Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz
İyi okumalar diliyorum ve sizleri öpüyorum.
Mert'ten
Bu kızın yanına gelmemin sebebi biraz uğraşmaktı lakin annesi ve babası olayı tamamen bozmuştu.
Sanki mükemmel bir arkadaşmış gibi davranmak zordu ama yinede kendimi sevdirmiştim ailesine.
Üstüne üstlük bana bağırınca sessiz kalmak zorundaydım ve bu benim içimdeki sinirin birine patlamasına neden olacaktı.
Biri bana sesini yükseltse bile hemen sinirlenir ve o kişiyi orda boğmak isterdim fakat yapamazdım.Daha doğrusu bunu bir kıza yapamazdım.
Kızlarla uğraşmayı hatta muhatap olmayı hiç sevmem ama bu kızın olayı farklıydı.Bana babam bile böyle konuşamazken gelip nasıl bana küfür ederdi ki.?
Yerden bitme kadarlık bir şeydi onun hakkından gelmek kolaydı,ki zor olsa bile benim elimden kaçacağını pek sanmıyordum.
.......
Revirden kovulunca sınıfa gitmek için merdivenlerden çıkmaya başladım.Son ders olduğundan dolayı çantamı alıp çıkacaktım.
Hocalarda pek birşey demiyordu.Sınıf katına geldiğimde kapıya bir kez vurarak gelen emri beklemeden açtım kapıyı.
En arka sıraya doğru giderek çantamı aldım.
Oturmadan hemencecik çıkmak isterken hoca beni durdurmuş ve konuşmaya başlamıştı.H:sen nereye böyle kafana göre.?
Cevap vermeden sessizce baktım suratına.
Benden cevap beklemeye hâlen daha devam ederken aklıma ilk gelen şeyi onun önüne sundum.Mert:müdürden izin var
Hocanın birşey demesine kalmadan sınıftan çıktım ve kapıyı kapattım.Kim matematiğin k sıkıcı konularını dinlemek isterdi ki.?
Hızla indiğim merdivenlerden sonra çıkış kapısına ulaşmıştım.Okuldan çıktım biraz yavaş yürümeye başladım.Sallana sallana etrafa bakarak yürüyordum.
Okuldan çıktığımda çantamdan çıkardığım yeni paket sigaranın jelatinini açarak içinden bir tane çıkardım.
Dudağımın ucunda tuttuğum sigara ve aradığım çakmağımla kaldırımın ortasında beklerken bana çarpan kişiyle sigaram hafifçe tuttuğum dudağımın arasından kayıp düştü.
Sinirle o tarafa döndüğümde Burak'ı görmeyi istemezdim elbet.Son derecede sinirlerimi yükselten ve hep iyi görünmeye çalışan pezevengin tekiydi.
Mert:önüne baksana lan
Burak:durmasaymışsın kardeşim burada
Mert:sana mı soracağım lan nerde durup durmayacağımı
Sigaramı almak için eğilecekken elimin önüne getirilmiş ayak beni çileden çıkarmıştı.
Dikleştiğim yerde biraz baktım Burak'a.Yazık falan olmayacaktı.
Yazar'dan
Mert,yüzüne vurduğu kafayla birlikte yere düşürmüştü çocuğu.Yüzünü tutarken üstün doğru eğildi.
Bir kaç kere yumruk attıktan sonra hemen yandkai sigara çöpünü aldım elime.Ağzını sıkmaya başladığımda canının yandığını biliyordu.Umursamadan elime aldığım sigarayı ağzının içine koyarak ağzını kapattım.
Yüzüne doğru iki kere yumruk attıktan sonra ayağı kalktım.Katlanmış üstümü düzelttim pakedimden bir sigara daha yaktım.
Hafiften kararmaya başlayana havada küçük küçük damlalar düşmeye başladığında yürümeye karar verdim.
Yolda yürüyor aklımda kalan iki üç parça şiiri seslendirip duruyordum.
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.Geçti istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde gölgeni,
Gelme, artık neye yarar?Ta ki biri yanıma gelip suratım doğru bakıp bana tükürerek konuştuğunda
X:senin yüzünden
-_-_-__-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınız
Kısa olduğu için kusura bakmayın malûmunuz biraz yorgunluk var bende.
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin,aynı zamanda ileriki bölümlerde olmasını istediğiniz sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Novela JuvenilHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.