Bölüm 1

109 15 20
                                    


Selamlar

🪻🪻🪻

Nasılsınız?

💜💜💜

Keyifli okumalar

(Mayıs 1921)

Sevgili Rezan

Uykusuz geçen bir gecenin ardından, güneş ışığının aydınlattığı odamdan bunları yazıyorum. İçimdekileri size yazıp yazmamak için çok çabaladım, çok düşündüm fakat en sonunda cesaratimi toplayıp yazmaya karar verdim. Aslına bakarsanız ne yazacağımı tam bilmiyorum. Heyecandan ellerimin titrediğini el yazımdan anlayabilirsiniz. O kadar heyecanlıyım ki, sanki şu anda karşımda oturmuş, derin bir denizin altında kaybolmuş bir hazineyi barındırıyormuş gibi parlak gözlerle bana bakıyorsunuz. O hazine gözleriniz kalbimi yerinden çıkarıp nefesimi kesiyor.

İnanır mısıznız bilmem ama o gözleri tekrar görmek için nelerimi vermezdim ki. Gözlerinizde hem kaybolmak hem nefes almak hemde orada ölmek istiyorum. Biliyorum basit bir kahve rengi gözleriniz olduğunuzu söyleyeceksiniz lakin gözleriniz deniz mavisinden, orman yeşilinden, gecenin siyahından çok güzel. Hemde o kadar güzel ki oraya gömülmek istiyorum. Toprak renkli gözlerinize gömülürsem hem öleceğimi hemde yaşayacağımı düşünüyorum.

Beni yanlış anlamanızı istemiyorum ve beni yanlış anlamanızdan çok korkuyorum. Ben sapık, iğrenç kişilerden değilim. Kendimi ifade etmekte çok zorlanıyorum, ama bilmenizi isterim ki, size olan hislerim saf ve temiz. Lütfen beni yanlış anlamayın. Sağlığınıza iyi bakın.


Sevgilerimle Erkut





Biliyorum diğer kitaplarıma bölüm atmıyorum ama söz atacağım ve kısa sürede bitireceğim

Bu hikaye de çok uzun sürmeyecek kısa bölümlü bir hikaye olacak ve hikayenin tamamı mektuplardan oluşacak.

Sizce diğer bölüm Rezan'ın mektubunu mu yazayım yoksa Erkut'un mektubundan devam?

Umarım beğenirsiniz kendinize iyi bakın sizleri çok seviyorum 💜💜

Gelecek bölümde görüşürüzz

💜🪻💜🪻💜🪻💜

12.10.24






Sensendim BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin