Kanlı ay!Su Ming'in gözlerinde şaşırtıcı bir kanlı ay belirdi. Ayın büyüleyici bir aurası yaydı ve onu gören herkesin şok olmasına neden oldu. O anda gökyüzündeki kırmızı sisin içinde yaşlıya karşı mücadele eden Bi Tu, birdenbire kalbinde tarif edilemez bir rahatsızlık hissetti. Bu rahatsızlık birdenbire ortaya çıktı ama vücudunda ilk kez ortaya çıkmıyordu. Birkaç ay önce kendisinin de aynı tedirginliği ve tedirginliği hissettiğini açıkça hatırladı.
Sanki Qi'si artık onun kontrolü altında değildi ve bir şeye tapınmak için bedenini terk etmek üzereydi.
Bi Tu'ya karşı savaşan Mo Sang zaten sınırına ulaşmıştı ama o anda gözlerinde bir parıltı belirdi. Bi Tu'nun Qi'sindeki değişikliği fark etti ve ileri doğru bir adım attı. Yanındaki kara piton kükredi ve Vahşi Savaş Sanatının gücünü kullanma şansını yakaladı.
O anda gökyüzündeki kan sisi sanki Bi Tu geri çekiliyormuş gibi şiddetli bir şekilde dağıldı.
Bu sahne, yerdeki insanları sadece Su Ming'in gözlerindeki kanlı ay karşısında şok etmekle kalmadı, aynı zamanda gökyüzündeki en güçlü Vahşiler arasındaki savaş karşısında da şoka uğrattı.
"Geri çekilmek!" Nan Song'un gözlerinde bir parıltı belirdi. Kolunu salladı ve yanında Karanlık Dağ Kabilesi'nden Vahşiler'le birlikte hızla geri çekildi. Geri çekilirken Kara Dağ Kabilesinden dokuz kişi kalplerindeki korkuyu bastırdılar ve artık gökyüzüne bakmadılar. Bunun yerine onların peşinden koştular.
300 metre geriye çekildiklerinde Nan Song dilinin ucunu ısırdı ve ağız dolusu kan öksürdü. Kanı, Kara Dağ Kabilesinden dokuz kişiye doğru sallanan devasa, kan kırmızısı bir kola dönüştü.
Gök gürültüsü gibi bir ses havada yankılandı ve yer titriyor gibiydi. Devasa kan kırmızısı kol, Kara Dağ Kabilesinden gelen takipçileri 150 metre öteden engelledi.
"Kara Dağ Kabilesinden hâlâ buraya gelmekte olan bazı Vahşiler olduğunu hissedebiliyorum... Vahşi Savaş Sanatımı kullanacağım. Beni koru ve bana biraz zaman kazandır!" Nan Song konuşurken hemen bağdaş kurup yere oturdu ve gözlerini kapattı. Varlığı bir anda ortadan kayboldu ama vücudundaki kan damarları sanki bir resim oluşturacakmış gibi garip bir şekilde büküldü.
Bei Ling babasını sırtında taşıdı. O anda artık savaşacak gücü kalmamıştı. Koşmak bile onun için zordu. Muhafızların Şefi ise iki bacağını kaybetmişti ve bilincini korumak için kendini zorluyordu ama görünüşe bakılırsa yere yığılmak üzereydi.
Lei Chen, Su Ming'in sırtından aşağı inmeye çabaladı. Bei Ling ve diğerleriyle karşılaştırıldığında, gücünün sonuna gelmiş olabilir ama yine de savaşabilirdi. Nan Song'un yanında nöbet tutuyordu.
O anda Su Ming'in yanında otuzlu yaşlarında bir adam da vardı. Yüzü kandan çekilmişti ve sol kolu kan içindeydi ama sağ elinde uzun bir mızrak sıkıca tutuyordu. Su Ming'e bir bakış attığında tam önünde durdu.
"Su Ming!" Liderin zayıf sesi Su Ming'in arkasından geldi.
"Bu yay senin için!" Su Ming bakmak için başını çevirdiğinde, Muhafızların Şefi ona baktı ve Bei Ling'e yayını alıp kalan üç okla birlikte Su Ming'e atmasını işaret etti.
"Bundan sonra Karanlık Dağ Kabilesi'nin Muhafızlarının Lideri sensin! Okçuluğunuzu daha önce görmüştüm. Çok iyi... "Muhafız Şefi gülümsedi ve yavaşça gözlerini kapattı. Ölmedi ama artık dayanamadığı için bayıldı.
Su Ming yayı ve okları aldı. Yay çok ağırdı. Ondan öldürücü bir aura geliyordu ve üzerinde de bol miktarda kan vardı. Su Ming onu eline aldığında tek kelime etmeden sadağı sırtına koydu. Bei Ling'e başını salladı ve Nan Song'un kanının oluşturduğu dev el tarafından engellenen Kara Dağ Kabilesinden insanlara bakmak için döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...