24 uur na de vermissing.

2 0 0
                                    

De klok tikte genadeloos voort terwijl de zon opkwam over de slaperige Provençaalse stad. Voor Peter en Emma voelde het als een eeuwigheid sinds Sophie verdwenen was, maar tegelijkertijd leek het alsof de tijd stil was blijven staan.

De politie had de hele nacht doorgezocht, met hulp van vrijwilligers en speurhonden, maar tot nu toe zonder resultaat. Peter en Emma hadden nauwelijks geslapen, hun gedachten en gebeden constant bij hun kleine meisje.

Buiten het politiebureau verzamelde zich een groep vrijwilligers, gewapend met flyers met Sophie's foto en telefoonnummers van hulplijnen. Sommigen hadden de hele nacht doorzocht, vastbesloten om geen steen onomgekeerd te laten in hun zoektocht naar Sophie.

Binnen in het politiebureau werkten rechercheurs samen met forensische experts en analyseerden ze mogelijke aanwijzingen die tijdens de zoektocht waren gevonden. Een verlaten stukje stof, een afdruk in de modder, elke aanwijzing werd nauwgezet onderzocht in de hoop een spoor van Sophie te vinden.

Peter en Emma zaten samen in een kleine kamer, hun gezichten getekend door slapeloosheid en verdriet. Ze hielden elkaars handen vast, elkaar kracht gevend in deze nachtmerrie die hun leven had overgenomen.

Een politieagent kwam binnen met een kop koffie voor hen beiden, zijn gezicht bezorgd maar vastberaden. "We geven niet op," zei hij zachtjes. "We zullen haar vinden."

Emma knikte zwakjes, haar keel dik van onderdrukte emoties. "Alstublieft," smeekte ze bijna fluisterend, "vind haar alsjeblieft."

Buiten begon de stad langzaam tot leven te komen, terwijl de inwoners zich bewust werden van de tragische gebeurtenis die hun gemeenschap had getroffen. Berichten werden gedeeld op sociale media, mensen begonnen spontaan te helpen bij de zoektocht, en overal werden kaarsen aangestoken voor Sophie's veilige terugkeer.

Terwijl de zon steeg en de uren verstreken, wachtten Peter en Emma in een wanhopige stilte, gevangen in de onzekerheid van wat er met hun dochter was gebeurd.

Dwalen in het duister.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu