1.Η αλήθεια του κακού

11 0 4
                                    

Μία φορά ένα κορίτσι που το λέγανε Σάρρα ήταν ένα καλό και ευγενικό παιδί και έμενε στην Σάμο.
Μία φορά καθώς το παιδί πήγαινε σε ένα παλιό και εγκατελειμένο σχολείο είχε βρει έναν πίνακα.
Ο πίνακας είχε:Πάνω αριστερά ένα ΝΑΙ,πάνω δεξιά είχε ΟΧΙ.Στην μέση είχε τα γράμματα της αλφαβήτου κάτω από τα γράμματα είχε τους αριθμούς από το 0   έως το 9.Και από κάτω έγραφε αντίο.
Το κορίτσι το πήρε ρώτησε τους γονείς του αν είναι να το κρατήσει αλλά η απαντησή τους ήταν όχι.
Το κορίτσι το πήρε κρυφά και το έβαλε κάτω από το κρεβάτι της.

            2.Η Ιστορία του κακού

Κάθε βράδυ στις 12:00 το έβγαζε από κάτω και η ιδιοτητά του παιχνιδιού αυτού ήταν να μιλάς με πνεύματα.
Έτσι κάθε βράδυ μιλούσε με πνεύματα άνοιγε μία πύλη από τον άλλον κόσμο και οι δαίμονες ερχόταν στην Γη.
Κλείδωνε την πόρτα και μιλούσε.
Όταν τελείωνε το παιχνίδι και κοιμόταν άκουγε ψίθυρους,πατημασιές και άλλα πράγματα.
Αυτό ήταν αποτέλεσμα από το ouijah board.Κάθε νύχτα κάτι την άρπαγε,την σύκωνε.
Οι γονείς της είχαν δει περίεργα πράγματα και την πήγαν σε ψυχολόγο.Της είπαν ότι κάτι υπερφυσικό υπάρχει μέσα της.
Έμεις το ξέρουμε είναι ένας δαίμονας που το όνομα του είναι γνωστο στους περισότερους και είναι ANNABELLE.
Ακόμα και στο σχολείο οι δασκαλοί της ντρεπόταν να της πουν ότι ήταν περίεργη γιατί έλυνε τα πάντα γρήγορα και έγραφε ανάποδα.
Μία άλλη μέρα πήγαν την κόρη τους για εξορκισμό κάτι που έκανε το πνεύμα να εξαγριωθεί.
Έτσι μία μέρα ο δαίμονας είπε στο κορίτσι να σκοτώσει τις καλύτερες φίλες της.Τα ονοματά τους είναι Αλεξάνδρα και Μαριλένα.
Το κορίτσι πήγε να το κάνει αλλά τα άλλα κορίτσια με τον σταυρό τους και με την πίστη τους δεν τους σκότωσε.

             3.Ένα μιραίο λάθος

Την άλλη εβδομάδα το κορίτσι ήταν κάπως καλά όμως όχι για πολυ.Συγκεκριμένα οι γονείς του κοριτσιού θύμωσαν και πέταξαν το ouijah board στα σκουπίδια.Το πνεύμα ξανά είρθε και έβαλε άλλη μία αποστολή σε αυτό το γλυκό κορίτσι.
Η αποστολή ήταν να σκοτώσει τους γονείς της.Δυστυχώς πρόλαβε να σκοτώσει μόνο τον πατέρα της διότι αντιστάθηκε στο πνεύμα που όπως ξέρουμε είναι πιο δυνατό από έναν άνθωπο.
Η κηδεία του πατέρα της έγινε μετά από 2 μέρες η κόρη του δεν πήγε.
Το μικρό κορίτσι συνέχιζε να παίζει το ouijah board δίχως να έχει το πνεύμα μέσα της.
Και καθώς έπαιζε μιλούσε με πνεύματα και συγκεκριμένα με την ψυχή του πατέρα της γιατί όπως ξέρουμε από τον Χριστιανισμό η ψυχή μένει κοντά στους συγγενείς του για περίπου 40 μέρες.
Τελικά μετά από 4 μήνες το πνεύμα την άφησε με το κορίτσι να εξηγεί τα πάντα στην μητέρα της.Αυτή ήταν η ιστορία είναι μία αληθινή ιστορία ούτε εγώ την πίστευα αυτή την ιστορία αλλά είναι όντως αληθινή.Δείτε και το παρακάτω βίντεο.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ouijah board:Ο πίνακας των πνευμάτωνWhere stories live. Discover now