Bölüm Beş: Anlaşmalı Evlilik

281 11 7
                                    

🌕🌕🌕

Dün, geceyi Lord'un odasında geçirmiştim.

Ama o anlamda değil.

Lord'un odasında bir tane daha oda vardı. Ve o odada benim odamdı.

Müstakbel kraliçenin odası.

Oda kesinlikle çok büyüktü. Hatta burada bir şenlik bile verilebilirdi.

Çift kişilik yatak, yerlere kadar sürünen perdeler, ve kocaman dolaplarla doluydu.

Yani olan şuydu ki ben ve Lord ayrı odalarda yatıyorduk.

Ve bu benim içimi rahatlatıyordu.

Sabah daha yeni kalkmışken daha odamın kapısının çalınmasını beklemiyordum.

"Girebilirsin."

Kapım açıldığında içeri girenlerin daha kim olduklarını bilmiyordum.

İki tane kız gelmişti. İkisi de yerlere kadar eğilmiş bana değil sadece yere bakıyorlardı.

"Lütfen artık kalkıp bana kim olduğunuzu söyler misiniz?"

İlk kız diğerinden daha irice idi. Kocaman yanakları, siyah,kısa saçları, büyük kahverengi gözleri ve kavisli kaşları vardı.

Diğeri ise daha zayıf ve saçları da beyazlamaya başlamıştı. Mavi gözleri, biraz eğik burnu ve incecik dudaklara sahipti.

İkisi de kafalarını kaldırıp sonunda doğrulmuşlardı.

Zayıf olan kadın bana elinde tuttuğu sarı mektubu uzattı.

"Leydim, bunu size Lordu'muz iletmemizi istedi."dedi sakince.

Bana neden mektup yazdığını bilmiyordum o yüzden mektubu aldım ve ucundaki mühre baktım.

Mektubun en ucunda kG harfleri vardı. Belli oluyordu ki bu Kendrick Grey'dendi.

Mektubu yırtıp hala dağınık duran yatağıma oturdum ve okumaya başladım.

Merhaba turunçgil!

Sana neden mektup yazdığımı merak ediyor gibisin.

Cevabı tam da karşında.

Evet, cevap önünde ki iki kadın.

Aciz bir insan olduğundan dolayı kraliçe'nin ne yapması gerektiğini ve nasıl görgülü olacağını bilmiyor olduğundan eminim.

O yüzden bunları sana olan bir hediyem olduğunu düşünebilirsin.

Ya da benim ne kadar düşünceli bir eş olacağımı...

Biri senin kraliyet eğitmenin olurken diğeri de kişisel hizmetçin olacak.

Bu arada beni de çok merak etmene gerek yok. Düğüne kadar gözlerden ırak olacağımı bil yeter.

Not: Düşüncelerini okuyabiliyorum o yüzden biraz daha nazik düşüncelere sahip olmanı isteyeceğim.


-Kan Emici Vahşi.-


Mektubu okumayı bitirdikten sonra yanımda ki sehpanın üstüne koydum.

BİR KANLI AY EFSANESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin