Bölüm: 93

35 15 0
                                    


Ölümden korkuyorlardı, o kadar korkuyorlardı ki sanki kalpleri parçalanacakmış gibi hissediyorlardı. Bu yüzden kabilenin arkasında durmaya cesaret edemiyorlardı. Ortada durmak istediler ama ortadakilerin hepsi ailelerini kaybetmiş La Sus çocuklarıydı. Bu nedenle sadece kabile liderine yakın durup kabilenin önünde durabiliyorlardı çünkü oranın güvenli olduğuna inanıyorlardı. Kabile liderinin onları korumak için orada olduğuna inanıyorlardı.

Ancak şimdi kabile liderinin tehlikede olduğunu gördüler. Ancak heykelin ışığından çıkmadıkları sürece şimdilik zarar görmeyecekler...

O tehlike anında, ön tarafta duran bir düzine kadar genç adam arasında bir kişi vardı. Yüzü solgundu ve vücudu titriyordu. Sanki zayıf vücudu korkudan parçalanmak üzereydi ama ilk defa gözlerinde delilik belirdi ve gözleri kanlanmıştı.

"Hayatımın son yarısında kafası karışık bir şekilde yemek yiyerek ve ölümü bekleyerek geçirdim. Kabileye tek bir katkım olmadı, hatta o kadar çok yiyecek israf ettim ki. kabile üyeleri beni küçümsüyor ve biliyorum ki o La Suslar bile benim çöp olduğumu düşünüyor...

"Ben gerçekten bir çöpüm. Berserker Bedenim yok, tembelim, güçlü bir vücudum yok, işe yaramazım... Sahip olduğum tek şey babamın uğruna hayatını feda ettiği zafer. kabile için vahşi hayvanları avladığında...

"Bugün tüm kabile üyelerine, bir çöp olsam da hâlâ kabilenin bir üyesi olduğumu söyleyeceğim!" Genç adam kan çanağı gözlerle kükredi ve kabile liderine doğru hücum etti. Kabilenin lideri için bir yaşam duvarı inşa etmek için etini ve kanını kullanmak istiyordu!

Genç adamın vücudu bir patlama sesiyle kabile lideriyle kesişti ve o geri çekilip kabile liderinin önünde durdu. Ancak bir anda bedeni ona doğru ıslık çalarak gelen keskin bir okla delindi. Tüm vücudu patladı ve olay yerinde hayatını kaybetti.

"Baba... senin La Sus'un çöp değil..." Genç adam ölmeden önce kırgın bir şekilde güldü.

Genç adam ölüm duvarının dışına atıldığı anda, arkadaşları, yani bir düzine kadar genç adam kükreyerek çılgınca dışarı fırladılar. Kabilenin kendilerini yetiştirmesinin karşılığını ödemek için hayatlarını kullanmak istiyorlardı. Tozun lekelediği zaferi bir kez daha karşılamak için hayatlarını kullanmak istiyorlardı.

"Biz çöpüz ama hâlâ kabilenin üyeleriyiz!" Bir düzine kadar genç adam kükreyerek dışarı fırladı. Kırılgan bedenleri ve kanlarıyla kabile liderleri ve kabile üyeleri için etten ve kandan bir duvar ördüler. Kara Dağ Kabilesinden iki adam, Karanlık Dağ Kabilesinin normal üyelerinin o anda dışarı fırlayabileceklerini beklemiyordu. Ancak gözleri küçümseme ve küçümsemeyle doluydu. Onlara göre kabilenin normal üyeleri tek bir darbeye bile dayanamayacak kadar zayıftı.

Patlamaların ortasında, bir düzine kadar insan kötü bir şekilde ezildi ve parçalara ayrıldı. Ancak ölmeleri gerekse bile yine de engel olmak için canlarını ve iradelerini kullandılar. Hatta bazıları vücutlarını Kara Dağ'daki muhafızların başına tutunmak için kullandı. Vücutları parçalanmış olmasına rağmen dişlerini gıcırdattılar ve sıkı sıkı tutundular.

Yıkım. Bu savaşta yıkımın derecesi zirveye ulaşmıştı. Bir düzine kadar gencin iradesi Kara Dağ Kabilesinden iki adamı sarsmıştı. Karanlık Dağ Kabilesi'nin normal üyelerinin bu kadar çılgınlığa ve kararlılığa sahip olmasını ve takiplerini yaklaşık iki nefes geciktirmeyi başarmalarını beklemiyorlardı.

İki nefes kısa bir süreydi. Bunun bedeli genç adamların hayatlarıydı, ancak bu iki nefes, Dark Mountain Kabilesi'nin kabile liderinin bir ölüm kalım krizinden kaçmasına izin verdi. Kabilenin lideri üzüntü içinde Vahşi Savaşçıların Tanrısı'nın heykelinin ışığına döndü. Sanki kalbi bir bıçakla kesiliyormuş gibi hissetti ama ölemeyeceğini de biliyordu. Kendisi için değil, kabile içindi.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin