{13}

687 35 21
                                    

Parmaklarım tuşlarda hareket ederken Semih elimin üstünü okşuyordu. Ferdi'ye Arda'yla aralarını düzelteceğime dair söz vermiştim. Şimdi sırada onu halletmek vardı...

-----------------------------------------------------------

Arda Gülmez

Ardaa

Kız

Bak la

Ardacıkk

Ardaam

Gülüüm

Aşkımmm

Balıımmm

Güzelimmm

Lan hoşt yavşama hemen

Geldi gönlümün efendisi...

Ne oldu yine

Şey dicektim
Senin ferdiyi dinlemen lazım

Niyeymiş o?

Sen herşeyi baya yanlış
anlamışsın

Mesela neyi?

Ne olduğunu söyleyemem ama ferdiyle kesinlikle konuşman lazım

Tamam
Denerim

Görüşürüz o zaman?

Görüşürüz

-----------------------------------------------------------

Semih elimin üstünü okşarken telefonumu bıraktım ve elini tuttum. Neden beklemem gerekiyordu ki? Güvenmiyor muydu? Güvenilmez biri miydim? O kemikli ellerini alsam, öpsem ne derdi? Denemekten zarar gelir miydi? Elini tutup dudağıma götürdüm elini öptüm ve geri bıraktım. Hala kucağında oturduğum için belim ağrımıştı, tamam baskın taraf olmayı seviyordu ama ben ondan daha uzundum. Bunu kabullenmesi gerekti. Yavaşça doğruldum beni bırakmak istemiyor gibiydi. Kalkmaya çalıştığım anda beni tuttu ve kendine geri çekti. Beni çekmesiyle altımda onu hissettim. Siktir. Acilen beni bırakması lazımdı, AZIYORDUM ULAN! Benim gibi dayanıksız birinin bu durumda olması hiçte iyi değildi. Altımdaki bana sürtmeye devam edince istemsizce inledim. Semih bunu duyunca sırıttı ve biraz daha bastırdı.

"S-semih... Yapma... Bak... Nolur..."

Semih elini yüzüme koyup alnıma düşmüş saçımı çekti.

"Tamam Yıldız'ım biraz eğleneyim demiştim sadece. Sende baya dayanıksız çıktın."

"Sen değil miydin lan yattığımız geceden sonra kaçan? Şimdi ne değişti?"

"Eski defterleri kapattık diye hatırlıyorum?"

Gözlerimi devirip üstünden kalktım ve yanına oturdum. Cidden bu adama fena yükseliyordum ulan... Yattığımız geceden bazı görüntüler aklıma gelince kızardım ve ayağa kalktım.

"B-benim bi tuvalete gitmem lazım. Nerdeydi?"

"Kolidorun sonundaki kapı."

Diye yanıtladı Semih sırıtarak. Resmen benle dalga geçmişti, ama ben ona ne yapacağımı iyi biliyordum... Bekle beni Semih efendi...

______________________________________

271 kelime

Biliyorum bu BAYAA kısa ama internetim çok yok ve yazmaya pek vaktim yook kusura bakmayın yineeeeeh 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

★ •-)Kenan Yıldız & Semih Kılıçsoy(-•★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin