Arkadaşlar uyarı ⚠
Karakter tanıtımında Nil'i değiştiricem. Başrol kızıda değiştire bilirim. Nil'e bakmayı unutmayın kesin değiştiricem.
____________________Eve geldiğimde, Nil'i arayıp işin olduğuna haber vericektim fakat telefonu açmamıştı. Birşey olmamıştır inşallah. Bende çok oyalanmadan eve geldim ve üstümü değiştirdim. Üzerime şortlu olan pijama takımlarımı giydim ve koltuğa oturup Nil'i beklemeye başladım.
(Pijama takımıı)
Yalaşık 1-2 saat sonra kapı çaldı. Nil'in geldiğini düşündüğüm için hızla kapıya koştum. Kapıyı açtığımda beklediğim kişinin geldiğini gördüm ve hızla boynuna atladım.
-Oyy Niloşumm özlemişim. Diyerek yanaklarını sıktım.
-Kız bi dur soluklanıyım, içeri geçelim. Dedikten sonra koltuğa attı kendini.
Kapıyı kapatıp hızla yanına oturdum vee birlikte aldığımız pijamayı gösterip,
-Hemen kendininkini giyy hadii. Diyerek odasına sürükledim.
(Nil'in pijama takımı)
Üstünü giydikten sonra aşağıya koşarak geldi. Yanağıma öpücük kondurarak yanıma oturdu.
-Ee kızım anlatsana bu pijamaları giydiğimize göre müjdeli bir haber varr. Dedi evet, doğruyduu. Bu pijamaları çok mutlu olduğumuzda, kız gecelerinde, yastık savaşları yaparken Kısacası güzel günlerde eş olmak için giyerdik.
-Evett, müjdeli bir haber vaar. Tahmin etmişsindir zaten sendee. Diyerek devam ettim;
-Şöyle, ben oraya gittiğimde müdürün yanına girdim. Ayy o keltoş adamıda anlatıcam ama sonra. Neyse işte konuştuk falan herhalde adamın acil ihtiyacı vardı çalışana. Hemen kabul etti. İş elbisesini falan gösterdi akşam 10'a beş kala oraya gidicekmişimm. Diyerek sözümü bitirdim.
-Ayy hayırlı olsun Afya'mm. Ee neden anlatıcam dedin, hoşlanmadınmı adamdan? Dedi
-Ay kız sorma. Ben gittiğimde 2dk erken geldin fln dedi. Takıntılı herhalde ne bileyim. Aman o benim için önemli değil şuan. Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müşterim Bir Mafya! 🍷
Mystery / Thriller"İlk iş günümdü. Nereden bilebilirdim ki müşterimin bir mafya olduğunu? Gözleri sürekli bendeydi ve rahatsız olmuştum. Lavaboya elimi, yüzümü yıkamak için gittim. Ellerimi yıkarken bir anda ışıklar gitti. Ben ne olduğunu anlayamadan, ensemde hissett...