Part 1

240 1 0
                                    

Setelah selesai kls aku pun pulang ke asrama. Seperti biasa sebelum naik ke asrama aku akn lalu di pejabat asrama kerana mahu usya warden asrama aku.

Namanya kak hanim, bdn begitu solid serta kopek yg besar...Pada satu hari aku naik lewat ke asrama kerana ada hal

Semua kwn aku tiada kerana mereka semua melakukan aktiviti pada waktu petang...Sdg aku lalu di pejabat asrama aku terdgr suara mendesah yg kuat.

Rupanya kak hanim sdg melancap sambil menonton blue.

Aku melihat cipap kak hanim yg tembam serta berbulu sedikit... arghhhh fuck arghhh" suara desahan kak hanim sambil memasukn dildo dlm cipap nya

Konek aku naik lps melihat aksi kak hanim. Aku pun mengeluarkn konek aku lalu melancap sambil melihat kak hanim.

Tiba2 kak hanim perasaan aku sdg mengintainya tidak sempat aku memasukn konek aku dlm seluar kak hanim memanggil aku. Mata kak hanim terbeliak memandang konek aku yg besar. Aku pun mendekatkn diri aku pada kak hanim.

Lantas kak hanim dtg memegang konek aku yg keras..Kak hanim pun bermain dgn konek aku.

Lalu kak hanim terus mengisap konek aku dgn laju hingga mengalir air mazi aku.

Kak hanim pun membuka baju dan seluar lalu memaparkn bra dan spender berwarna hitam... Aku terus meramas kopek kak hanim sambil kak hanim terus mengisap konek aku.

Plupplupplup" bunyi konek aku yg sdg diisap oleh kak hanim.

Konek aku berwarna merah kerana gincu yg dipakai oleh kak hanim begitu banyak.

Aku pun menjilat lubang jubo kak hanim dgn laju hingga kak hanim menjerit.Fuck laju lgi syg kak hanim suka" jerit kak hanim sambil muka nya sdg stim.

Arghh wangi btl jubo kak hanim" kata aku. Aku pun menjilat dgn puas hingga kak hanim terkencing kerana berasa geli akibat aku menjilat jubonya.

Aku menjolok jubo kak hanim dgn laju hingga menyebabkn konek aku x lps keluar. Aku menarik perlahan konek aku hingga kak hanim kesakitan akibat konek aku yg besar.

Lalu kak hanim memegang konek aku dan melakukan titsjob. Kak hanim menolak kopek nya besar sambil mengepit konek aku.

Aku lantas bercium dgn kak hanim sambil menjilat bibir nya yg besar.

Aku pun menjilat kaki kak hanim yg sdg berpeluh kerana memakai stokin. Bau peluh kaki kak hanim menyebabkn aku semakin bernafsu.

Aku pun menjilat cipap kak hanim yg pink. Argh geli syg slow sikit"kak hanim mendesah. Aku terus menjiat dgn laju hingga aku kak hanim squirt. Arghhhhh fuck akhirnya squirt juga aku"kata kak hanim.

Aku terus menadah air squirt kak hanim lalu memberi nya minum. Aku pun memasukkn konek aku dan menjolok kak hanim dgn laju.

Bdn kak hanim melekit akibat menuang air squirt nya di badan aku pun menjilat seluruh bdan kak hanim serta di ketiaknya.

Aku menjilat ketiak kak hanim yg berbau masam peluh bercampur dgn rexona...

Fuck kak hanim sdp btl bau ketiak kak hanim" kata kak hanim.

Setelah lama bermain aku pun merasa ingin memancut kn air mani.

Kak hanim saya nk terpancut ni" kata aku.

Pancut je dlm kak hanim nk benih dri konek besar.

" kata kak hanim. Aku pun menjolok dgn laju, Crupppp"

air mani aku terpancut dlm cipap kak hanim.

Arghh sdp sial cipap kau hanim" sambil aku memeluk kak hanim. Aku membawa keluar konek aku untuk memberi kak hanim isap.

Dgn rakus kak hanim mengisap konek aku yg besar hingga tidak muat masuk di dalam mulut kak hanim.

Kak hanim pun menelan air mani aku sambil berkata terima kasih kerana memberi kak hanim konek idaman. Aku pun tersenyum melihat kak hanim. Setelah itu aku naik ke asrama untuk mandi

Tamat...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WARDEN ASRAMAWhere stories live. Discover now