Bölüm 36

1 0 1
                                    

***

Finale son bir bölüm...

***

Müthiş rüzgarla ortaya çıkan vintage kıyafetli Mute adeta Gale'in adını almaya çalışırcasına ihtişamlı bir girişle imza atmıştı.Aslında düşünüyorum da belki de onların adını koyan cadılar adlarını koyarken karıştırmışlardı.Belki de "Gale" adını hak eden kişi başından beri Mute'tu. Valeria'nın Mute karakterine uygun olduğu da çok söylenemezdi, ya neyse!Şu Mute ve Gale olayı iyice karışmadan onları izleyip olaylara yetişsem iyi olur! Tozları kaldırıp üstümüze bir melek gibi süzülürken televizyonunu yeni açanlar için bir bilgilendirme yaptı.

"Efsane üç kişinin adından bahsediyordu.Hunter, Gale ve Mute.Kasaba ismini bu insanlardan almıştı.Hunter lider avcıydı, Gale agresifti, Mute ise sessizdi.Ama efsaneye katmadıkları bir şey vardı.Kehanet!Cadı olan vampir olmuş Gale'in sonunu getirecekti."

Yere ayak basmadan havada süzülmeyi sürdürüyordu.Bizse ayakta onun anlattıklarını dinliyorduk.Şekilli çenesini kaşıdıktan sonra, cadı olsan da kaşınıyorsun işte, hikayesini anlatmaya devam etti.

"Şimdi soracaksınız.Mute nasıl o hale geldi?Cevap vermek isteyen var mı?Durun ben vereyim.Mute ailesiz kalmış.Aslında fiziken yanındalarmış ama onu ömür boyu bir köpek olarak yaşamaya sürgün etmişler.Mute'un yaptığı kötü bir şey mi varmış da cezası bu olmuş?Cevap vermek isteyen var mı?"

Etrafta mutlak sessizlik sürdüğünden emin oldu.

"Pekala.Ben cevap vereyim.Mute'un suçu ailesine yardım etmekmiş.Bunun karşılığında aldığı tek iyilik ise köpek mamasıymış."

Hikayesini anlattığında deli bakışlarıyla Darren'a döndü.

"Ne?Bunun için üzgün müsün?"

Darren ağzını açmak istediğinde ona işaret parmağıyla "sus" işareti yapıp konuşmaya devam etti.

"Hayır, bunun için üzgün değilsin!Yoksa seni üzen şey küçük Alex mi?"

İçimden küçük olan sensin, desem de dışarıdan bunu söylemek cesaret istiyordu.Bendeki o cesarete de az önce limitleri aşan tüketim nedeniyle ulaşılamıyordu.En iyisinin susmak olduğunda karar kılıp onun tek kişilik gösterisini izlemeye devam ettim.

"Onu öpebileceğini ben bile tahmin edememiştim.Hatta o kadar şaşırdım ki Darren'ın sinirinden köpürmesini izlemek için girişimi birkaç dakika ertelemek zorunda kaldım!"

Susmaya devam ettiğimde gözlerini devirip Killer'a döndü.

"Aslında senin de o kızı öpeceğini tahmin etmemiştim.Bunu canımı yakıp ortaya çıkmamı sağlamak için yaptığını bilecek kadar seni tanıyor olmam benim için bir avantaj.Kıza gelirsek.Onu kesinlikle öldürmek zorunda kalacağım.Neyse ki bu senin için önemsiz küçük bir detay!"

Ah, bu kadın nasıl bu kadar egolu ve ezici bir şekilde konuşabiliyordu?Yoksa Nick'den bu konuda özel ders mi almıştı?

"Valeria!Sevgili kardeşim!Kehanete göre beni öldürebilecek tek kişi olman ne yazık!Dünyayı beraber yönetebilecekken şimdi senden mahrum kalmak zorundayım.Sıkıcı olacak!Ama belki de böylesi bizim için daha iyidir.Aksi halde seninle bir liderlik kapışmasına girmek zorunda kalabilirdim.Lider demişken...Darren, yerinde olsam o elindeki kazığı yere bırakırdım. Ölmeden önce planlarımı duymak istiyorsan, tabii ki!Bu senin tercihin.Sana bu konuda özgürlük sağlayacak kadar sevgi besliyorum."

Darren bize fark ettirmeden eline aldığı kazığı sıkıca kavradı.Bir iki adım ileri gidip Mute'un karşısına geçti.

"Sen nasıl bu duruma geldin, kardeşim?Benim Mute'um nasıl bu hale geldi?Nasıl bu kadar canavarlaşabildin?"

VAZGEÇİLMEZ - Bir Muter Gale EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin