Bu bölüm biraz (Aynen aynen biraz) aksiyonlu olsun dedimm.
Bakalım nasıl bulacaksınız?
Bu arada okumadan önce sizce bu bölümde neler olacak?
Keyifli okumalar tatlı okurlarımm.
Yaş 18 (Artık şimdiki zamanla anlatıyoruzzz.);
Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başlamıştım. Araba koltuğundaydım, ellerim ve kollarım bağlıydı.
"Yine sen misin Valery!"
Arabayı durdurup bana döndü.
"Demek uyandın. Ben de yol boyunca uyanmazsın diye düşünmüştüm."
Valery'ye tip tip baktım. Artık elime bıçak alsam öldürebilirdim, belki...
"Uzun bir yolculuk yaptık. Çok az kaldı biraz daha sabretmelisin!"
Beni satın alan kişiye götürdüğü anlaşılıyordu. Alacağı paraları düşündüğüne her şeyim karşısına bahse girebilirdim. Sahip olduğum tek şey prensimdi. Fakat onu da bulamıyordum.
"Lütfen tekrardan uyutma. Hiçbir şey yapmam!" Valery kısa bir kahkahadan sonra iğneyi omzuma batırdı.
(......)
Uyandığımda ev gibi bir yerdeydim. Kapı açıktı ve bağlanmamıştım.
Hemen kalkıp, etrafı süzdüm başımı kapıdan uzattıktan sonra yan tarafta bir adam gördüm.
Beni fark etmişti. Konuşmaya başlayacaktı ki koşmaya başladım.
"İmdaaatt! Yardım edin lütfenn! Kimse yok mu?" Adam da arkamdan koşmaya başlamıştı. "Dur! Ben-"
Adam benden yavaş koştuğu için sesini duymamaya başlamıştım. Arkamı döndüğümde kafasının ucunu gördüm.
Bir umutla daha fazla koşmaya başladım.
Prensimin beni kurtaracağını düşünmüştüm fakat her şeyi kendim halletmeye çalışıyordum.
Koşmaya devam ederken kendimi ağlarken buldum. "Hayır Becca! Kurtulacaksın! Sakin ol!"
"Prensim!" Belki yakınlardadır umuduyla bağırmaya başladım. Durmamdan dolayı adam iyice yaklaşmıştı.
"Becca! İyi bi-" Tekrardan fark açmıştım. Ama durmadan devam ettim.
Çalılıkların kesilip yol yapıldığı yeri fark ettiğimde tekrardan durup, bir yere saklandım.
"Kim var orada?" Bu ses...
"Drew sen misin?" Drew gelmişti. Kurtulduğum için çok mutluydum.
Sese doğru koşmaya başladım.
"Merhaba minik şey. Ne kadar güzelsin sen..."
Karşımda sadece iç çamaşırı olan biri duruyordu. Drew gelmemişti.
Umutsuzca tekrardan yola çıktım. Beni satın alan adamdan kurtulmuştum ama başıma daha kötüsü çıkmıştı.
Koşmaya başladım. "Becca sen nası-"
Değişik bir evin yanında duran Valery bana doğru koşmaya başlamıştı.
"Bu da nereden çıktı?"
Durmadan koşuyordum. Yere eğilip elime bir kaç tane taş aldım. Arkama döndüm. Çıplak adam ve Valery bana koşuyordu.
Taşları fırlattım. Çıplak adam "Ah!" diye bağırıp yere oturdu.
Fakat Valery üstüme doğru koşmaya devam ediyordu.
"Yardım edin!" Büyük saray gibi bir evin yanına gelmiştim. Kapının yanına gidip vurmaya başladım.
"Yardım edin! Kimse yok mu? Lütfen!!!"
Hayır, başım dönmeye başlamıştı. Birden yere yığıldım...
---------------------------------------------------------------------------------
Bölümü nasıl buldunuzzz?
Sizce bir sonraki bölümde neler olacak?
Bence aksiyonlu bir bölümdü sizceee?
Son olarak desteklerinize gerçekten ihtiyacım vardı. Hepiniz iyi ki varsınız :)
Bu arada ters köşeleri çok severim ayağınızı den alın!!!
<3 SİZLERİ SEVİYORUM <3
----------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabancı
ActionMerhabalarrr ben Beril (~B) Kitabıma hoşgeldiniz. -Daha 9 yaşında iken ailesini yangında kaybeden Becca'ya babasının yakın arkadaşı(?) olan Valery bakacaktır. Becca 18 yaşına geldiğinde olacaklardan haberi yoktur.