Bölüm 90

45 7 8
                                    

Chunin sınavının final karşılaşması başlamak üzerededir.

Naruto'dan :

Belki kazanabileceğim bir karşılaşmayı sırf Gaara ve babası olacak o Kazekage şerefsizinin hile yapması yüzünden kaybetmiştim. Aslında hile yapmalarına rağmen hâla kazanma şansım vardı. Ancak buna da Kurama izin vermedi.

Kurama benim iyi niyetimi kullanarak beni kandırmıştı. Sorgusuz sualsiz Kurama'ya inandığım içinde Gaara beni yenmişti.

Sasuke belki de haklıydı. Her seferinde böyle polyana gibi olduğum için başıma bunlar geliyordu. Ancak ne olursa olsun benim bir ninjalık yolum var. Bu yolda da asla kötülüğe baş vurmayacaktım. Ve ne olursa olsun yüzümden gülümsememi asla eksik etmeyecektim.

Kurama şaşırarak "Neden hâla gülümsüyorsun ?" diye sordu.

Kendimden emin bir şekilde "Çünkü benim ninjalık yolum bu ! Her ne kadar benim ilerlememi engellemek için elinizden geleni yapsanızda ben pes etmem. Bunu zamanla herkes anlayacak !" dedim.

Kurama "Büyük konuşuyorsun sarı velet ! Herkesin kötü bir yanı vardır. Sen her ne kadar şuan melekmiş gibi davransanda zamanı geldiğinde şeytani tarafın ortaya çıkacak !" dedi.

Gülerek "Doğru söylüyorsun benim kötü bir yanım var. O da şuan tam karşımda duruyor !" dedim.

Kurama "Beni kendinle kıyaslama sarı velet ben senin içinde mühürlü olan bir bijuyum sadece" dedi.

Gülümseyerek "Sen benim için içime mühürlenen bir bijudan ibaret değilsin. Biz ikimiz biriz ! Sen benim diğer yanımsın. Aynı şekilde bende senin diğer yanınım. Bizim savaşımızın tek sebebi farklı kişiliklere sahip olmamız. Gün gelecek seninde içinde ki kötülüğü yenicem. O günün gelmesini de iple çekiyorum." dedim.

Kurama bu söylediklerimden sonra briaz duraksamıştı. Ama sonra eski haline dönerek "O zaman sonsuza kadar beklemeye devam et çünkü öyle bir gün asla gelmeyecek !" dedi.

"Bunu zaman gösterecek" dedim. Bunu dedikten sonra Kurama ile konuşmayı bıraktım. Çünkü şimdi konuşmam gereken asıl başka birisi vardı. O da şuan tam karşımda duruyordu.

Gaara "Neden bu kadar mutlusun ? Az önce bana karşı kaybettin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gaara "Neden bu kadar mutlusun ? Az önce bana karşı kaybettin. Mutsuz olman gerekmez mi ?" diye sordu.

Gülümseyerek "Senin gibi hileyle hurdayla kazanmaktansa ben şerefimle savaşıp kaybettim. Bu yüzden vicdanım rahat" dedim.

Gaara "Kendini avutmak için bir bahane arıyorsun sadece" dedi.

"Senin gibi bir hileciye kendimi inandırmak zorunda değilim. Ama sana şunu söyleyebilirim ki bu zamana kadar hiç kimse hileyle çıktığı bir yolda başarıya ulaşamamıştır. Aynı şey senin içinde geçerli olarak." dedim.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin