Bölüm 88

57 9 32
                                    

Herkesin merakla beklediği chunin sınavının yarı final ve final karşılaşmalarının olacağı gün gelip çatmıştır.

Naruto'dan :

Heyecandan uyayamadığım bir gecenin daha sonuna gelmiştim. Artık bugün chunin sınavını başarılı bir şekilde geçen kişiler belli olacaktı. Umarım bende o kişiler arasında olurdum. Acaba gerçekten başarılı olabilecek miydim ?

Aklımda ki bu sorudan beni annemin tatlı sesi kurtarmıştı.

Annem "Naruto kahvaltı hazır." dedi. Bunu dedikten sonra yatağımdan kalkıp her zamanki gündelik kıyafetlerimi giydim. Elimi yüzümü de yıkadıktan sonra kahvaltımı etmek için mutfağa doğru gittim.

 Elimi yüzümü de yıkadıktan sonra kahvaltımı etmek için mutfağa doğru gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutfakta beni annem ve Karin karşılamıştı. Tabi ki de yine ve her zaman olduğu gibi babam yoktu. Sanırım bunun sebebi chunin sınavının yarı final ve final karşılaşması için son hazırlıkları hazırldığı içindi.

Yüzüme en sahici gülümsememi takınarak "Günaydın" dedim.

Annem ve Karin de aynı anda "Günaydın" dedi.

"Babam chunin sınavının hazırlıkları için kahvaltı etmeye gelmedi sanırım" dedim.

Annem tabağıma sucuklu yumurtamı koyarak "Hayır , ondan değil babanın bana söylediğine göre dün akşam Konaha köyünden birisi kaçmış. Kaçmadan öncede birisini yaralayarak kaçmış. Bu durumu çözmek içinde baban Hokage'lik ofisine erkenden gitti." dedi.

Şaşırarak "Böyle bir canîliği kim yapar ki ?" diye sordum.

Annem "Kimin yaptığını bilmiyorum ama umarım kim yaptıysa bir an önce yakalanır ve cezasını çeker." dedi.

"Umarım." dedim. Bunu dedikten sonra sucuklu yumurtamı yedim ve evden çıkmak içim ayakkabılarımı giymeye başladım.

Karin "Senin karşılaşmanı izlemeye yine geleceğiz." dedi.

Gülümseyerek "Abinin chunin olduğuna kendi gözlerinle mi şahit olmak istiyorsun ?" diye sordum.

Karin gözlerini devirerek "Benden sadece 5 saniye erken doğdun. Bu yüzden benim abimmişsin gibi davranmayı bırak." dedi.

"Ama bundan çok zevk alıyorum. Bu yüzden ömrüm boyunca senin abinmiş gibi davranmaya devam edeceğim." dedim.

Karin "Büyüdükçe daha gıcık oluyorsun." dedi.

Gülerek "Bunu iltifat olarak kabul ediyorum. Her neyse ben gidiyorum. Arenada görüşürüz." dedim.

Annem ve Karin aynı anda "Görüşürüz" dediler. Bunu dediklerinden sonra hızlı bir şekilde yarı final ve final karşılşamalarının yapılacağı arenaya doğru gitmeye başladım.

___________

Arenaya vardığımda bu sefer öncesine nazaran daha kalabalık bir seyirci topluluğu olduğunu gördüm. Bunun nedenin artık geriye kalan son dört kişinin bâya güçlü kişiler olmasından kaynaklanıyordu. Çünkü artık karşılaşmaların sonucunu kestirmek imkansız olacaktı.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin