"Hadi ama Jason neredesin?"
Telefonunu birkaç kez aradıktan sonra bunu yapmayı bırakıp evime girdim.
"Neredesin?Ne yapıyorsun?"
Kapının önünde bekledikten sonra merdivenlerden çıkıp odama kavuştum.İçeri girdiğimde Rick yatağıma yatmıştı.Anladığım kadarıyla benim gelmemi bekliyordu.Bunu yaparken kokmuş çoraplarını pikeme sürmeseydi iyi olurdu tabii.Yatağıma yanaşıp ayağına vurdum.Yataktan doğrulup hiç vurmamışım gibi beni soru yağmuruna tuttu.
"Erken geldin.Evde değil miydi?Oradaydı da seni kovdu mu yoksa?Ne dedi sana?Nasıl geçti?"
Gözlerimi irileştirip sorularının bitmesini bekledim.Sonunda sıra bana geldiğinde cevapladım.
"Tahminimden iyiydi.Hatta tahminimle kıyaslayacaksak harika bile sayılabilir."
Cevabımdan tatmin olmamıştı.Kaşlarını çatıp bir soru daha sordu.
"Sonuç ne?"
"Sonuç şu ki...Sanırım artık Valeria'yı seviyorum.Onunla bir problemim kalmadı."
Ayağı kalkıp omuzlarımdan tuttu.Gözlerini bana odakladı.
"Konuştunuz, yani.O iyi mi?"
Ellerinden kurtulup yorgunlukla yatağıma oturdum.Elimle yorgun gözümü kaşıdım.
"Konuştuk.Rahatladığını söyledi.Yine de ikizini öldürmek zorunda.Ne kadar iyi olabilir ki?"
Rick saçlarıyla oynayıp eliyle başını birkaç kez sıyırdıktan sonra gülümsedi.
"Teşekkür ederim, Alex!Kuzenlerin bir numarasısın."
Ellerini birbirine kavuşturup bir şeyler düşündükten sonra hızla kapıyı açıp gitti.Açık bıraktığı kapımı kapattıktan sonra yatağıma uzandım.Telefonumu elime alıp Darren'a mesaj yazmaya başladım.
Hayat nasıl gidiyor?
Cevap hemen gelmişti.
Berbat!Hâlâ Mute'u arıyoruz ve o hiçbir yerde yok!
Nerelerde arıyorsunuz?
Hunter Gale ve civarında.
Ben olsam ilk olarak şu büyülü, garip adaya bakardım.Sonuçta orası Kaneron soyu dışındaki avcılar için en korkutucu yer.Bu da onun için adayı en güvenli yer haline getiriyor.
Bakacağız.
Tuşlara hızla basıp bir mesaj daha attım.
Yakın zamanlarda bir deniz yolculuğu yapacaksan haberim olsun, Kaneron!En son hatırladığım kadarıyla bir tatil planı yapmaya çalışıyorduk.
Ölebileceğimiz bir geziyi tatil olarak mı görüyorsun?
Evet!Bir dahi olduğumu söyler misin?
Sen kesinlikle aklını kaçırmışsın, Blackand!
O adaya gitmek için daha önce gitmiş, korkusuz bir avcıya ihtiyacın var.
Haklısın!
Çok kolay olmuştu.Kabul etmişti!Mutlulukla sırıtacakken diğer mesajı da geldi.
Ablana haber ver.Ona ihtiyacım olacak.
Sesli bir nefes verdim.Adaya gidenlerden ben değil de ablam...O, devirdiğim gözlerimi ve yaptığım mimikleri görmemişti tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇİLMEZ - Bir Muter Gale Efsanesi
Ma cà rồngKaranlıktan her zaman korkmuşumdur. Sanki bir anda odamda korkunç bir şey belirecek gibi gelir. Hele burada... Bu duyguyu abartacak kadar çok yaşıyorum. Burası Muter Gale. Geceleri bir kütüphane kadar sakin, gündüzleri ise bir o kadar hareketli. Kas...