İsim - nemuri tani
Boy - 178
Doğum tarihi - 01 ağustos 1989
Meslek - polis
..
İsim - hanma shuji
Boy - 192
Doğum tarihi - 27 Ekim 1989
Meslek - mafya lideri, çete üyesi
__________________________________________
Nemuri pov ~
Elimde sıkıca tuttuğum silah ile bu lüks ve büyük malikhaneye gelmiştim bazı kuşlar bana onu burada bulacağımı söylemişlerdi ah kimi mi? Tabi ki de orospu çocuğu hanmayı uzun zamandır onun peşindeydim ve sonunda ortağım takao ile onu bulmuştum.
Elimde tuttuğum silahı daha da kavrayarak duyduğum ses ile tetiği çektim,
- BURDA OLDUGUNU BİLİYORUM OROSPU COCUGU CIK HADİ!!
Sesime karşılık verilmemişti, ne sikim dönüyordu emin değildim ama hala ilerliyordum etrafı sadece silah ile beraber tuttuğum fener aydınlatıyordu oda bu dağılmış ortamı ne kadar aydınlatırsa.
- Oİ HANMA BURDA OLDUGUNU BİLİYORUM POLIS DEPARTMANI TARAFINDAN TUTUKLUSUN OLUM CIK DISARI!
Bu sefer duyduğum kikirti ile beraber arkama döndüm ve benim gibi elinde silah tutarak bana gülen hanmayı gördüm, saçları hala aynı renkti ve sikik dövmeleri de hala duruyordu, silahımı ona doğru doğrulttum.
- Teslim ol seni lanet puşt.
– Sence teslim olur muyum güzelim?~
Bana o şekilde seslenmesinden nefret ediyordum, duran bedenimi ona doğru bir adım attırarak durdurdum. Bana gülerek bakıyordu pislik.
– Beni gördüğüne sevinmedin mi 10 yıl görüşmedik ve polis olmuşsun baban seninle gurur duyuyordur.
‐ Babamı ağzına alma pislik.
Ona doğru koşarak ilerledim ve sert bi tekme salladım, tekmemi eli ile normal bir şekilde durdurdu.
– Hala aynı şekilde başlıyorsun güzelim bunu değiştirmelisin~
Bu sefer o bana bir yumruk salladı yumruğundan geri doğru çekilerek kaçındım ve özel bölgesine bir tekme attım bükülen bedenine de silahın arkası ile vurarak öyle durmasını sağladım. O sarı ve siyah lanet saçlarınından çekerek yüz yüze gelmemizi sağladım.
- Sonunda tutklandın ha?
Diye bir soru yönelttim ve kemerime bağlı olan kelepçeleri çıkartarak göz hizasına getirdim. Gözlerini bana dikerek beni süzdu.
– Hala hoşsun.
Elimden kurtularak beni kendisine çekti daha doğrusu beni ters bir şekilde kendisine çekti kolunu boynuma doladı ve nefes almamı zorlaştirdı.
– Söylesene her seferinde bana yenilemen nasıl bi duygu?
Dirsegimi karnına geçirerek elinden kurtuldum, daralan nefesimi boynumu ovarak geri getirmeye çalışırken düşen silahima baktım ona doğru koşmak üzereyken elime ayağı ile basan ona döndüm kıvırcıklasan saçları önüne düşmüş o lanet pic sırıtışına bi görünüm katmıştı.
Elimi ondan kurtararak ayağa kalktım yine karşı karşıya gelmiştik ve ikimizde soluk soluğa nefes alıp veriyorduk. Boş bir anında hızla ona doğru koşarak üzerine atladım piçin boyuda uzundu, bacaklarımı boynuna sararak nefes almasını engellerken ellerini belime sardı ve sıkıca bastırarak duran masaya doğru vücudunu eğdi onun eğilmesin ile masa ile buluşan bedenim sızlarken kafasını kaldırarak gözlerini üzerime dikti, bacaklarımdan kurtularak üzerime doğru iyice eğildi, ellerini masaya sabitlemiş bedenimin kıpırdamasini engellerken bana doğru iyice yaklaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hanma x reader peşimi bırak Pic!
Fanfiction- Sonunda yakaladım seni orospu cocu - Sonunda benimsin güzelim~ Kardeşim bu kitapta her bok var cinsellik, küfür, içki, kumar, hanma, kisaki Yani okurken göze alıp okuyun.❤️❤️🔥🐺🤫⭐️💥🤡😋