Bölüm: 100

43 15 0
                                    


     On bir kişi!

On bir kişi karanlık ormandan dışarı fırladı. Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri tarafından yönetiliyorlardı ve onlara doğru hücum ediyorlardı. Aralarında yüzünde donuk bir ifade olan siyah cübbeli bir adam vardı. Işık perdesinin, vadinin ve Nan Song'un Vahşi Sanatının onun eylemlerinde büyük rol oynadığı açıktı.

Yorgun görünüyorlardı. Artık eski heyecan ve çığlıkları yoktu. İki kabile arasındaki savaşta ölen tek kişi Dark Mountain Tribe değildi. Ölenlerin çoğu Kara Dağ Kabilesi üyeleriydi.

Kara Dağ Kabilesi'nin Muhafız Şefi ölmüştü, avcıların şef yardımcısı ölmüştü ve avcıların şefi de ölmüştü. Daha da önemlisi dahileri Bi Su da ölmüştü!

Çok sayıda Berserker ölmüştü. Bu Kara Dağ Kabilesi için büyük bir darbeydi. Siyah cübbeli adamlar ve Bi Tu'nun Düşmüş Vahşi Savaş Sanatı tarafından zorla çoğaltılan kabile üyelerinin varlığı olmasaydı, başarılı olmaları onlar için zor olurdu.

Kara Dağ Kabilesi, Kara Dağ Kabilesi'ni yok etmenin bu kadar zor olacağını beklemiyordu. Büyük bir bedel ödemek zorunda kaldılar. Belki Kara Dağ Kabilesinin Yaşlısı Bi Tu bile bunu beklemiyordu.

Mo Sang tarafından tamamen durdurulmuştu. Aşkınlık gücüyle kabileler arasındaki savaşta pek işe yarayamazdı.

Eğer zaman geriye akabilseydi ve Kara Dağ Kabilesi bu sonucu bilseydi, o zaman belki... savaşı hemen başlatmazlardı. Hazırlanmak için daha fazla zamana ihtiyaçları olacaktı.

Kara Dağ Kabilesi bu savaşı kazansa bile yine de büyük bir kayıp yaşayacaklardı. Daha da önemlisi, Karanlık Dağ Kabilesi'nin insanları Rüzgar Akıntısı'na ulaştığında Kara Dağ Kabilesi bir hiç uğruna ölmüş olacaktı. Savaş ganimeti elde edemeyeceklerdi.

Siyah cübbeli adamın yanı sıra Kara Dağ Kabilesinden buraya gelen herkes pişmanlıkla doluydu. Ancak artık savaş bu aşamaya ulaştığı için başka seçenekleri yoktu. Sadece direnebildiler. Bi Su'nun ölümü, Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderini Su Ming'i öldürme konusunda daha da kararlı hale getirdi.

Su Ming'in yüzü kendisine doğru gelen 11 kişiye bakarken sakindi. Gözlerinde dondurucu bir parıltı belirdi. Kan Terazisini sağ elinde sıkıca tuttu ve ayağa kalktı.

Nan Song ve Shan Hen sessizdi ama gözlerinde öldürme niyeti belirdi.

Sadece Lei Chen hareket etmedi. Ancak gözleri aynı zamanda delilik ve öldürme niyetiyle doluydu.

Kara Dağ Kabilesinden on bir kişi ondan 300 metre uzaktayken Nan Song öne doğru bir adım attı. Vücudundaki kan kırmızısı ışık gökyüzüne doğru yükseldi ama arkasında bulunan Lei Chen ile arasında hâlâ bir bağ vardı. Lei Chen'in vücudundaki kan kırmızısı ışık sanki bir kan ekranına dönüşmüş gibi daha da kalınlaştı.

Alçak bir kükremeyle Nan Song'un vücudunun üst kısmındaki kıyafetler patladı. Yaşlı yüzü bir anda gençleşmiş gibiydi. Kollarındaki kaslar şişti ve kükredikçe onları yere doğru bastırdı.

Bununla birlikte on bir kişinin ayaklarının altında devasa bir girdap ortaya çıktı. Girdap çamurla doluydu ve çamurdan yapılmış eller ayaklarını tutmak için uzanıyordu.

Nan Song ileri atıldı. Arkasında Su Ming tam hızla ileri atıldı. Shan Hen'in gözleri öldürme niyeti ve karmaşık duygularla doluydu. Sağ elini kaldırdı ve elinde anında hilal şeklinde bir kemik bıçağı belirdi. Sonra bir hayalet gibi öne doğru süzüldü.

Lei Chen ise titriyordu. Yüzü sanki hayatının bir kısmı emilmiş gibi bir anda yaşlanmış gibiydi.

Yerdeki çamur Kara Dağ Kabilesi'ndeki insanların çoğunu geride tutabilirdi ama siyah cüppeli adama hiçbir şey yapamazdı. Sağ ayağıyla yere bastı ve büyük miktarda çamur anında patladı. Nan Song'a doğru hücum etti.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin