------------------------------------------------------
Ben ve Milan hızla arkamıza dönerken Hayal gözlerini sıkı sıkı yummuştu."Sana ne yaptılar?!"dedi Hayal'in sırtı ile bakışan Alperen abi.Evet,oydu.

Hayal yavaşça arkasına döndü."Bana kim ne yapabilir ki?"dedi ,bir umut duymamıştır diye.Kafa sallayarak Hayal'e katıldım."Hiçbir şey yapamazlar."dedim.Ama Alperen abi pek inanmış gibi gözükmüyordu."Lan sizin karşınızda mal mı var?"dedi bize bakarak.Milan söze atladı."Yok abi, estağfurullah."dedi."Kim lan o çocuk?!"diyerek Hayal'in üstüne yürüdü Alperen abi.Hızla Hayal'in önüne geçip Alperen abiyle arasına girdim."Tamam.Sakin mi olsak?"dedim.Alperen abi kısa bir an bana baktı ancak siniri hala yerinde olmalı ki tekrar bağırdı."Ne sakin olması!Benim kardeşimi öpmüşler ve ben sakin mi olacağım?!"dedi."Evet haklısın a-"sözüm bitmeden Alperen abi hızla yanımızdan ayrıldı.Odaların olduğu kısma geldiğinde bizde peşinden koşuyorduk."Abi dur!"dedi Hayal ama Alperen abinin gözü dönmüş gibiydi.Emir'in odasının kapısını sertçe açıp içeri girdiğinde şaşkınca birbirimize baktık.Emir'in odasını nereden biliyordu?!

"Emir kim lan?!"diye bağırdı ama "Emir kim"diye Emir'e soruyordu!
Emir hepimize göz gezdirdikten sonra cevap verdi."Benim."dedi

Sonra olanlar ise saniyeler içinde gerçekleşmişti.Emir'in mal mal bize bakması ve "Bir sorun mu var?"demesi, Alperen abinin ise "Var kardeşim ellerim karıncalanıyor."dedikten hemen sonra Emir'e okkalı bir yumruk geçirmesi.

Hayal büyük bir çığlık atarken ben Alperen abinin yanına geçtim.Emir gözünü eliyle kapatırken Alperen abi Emir'in iki yakasından tutup kafasını Emir'in yüzüne gömdü."Abi!"diye bağırdı Hayal.Emir,Alperen abiye yumruk atmak için elini kaldırdığı an ondan önce davranıp elini havada yakaladım ve geriye doğru savurdum.Emir bir kaç adım gerilerken odaya korumalar girmişti.Hayal korumalardan birinin karnına tekme attı.Milan da diğer korumaya bir tokat attı.Elbette yapacaklardı, onları ben yetiştirmiştim.

Alperen abi Emir'i yakalarından tutup yana savurdu,ne tesadüf ki yan tarafta da ben vardım.Elimi sertçe sıkıp yumruğumu yüzüne geçirdi.Arkama baktığımda ise Hayal'in bir korumayı saçından tutup dışarıya sürüklediğini gördüm.Milan'a baktığımda ise Milan'ın korumaya peş peşe üç kez yumruk attığını gördüm.

Tekrar önüme döndüğümde Emir'i göremedim.Yan tarafa baktığımda Emir'in Alperen abiye yumruk attığını gördüm.Tam yanlarına gideceğim esnada bir el bileğime dolandı ve beni durdurdu."Ne oluyor burada?"diyen bir adet Anıl ve arkasında Demir ile Çağan.Tam konuşacağım esnada Alperen abinin bağırtısını duyup açılan ağzımı geri kapattım."Seni öldüreceğim lan!"diye bağırıyordu."Sen kimsin lan?!"diye tekrar bağırdı."Sen benim kardeşimi nasıl öpersin?!"bu da son bağırtısıydı.

Anıl bağırtıları duyunca kafa salladı, anlamıştı.Emir'in, Alperen abiye bir yumruk daha attığını görünce olaya tekrar dahil oldum.Hızla ilerleyio Emir'e yandan bir yumruk attım,tam o anda kapıdan birisi girdi baktığımda gördüğüm manzara karşısında şok oldum.Çağrı elinde çekirdek ile bize bakıyordu arkasında ise polis ekipleri başlarında ise abim.İçımden Elhamdülillah bugün de hapise giriyoruz dedim ve Emir 'e döndüm."Aaaa Emir kardeşim sana kim vurdu böyle.Söylede kızalım ona"dedim masum masum.Abim şok olmuş şekilde bana bakarken konuştu"Senin burada ne işin var."dedi."Abi valla kızları ziyarete gelmiştim oturuyorduk öyle birde ne duyalım bir kavga sesi bir geldik kavga ediyorlar araya gireyim ayırayım dedim bir baktım bu haldeyim."dedim.Abim bana yememiş gibi bakıyordu."Yemedin mi?"dedim mutsuzca."Yemedim uzat kollarını öne doğru."dedi bende el mecbur elimi öne doğru uzattım.Aklıma gelen şey ile durdum."Bu arada ben en son ne zaman ziyarete gittim"dedim."1 hafta falan oluyor"dedi Çağrı."İyi bari en azından ziyaretimi aksatmamış olurum."dedim

______15 dakika sonra______

Şuan yine her zaman yaptığım gibi yerde oturup başımı duvara yaslamış bir şekilde kafamı dinliyordum.Yanımda benden küçük gözüken 3 erkek arkadaş vardı."Allah kurtarsın abla."dedi sarışın olan çocuk."Kurtarmasın kardeşim eğer kurtarırsa abim beni bu sefer yakar valla."dedim."İlk giriş değil sanırım abla."dedi biraz meraklı gözüken esmer çocuk."Evet, hatta burası benim ikinci evim."dedim çocuklara bakarak.O an bir ses yükseldi kahkaha sesi ve "Lan Azra senin burada ne işin var"...
-----------------------------------------------------------

Evet bir bölümün daha sonuna geldik evet kısa bir bölüm oldu ama güzel bir bölümdü neyse ben bu bölümden sonra başka bir kitap yazmaya kaçıyorum görüşürüz😘😘

Oy ve yorum atarsanız seviniriz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KALBİMİN KOMŞUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin