Chunin sınavının yarı finalin ikinci yani son karşılaması başlamak üzerededir.
Naruto'dan :
Chunin sınavının yarı finalinin ilk karşılaşması Neji ve Sasuke arasında geçmişti. Konaha köyünün 2 güçlü klanın varislerinin savaşı herkesi meraklandırmıştı.
Oldukça başa baş geçen bu karşılaşmanın kazanını Sasuke olmuştu. Bunun üzerine bütün seyircilerin alkışladığı gibi bende Sasuke ve Neji'yi gösterdikleri mücadeleden dolayı alkışlamaya başladım.
Alkışlamayı bıraktıktan sonra ne yapacağımı düşünmeye başladım. Çünkü resimlerimizin hızlı bir şekilde geçtiği tabelaya baktığım zaman hiç olmadığım kadar geriliyordum.
Chunin sınavının yarı finalinin son karşılaşması Gaara ve benim aramda geçecekti. Bu karşılşama da bütün seyircileri meraklandırmıştı. Çünkü az sonra Hokage'nin oğlu ve Kazekage'nin oğlu savaşacaktı. Gaara ile ikimiz birer jinchuriki olduğumuz için bu sadece ikimizin savaşın değildi aynı zamanda Konahagakure ve Sungakure köyünün arasında ki bir savaşı gibi olacaktı.
Bu yüzden daha fazla strese gidiyordum. Ya bu karşılaşmayı kaybedersem...
Kendi içimde bu durumun stresini yaşarken omzuma bir el dokunmuştu. Bunun üzerine omzuma dokunan kişinin kim olduğunu görebilmek için arkamı döndüm.
Arkamı dönünce omzuma dokunan kişinin Sasuke olduğunu görmüştüm. Sasuke'nin yüzünde kendinden emin bir sırıtış vardı. Sasuke'nin bu kadar mutlu olmasını anlayabiliyordum. Çünkü az önce Neji'yi yenerek Uchiha Klanının Hyuga Klanından daha güçlü olduğunu bir kez daha kanıtlamış oldu.
Sasuke "Stresli olduğunu bu kadar belli etme yoksa Gaara bu halin karşısında kendisini daha iyi hisseder." dedi.
"Biliyorum ama bu elimde değil , çünkü bu normal bir savaş olmayacak. Gaara ile ikimizinde babası birer kage ve ikimizde birer jinchurikiyiz. Bu yüzden bu Konahagakure ve Sunagakure'nin gücünü gösterecek bir savaş olacak." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...