🚫⚔️Bölüm 4⚔️🚫

11 9 0
                                    

Merhaba aşklarımm Nasılsınız??

Bu hikayemede destek olmağı unutmayınn♡♡♡

O zamann bölümümüze geçelim ballarımm

.
.
.

"Görünüyor iyi anlaşacağız"

Asya içeceği eline almış Defneye uzatarak konuşmuşdu.

"İntikamımız farklı, yolumuz aynı olsun o zaman"

"Olsun" Dedi içeceğini elini alıp Asyanınkine vurarak.

İyi anlaşacakları belliydi..

.
.
.

"Günaydın Asya"

"Günaydın Defne çıktın mı ordan?"

"Evet çıktım geliyorum şimdi senin Polis Merkezine. Ordamısın sen peki?"

"Arabadayım sen gel on dakikaya varacağım bende"

"Tamam Görüşürüz o zaman"

"Görüşürüz"

Asya arabasına binmiş Polis Merkezine doğru sürmüşdü. Bügün Defne önceden işlediği iş yerinden çıkmış Asya'nın işlediği Polis Merkezine geliyordu. Artık Asya'yla beraber bir yerde işleyecektiler.

Sonunda Asya Polis Merkezine varmışdı. İçeri girer girmez tüm her kesi toplantıya çağırmışdı. Toplantının başlaması için ise Defnenin gelmesini bekliyordular.

Beş dakikanın ardından Defne gelmişti. Asya onu karşılamış toplantı odasına götürmüşdü. İkili içeri girer girmez her kes ayağa kalkmışdı.

"Hoş geldiniz Baş Komiserim"

"Hoş bulduk. Oturun. Sizlere aramıza katılan yeni bir polisimizi tanıtacağım.Lakin ilk önce sen kendini tanıt isterim Defne"

"Merhaba her kese benim adın Defne ve 25 yaşındayım. Buraya yeni geldim. Artık geri kalan yolumuzu birlikte addımlayacağız"

"Hoş geldiniz"

"Hoş geldiniz"

Her kes Defneye gülümseyerek 'hoş geldiniz' derken Berfin'den bir ses çıkmıyordu.

"O zaman sıra bende. Daha yeni arkadaş olduğum bu kız da başarılı polislerimizden birisi. Artık bizimle. Kendisi Komiser olduğu için onada Komiser diğe seslenmeniz daha doğru olur. İyi anlaşacağınıza eminim. Tanıtımız bitdise artık önemli olayımıza geçelim. Bildiğiniz gibi dün evime Alinin ceseti geldi. Bunu yapan o mafyanın hiç şakası yok istediği zaman sizlerede bir şey yapa bilir bu yüzden elimizi çabuk tutmalıyız"

"Komiserim bu mafya arıtk çok tehlikeli olmağa başladı. Resmen Polisimizi öldürdü! Hemde bir polis olmasına rağmen korkmadan yapmış"

"Demek böyle işler varmış burada?"

"Baş ede bilmeyeceğin kadar ağır işler var hall ede bilicekmisin ki sen? Daha yeniye benziyorsun oysa" Berfin Defeneni sözleriyle iğnlediğini sansada Defnenin umrunda olmayarak cevabını vermişdi.

"Merak etme sen, Ben her şeyin üstesinden gele bilecek güce sahibim. Aynı zamanda Ajanları çabuk anlarım"

"Çabuk anlarsın?"

"Bilmem. Kimler Ajan kimler değil göreceğiz"

"Hah yeni gelmiş arkadaşımızda zeki çıktı!" dedi sitemle.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Police and Mafia~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin