Kan damarı kırıldığı anda Lei Chen titredi ve ağız dolusu kan öksürdü.Shan Hen, Nan Song'un avucunun içinde uçmaya gönderildi. Yüzü solgunlaştı ve yere indiğinde onlarca metre geriye sendeledi. Ağzının kenarından kan sızıyordu ve yüzünde karmaşık bir ifade vardı. Yüzünde suçluluk ve acı vardı ve sanki Nan Song'la yüzleşmeye cesaret edemiyormuş gibi başını eğdi.
Bütün bunlar çok çabuk oldu. Göz açıp kapayıncaya kadar işler değişti. Su Ming, Shan Hen'e baktı ve kırgın bir şekilde güldü.
Shan Hen'in yüzü solgundu. Kan ağzının kenarından aşağı doğru akmaya devam etti. Aniden başını kaldırdı ve tiz bir çığlık attı. Arkasını döndü ve artık Nan Song ve Su Ming'e bakmadı. Bunun yerine çılgınca ormana doğru koştu. Göz açıp kapayıncaya kadar ormana doğru koştu. Acı çığlıkları uzaklaşırken Shan Hen de ormanın içinde kayboldu.
Aynı zamanda Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri sanki bunun olmasını bekliyormuş gibi şiddetle güldü. Nan Song'a doğru hücum etti ve az önce Nan Song'a karşı savaşan siyahlı adam da hala yaralı olan Nan Song'a yumruk attı.
Nan Song'un yüzü kederle doluydu. Yüzü solgundu ve vücudu bir iskelete benzeyene kadar solmuştu. Hilal şeklindeki bıçak sırtının derinliklerine saplanmıştı ve kan akmaya devam ediyordu.
Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri ve siyahlı adam yaklaştığı anda, Nan Song aniden yüksek sesle güldü. Kahkahası ıssızlıkla doluydu ve vücudu titriyordu. Hemen kaşlarının ortasında uzun bir çatlak belirdi ve soluk yeşil bir gölge hızla gelen düşmanlara doğru fırladı.
Siyahlı adama ve Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderine yaklaştığı anda, yeşil gölge bir patlamayla patladı ve her yöne yayılan şok edici bir darbe dalgasına dönüştü. Siyahlı adam zaten yaralanmıştı ve darbeye dayanamadı. Kırılgan gözleri anında paramparça oldu ve acı içinde çığlık atarken geri çekildi.
Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri de, ağır yaralanmış olmasına rağmen Nan Song'un böyle bir yöntemi kullanabileceğini beklemiyordu. Ayrıca Nan Song'un vücuduna saplanan hilal şeklindeki kılıcın kanı dondurabilecek ve güçlü bir Vahşi'nin kan damarlarının patlamasını önleyebilecek güçlü bir zehir içerdiğini de biliyordu. Bu yüzden Nan Song'a yaklaşmaya cesaret etti.
Bu kılıç aslında Kara Dağ Kabilesi tarafından Karanlık Dağ Kabilesinin Kıdemlisi için hazırlanmıştı, ancak bir kaza oldu ve onu Nan Song üzerinde kullanmak zorunda kaldılar.
Kara Katliam Klanının patriği bir ağız dolusu kan öksürdü. Artık vücudundaki yaraları bastıramıyordu ve kan kusarken aurası daha da zayıfladı. Yüzlerce metre geri çekildi ve yüzü şokla doldu.
Aynı zamanda camgöbeği gölge patladı, Nan Song'un gözleri sanki tüm yaraları iyileşmiş gibi aniden parlak bir şekilde parladı. İleriye doğru bir adım attı ve doğrudan ağır yaralı siyahlı adamın önüne geldi. Zamanında kaçamayan siyahlı adama yumruk attı.
Bir patlama sesi duyuldu ve siyah cübbeli adamın vücudu titredi. Göğsü kan ve et yığınıyla doluydu. Gözleri karardı ve öldü.
Nan Song durmadı. Kendisinden çok uzakta olmayan Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderine baktı. İfadesi sakindi ve ileri atıldı. Kabile liderinin yüzü dehşetle doluydu. Çığlık attı ve hızla geri çekildi. Kara Dağ Kabilesinin geri kalan beş kabile üyesine yaklaştığında Nan Song'un çoktan ona yaklaştığını gördü. Hiç tereddüt etmeden yanındaki kabile üyelerinden birini yakaladı ve Nan Song'a doğru fırlatmadan önce ona bir güç dalgası gönderdi.
Kara Dağ Kabilesi üyesinin acı dolu çığlıkları, vücudunda meydana gelen ani patlamayla bastırılarak büyük miktarda kan sisine dönüştü. Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri korku ve panik içinde kükredi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...