Bazı meçhul korku hikayeleri, tatlı bir ailenin (!) Herhangi bir üyesinin ölümü ile başlar...
Susan Powell, 16 Ekim 1981 tarihinde ABD'nin Oregon eyaletinde dünyaya geldi. Bahsedeceğimiz olaylar yaşandığında eşi Josh Powell ve iki küçük oğulları ile birlikte yaşıyorlardı.
Josh Powell 20 Ocak 1976 tarihinde Washington'da doğdu. Babası Steven Powell ve annesi Terrica (Terry) Powell'dı. Steven ve Terry, Mormon Kilisesi'ne mensuplardı. Wikipedia'da yazan bilgilere göre Mormonluk kavramı şu şekilde açıklanabilir:
"Mormonluk (İngilizce:Mormonsim) Kavramı, Joseph Smith, Jr. tarafından 1830'da ortaya çıkan İsa Mesih'in Son Zaman Azizler Kilisesi (The Church of Jesus Christ of Latter Day Saints) ve Brigham Young ile günümüze kadar da devam eden bir dini yorumun, geleneksel ve kültürel unsurlarını içermektedir. Özellikle, Mormonluk, İsa Mesih'in Son Zamanlar Azizler Kilisesi üyeleri, Tanrı'nın insanlığa hala konuştuğuna, havari ve peygamberleri çağırdığına ve vahiylerin eski zamanlarda olduğu gibi günümüzde de gönderildiğine inanmaktadırlar. Diğer çoğu Hristiyan gruplar gibi, Mormonlarca geleneksel üçlü birlik anlayışı benimsenmemektedir. Diğer Hristiyan topluluklardan farklılık göstermektedir. Onlara göre baba, Oğul, ve Kutsal Ruh'un üç farklı varlık olduğunu ancak eylemde bir bütün olarak yalnızca "Tek Tanrı" olduğu benimsemekle beraber, Baba kavramı da sık sık "Cennetteki Babamız" olarak ifade edilmektedir.
Josh da sekiz yaşındayken bu kilisede vaftiz edilmişti. Fakat o zamanlarda babası Steven, dinden biraz uzaklaşmaya başlamıştı. Çocukları da dine bağlı yetiştirmek yerine kendisinin güncel fikirleri ile büyütmek istiyordu. Bu sıralarda eşi Terry ile olan evlilikleri de sarsıntıdaydı. Bunun sebebi ise Terry'nin, Steven'ın iki yıldır tuttuğu bir günlüğü bulmuş olmasıydı. Steven bu günlükte başka bir adamın karısından hoşlandığını, ona takıntılı olduğunu ve onunla ilgili kafasında fanteziler ürettiğini yazmıştı. Terry bu konuda Steven ile yüzleştiğinde ise Steven ondan özür bile dilememişti. Hatta ona, hoşlandığı kadının kocası ölse gidip onu ikinci karısı yapacağını bile söylemişti.
Mormonlukta bu davranışlar hoş görülmezdi. Ancak Steven dinden yıllar önce dönmüştü ve bunu da hep gizli tutmuştu. Artık kurallara uyma gereği duymuyordu. Çocuklarına da devamlı olarak "Din kötüdür. İnsanlar hayvan gibidir. İstedikleri zaman, istedikleri kişiyle, istedikleri yerde birlikte olabilirler," diyordu. Bu sözler Mormonluk için kabul edilemezdi. Mormon inancına göre cinsel birliktelik sadece üreme amacıyla ve sadece heteroseksüel çiftler arasında gerçekleşmeliydi. Evlilik dışı cinsel birliktelik de yasaktı.
Terry'nin günlükte bulduğu şeyler arasında en şaşırtıcı olan Steven'in evli bir kadından hoşlanması gerçeği değildi. Steven günlüğe en büyük kızı olan Jennifer'dan hoşlandığını yazmıştı. Zaman ilerledikçe Steven kilise ile ters düşen röportajlar verip fikirlerini açıkça belirtmeye başladı. Aile içerisindeki bu düzensizliğin, çocukların karakterlerini etkilemesi kaçınılmaz bir durumdu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Josh Powell ailesinin yaşadığı olayları ve asıl cinayeti çözmek için hikayenin devamını okumanızı tavsiye ederimmm!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Powell's
Короткий рассказPowell ailesinin annesi olan Susan Powell'in gizemli ve açıklanamayan ölümü, ve ailenin yaşadığı travmalar... Susan Powell, ailesi ile yaşayan çekici bir kızdı. Güzelliği gibi, merhametiyle de dillere düşen Susan, kocası tarafından ( Ya da polisler...