1.bölüm

5 1 0
                                    

Felix'den

(Kitap normalde angstı ama değiştirdim mutlu mutlu okuyun,yan ship Minsung, Chanmin,Jeongbin)

Bugün yeni bir sınıfa başladım. Gerçekten çok heycanlıydım. Acaba hangi şubeydim,yeni arkadaşlarım olcakmıydı, acaba hocalar nasıldı? Diye düşünürken çoktan okulun içine girmiştim bile hocanın elime tutuşturduğu kağıta baktım. "Lee Felix (A şubesi, 256 numara)" Aynen böyle yazıyodu. Okul kapısından içeri girdim, ilk kata baktığımda sınıfımı buldum .

"9/A bakalım kaderim nasıl olucak"
Diye içimden geçirdim. Sınıfa girdim herkes içerdeydi en son ben gelmiştim. Bir kişinin yanı boştu. Kahverengi saçlı yanaklatı sincaba benziyodu.

"Merhaba oturabilirmiyim"

"Tabikide oturabilirsin gel"

"Teşekkürler"

Zil çaldığında hoca geldi herkes kendisini tanıttı . Bende o derste Han ile çok iyi anlaştım. Birbirimize kendimizden daha fazla bahsettik. Teneffüs zili çalmıştı.

"Hava soğukmuş dışarı çıkmayalım bence"

"Tamam olur"

O sırada dışardan iki kişi geldi. Göz hizama takılan sadece iki kişi. Arka sıramıza oturdular. Saçları mora kaçan bir renk olan çocuk Han ile selamlaştı.

"Naber sincap"

"Bana sincap deme diye kaç kere dedim Minho"

"Tamam be sincap kızma"

"Off senle uğraşmıycam bak bu Felix, Felix buda Minho ve Hyunjin"

Minhonun yanındaki kişiye baktım, saçları hafif uzun ve yakışıklıydı. Elini ilk uzatan Minho'ydu.

"Tanıştığıma memnun oldum.738 numara Minho ben"

Uzattığı elini sıktım.

"Bende memnun oldum .256 numara Felix" Dedim

Minho Hyunjin'e omuz vurdu. "Elini uzatsana gerzek"

Hyunjin denen kişi elini uzattı. "Tanıştığıma memnun oldum. 314 numara Hyunjin" Dedi elini sıktım "bende " Dedim.

~

Son dersteydik ama aklım 314 numaradaydı. Neden bana soğuk davranmıştı. Acaba herkesemi öyle davranıyor. Uff dersi dinlesem iyi olurdu. Aklımı karıştıran bu sorulardan sonra Han'ın bana dokunmasıyla irkildim.

"Noldu Felix bişeyinmi var"

"Hayır yok"

"Neden üzgün gibisin "

"Sadece 314 numara varya Hyujin"

arkamızda olduklatı için duyabilme ihtimalleri epey fazlaydı Han'ın kulağına eğildim.

"Neden çok soğuk"

"O tanımadığı insanlara karşı öyle "

"Hıh hiç sevmem"

"256 numara ve 238 numara derse odaklanın! "

Bu hocalarda sürekli numaramızı söylüyo bizim adımız var.

Hocanın söylediği şeyle derse odaklanmak zorunda kaldım.

~

Eve gelmiştim çantamı yatağımın yanına fırlattım, kendimi yatağa attım. Telefonuma mesaj geldi.

Bilinmeyen numara
Selam Felix ben Han sabah numaranı vermiştinya

Felix
Ha tamam hemen kaydediyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bitti Mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin