Ostrzeżenie

17 3 0
                                    

Ta powieść zawiera wrażliwe i trudne tematy, które mogą wywołać silne emocje u czytelników. Zawarte w niej treści dotyczą:

• Zakazanego romansu
• Grooming'u
• Wykorzystywania nieletnich
• Samotności / odizolowania
• Problemów psychicznych
• Skutków emocjonalnych związanych z niezdrowymi relacjami
• Manipulacji
• Zawirowań moralnych
• Satanizmu i okultyzmu
• przemoc, zabijanie i znęcanie się nad zwierzętami

To fikcja literacka, a relacje w niej przedstawione nie powinny być romantyzowane ani idealizowane. Niektóre wątki są oparte na zebranych informacjach oraz mojej wyobraźni; nie mam zamiaru urazić nikogo ani żadnej wiary, a książka nie odzwierciedla żadnej teorii teologicznej.

Przed przystąpieniem do lektury, proszę o rozważenie tych informacji. Książka jest przeznaczona dla czytelników w wieku 16 lat i starszych. Może wywołać silne reakcje emocjonalne i skojarzenia z osobistymi doświadczeniami.

***

Jeśli Ty lub ktoś, kogo znasz, zmaga się z trudnościami emocjonalnymi lub przemocą w relacjach, ważne jest, aby szukać pomocy. Wsparcie jest dostępne w różnych formach, a poniższe numery zaufania mogą być pierwszym krokiem w kierunku uzyskania pomocy:

• Krajowy Telefon Zaufania: 116 123 (Polska) - wsparcie dla osób w kryzysie.
• Linia wsparcia psychologicznego: 800 70 2222 - pomoc w trudnych sytuacjach emocjonalnych.
• Telefon dla ofiar przemocy: 800 120 002 - pomoc dla osób doświadczających przemocy.
• Schronisko dla ofiar przemocy: 800 12 12 12 - wsparcie dla osób w niebezpieczeństwie.
• Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży: 116 111 - pomoc dla młodych osób doświadczających przemocy, w tym wykorzystywania seksualnego.
• Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę: 800 100 100 - pomoc dla dzieci i młodzieży doświadczających przemocy i wykorzystywania.

Pamiętaj, że nie jesteś sam. Istnieje pomoc i wsparcie dla tych, którzy go potrzebują. Zadbaj o swoje zdrowie psychiczne i emocjonalne.

Snowy Nights [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz