Saat gecenin ikisiydi,telefonun çalmasıyla gözlerimi kırpıştırdım.Gizrm arıyordu,bu saate neden arıyordu ki? Telefonu açtım ve konuşmayı başlatan ben oldum."gizem gecenin 2sinde niye arıyosun manyak mısın kızım sen"dedim gizem"kızım çok mutluyum sana anlatmam lazım çabuk hazırlan 10 dakikaya ordayım"bu ne saçmalıyordu böyle?"ya ne oldu kızım telefonda anlatamaycağın kadar mı önemli söyle şun-"derken telefon yüzüme kapandı.Hızlıca hazırlanıp vücuduma yapışan kısa göğüs dekolteli bir elbise giydim saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım hafif makyaj yaparak evden çıktım.Gizem kapının önünde bekliyordu.Cidden 10 dakika dolmuş muydu ki?Arabaya bindim ve sinirle gizeme baktım.Gizem ise benim aksime oldukça mutlu görünüyordu.Onu ne bu kadar mutlu etmişti açıkçası merak etmiştim."ne güzel olmuşsun yanınında sönük kaldım","aman ne yapmışım ki,neyse ne bu kadar önemli konu?"gizem ilk başta biraz duraksadı ve sonra"ARTIK BUR ENİŞTEN VAR"dedi açıkçası şaşırmamıştım.Gizemin dördüncü sevgilisiydi ve beni bunun için çağırmıştı.İç çekerek yolu izlemeye başladım.Bara gelmiştik,arabadan inip barın içine girdik.Bir adam bize el salladı yanındada ona benzer bir adam vardı.Bu büyük ihtimalle gizemin sevgilisi ve sevgilisinin arkadaşıydı gizemde ona el sallayıp bana"gel hadi Ece"dedi bende başımla onaylayıp onların yanına gittik.Gizemle adam sarıldılar yanındaki adam bana el uzattı bende ayıp olmasın diye sıktım.Benim şuana denk beğendiğim hiçbir erkek olmamıştı gizem her seferinde bana bulur ama ben reddederdim.Gizemin dediğine göre gözlerim,fiziğim saçlarım ve yüz hatlarımın oldukça çekici olduğunu söylerdi.Bende abartiğını düşünürdüm "merhaba hanımefendi ben eren sizin adınız nedir?"diye sordu adam bende kısa ve soğuk bir sesle"ece"dedim.Gizem bana"bak buda Kaan sevgilim,Kaan buda canım arkadaşım Ece","tanıştığıma memnun oldum Ece ben Kaan"bende sadece kafamı sallayıp çantamda titreyen telefona baktım.
Bilinmeyen numara: selam güzelim naber?
:tanışıyor muyuz?
Bilinmeyen numara:çok yakında karıcım
Şaşkın şaşkın telefona baktım ve bu kimdi beni nerden tanıyordu?aklımdan binbir türlü soru geçerken.Gizemin sesiyle irkildim,"biz Kaanla içki almaya gidecez ister misiniz","bana uyar","banada"deyip ikisi barmenin yanına gittiler.Erenle tek kalmıştım.Eren"hiç sevgilin oldu mu güzellik"dedi.Bense onu duymazlıktan gelip telfonla ilgilenmeye devam ettim,bu sefer eren beni belimden tutp kendine çekti."sana bir soru sordum dimi? cevap ver o zaman"Bense kendimi ondan kurtarmak için elimle onu itmeye çalışırken,bir adam geldi oldukça uzun ve ilk defa bunu söylüyorum ama benim ideal tipimdi.Ece ne saçmalıyorsun sen kendine gel erkekler kötüdür onlara güvenme.Tanımadığım adam"çek o lanet elini karımın üstüneden"demesiyle ağzım açık kaldı,ve sanırım erende şok olmuş olacak ki elini belimden çekti.Halen o adama bakıyordum bu sefer o beni belimden çekip kendine yapıştırdı."şimdi siktir git burdan"demesiyle eren koşarak bardan uzaklaştı.Bu adam kimdi ki bu kadar korkmuştu ondan?Adam"arabama gidiyoruz hadi"A hadi ama sıra bundan mı kurtulmam gerekiyoru
biri gitti diğer geldi şaka mı bu?Dedim içimden bende"neden senle arabaya gelcekmişim ne biçim bir yürüme tarzı lan bu?","sen mi biniceksin ben mi bindireyim?",cidden bineceğimi falan mı sanmıştı.Bir anda bir elini bacağıma bir elini belime dolayıp beni kucağına aldı."yanlız bu tacize giriyor bırak beni imdaaattt!","güzelim bak sana zarar vermek istemiyorum sessiz ol"Bu adamın sesi neden bu kadar çekci aşık mı oluyorum yoksa.Beni ön koltuğa oturtup,sürücü koltuğuna geçti.Arabada ikimizde çıtı çıkmadı.Eve geldiğimizde beni yine kucağına aldı."merak etme kaçmam,yürüyebilirim indir beni kuccagındaann.bu niye beni duymazlıktan geliyor,"heey-","sana sus demiştim şansını zorlama ece"kapı dolu korumaydı,bu adamın işi neydi acaba.Eve girdik ve beni üst katta çıkardı."