Bölüm: 84

40 16 0
                                    


Bir insanın hayatının inişleri ve çıkışları, inişleri ve çıkışları vardı. Su Ming bunları anlamadı. Bildiği tek şey yapması gereken şeyin bu olduğuydu. Kabile onun eviydi.

Yumruğunu ileri doğru fırlattığı anda Su Ming'in sağ eli çarpma sesleri çıkardı. Bu, basınca dayanamayan kemiklerinin sesiydi. Bu, etlerinin parçalanma sesiydi. Yumruğu kapıya indiği anda gürleyen ses gökyüzünü ve yeri sarstı. Sanki hava değişti ve gökyüzündeki kar bir an dondu.

Kapı, çıplak gözle görülebilecek bir hızla santim santim çöküyor, sayısız parçaya dönüşüyordu. Sanki bir fırtına tarafından süpürülüyormuş gibi, parçalar yapraklar gibi dışarı doğru savruldu.

Patlama sesleri her yönden yankılanıyordu. Kapı tamamen parçalandığı anda dışarıdaki Vahşi Savaşçıların Tanrısı'nın kardan heykelinde de sayısız çatlak oluştu ancak kapının çökmesiyle birlikte patlamadı.

O anda Su Ming'in önünde hiçbir kapı yoktu. Önünde yerde sadece kırık parçalar vardı. Ancak onunla dışarıdaki dünya arasında, Vahşi Savaşçıların Tanrısı'nın çatlaklarla kaplı kardan heykeli havada süzülmeye devam ederek hafif bir ışık saçıyordu. Sanki hiç parçalanmayan, görünmez bir ışık perdesine dönüşmüştü.

Sanki kapı sadece görünmez ışık perdesini destekliyordu. Bu yüzden onu kırmak bu kadar zordu. Artık kapı kırıldığına göre gerçek mühür ortaya çıktı!

Ancak mühürdeki ışık ne keskin ne de loştu. Hala güçlü olduğu açıktı.

Su Ming şaşırmamıştı. Yaşlıların mührünün bu kadar kolay kırılmayacağını tahmin etmişti. Neredeyse kapı parçalanıp ışık perdesi belirdiği anda Su Ming öne doğru bir adım attı. Vücudundaki kan damarı hâlâ delici, kan kırmızısı bir ışık yayıyordu. İlk bakışta Su Ming hareket ederken kan kırmızısı bir ışık patlamış gibi görünüyordu ve yumruğunu bir kez daha ileri doğru fırlattı.

Bu yumruk boş havaya inmiş gibi görünüyordu ama gerçekte görünmez ışık perdesine inmişti. Işık perdesi titredi ama üzerindeki ışık aynı kaldı.

Su Ming saldırmaya devam ederken gözleri kanlanmıştı. Bir süre sonra ışık ekranındaki ışık son sınırına kadar söndüğünde Su Ming'in ağzından kan damladı. Birkaç adım geri atıp sağ elini kaldırdı. Işık ekranına baktı ama sağ elini kaldırdığında sağındaki boş alanı kesti!

Üç Kötülüğün İnfazı!

Bu Sanat, Dark Mountain Kabilesindeki en güçlü Vahşi Sanatlardan biriydi. Yüzlerce yıl önce gerçek Karanlık Dağ Kabilesinden geldiği söyleniyordu!

Eğer bu Sanatı uygulamak istiyorsa pratik yapmasına gerek yoktu. Aslında bu Sanatı uygulamak inanılmaz derecede kolaydı. Su Ming uzun zamandan beri bu Sanatı düşünüyordu ama 200 kan damarı olmadığı için bunu yapamadı.

Bu tekniğin zor tarafı kan damarlarına ihtiyaç duymasıydı. Ancak bir kişinin 200 kan damarı olduğunda ilk kesme işlemini gerçekleştirebilirlerdi! Artık Su Ming'in 243 kan damarı vardı ve Kan Katılaşma Aleminin yedinci seviyesine ulaştı. Bu, her zaman aklında olan Üç Kötülüğün İnfazını ilk kez oynayışıydı!

Üç Kötülüğün İnfazı, Tai Sui'nin öldürülmesi! Sözde Üç Kötülük aynı zamanda Üç Cinayet olarak da biliniyordu!

Bu dünyada üç yön vardır: Yokoluş, Embriyo ve Yetiştirme. Nesli tükenme felaketin kötülüğüdür, Embriyo felaketin kötülüğüdür ve Yetiştirme zamanın kötülüğüdür! Bunlar aynı zamanda Yağma, Felaket ve Zamanın Üç Sanatı olarak da biliniyordu!

Uzun zaman önce Dark Mountain Kabilesi bu Sanatı bir yerden elde etti. Bunu derinlemesine incelediklerinde tüm kabile şok oldu. Üç Kötülüğün yeri dünyada her zaman mevcuttu, ancak Üç Kötülük soyuttu. Görülemezlerdi ve onlara dokunulamazdı. Belki vardılar ya da belki... yoktular.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin