Hihetetlen jó volt ez a pár nap. Főleg hogy Lando megkérte a kezem. Annyira váratlanul jött ez az egész. És amúgy Savék végig tudták. Mi ez.
Horvátországból Monacóba jöttünk vissza, hogy minden cuccomat el vigyük Bristolba. Össze költözünk, ami nekem még mindig hihetetlen. Bár amúgy erre a két hétre sok ruhát vittem magammal, mert tudtam hogy vissza megyünk oda a nyaralás után. De hat most költözök át. Annyit viszek hogy sminkek, minden iratom, ruhák, személyes cuccok. Már 3 bőrönd van tele. Kettő óriási, és egy közepes. De igazából bele fért minden cuccom, szóval már csak repülőre kell szállnunk és mehetünk Angliába. Az új otthononba.
-Kislányom, nagyon vigyázz magadra, és légyszi jelentkezz. Ha karácsonyig nem jössz, akkor majd akkor megyünk mi karácsonykor. Ajj az én kislányom felnőtt.- sírja el magát anya.
-Ahj anyaaa. Meg szerintem jövök én még karácsonyig. Majd hívlak amikor tudlak.- ölelem meg, és beszállunk a kocsiba, ami elvisz a reptérig.
___________________________________________
Tegnap délután majdnem mindent ki tudtam pakolni a bőröndökből. És ma csodás napra ébredtünk. Lando szülinapja! Jaj de nagyon vártam már. Nem adok neki annyira nagy ajándékot, de ma lesz a szülinapi bulija nálunk. Vagyis csak a család ül össze egy vacsira, szóval egész nap főzök és takarítok. Persze nem úgy mint a múltkor, most azért lepihenek. Meg észrevettem magamon hogy nagyon hamar fáradok, és rettentően tud fájni a derekam. A cipőmet sem tudom felvenni. Papucsban meg nem járkálhatok, hisz ez Anglia, a tél hamar eljön, és november van, de elég hűvös az idő.
-Szóval mondom hogy mit csinálunk ma. Paradicsom leves lesz, azt ha jól tudom mindenki szereti. Savtól megkérdeztem mit esznek a gyerekek, azt mondta hogy Mila nem válogatós, de mivel Athena még kicsi, ő pici húst eszik, de inkább püréket. A banán püré a kedvence, azért azt csinálom neki. Aztán lesz csirkés rizottó, és rendelek pizzát. Miközben én főzök, te szépen pihensz. Szülinapos vagy, most megteheted.- ölelem meg, és megcsókolom.
-De én segíteni szeretnék.- fogja meg a derekamat.
-De szülinapod van.- puszilom meg az orra hegyét.
-De te meg terhes vagy, ne terheld magad. Meg mostanában fájni szokott a hátad. Ne tagadd, láttam.- és egy puszit nyom a számra.
___________________________________________
-Sziasztok!- nyitok ajtót az egész Norris családnak.
-Jaj had nézzem a gyűrűt.- fogja meg a kezem Cisca.-Csoda szép. Na fiam, most tényleg kitettél magadért.
-Köszi anyu.
-Na de meséljetek, mi van veletek.- ül le az asztalhoz Adam.
-Nagyon semmi, a fiunk nő mint a gomba.- nevet fel Lando.
-Hát igen. Most akkora mint egy kukoricacső. Több mint 30 cm. Nagy baba lesz, az orvos azt mondta. De hogy fog kijönni belőlem, az már jó kérdés.- nevetek fel.
-Mila is nagy baba volt, mégis kijött.- nevetett fel Sav.
-Van benne valami.- kuncogok.
Landonak csináltattunk tortát, persze azt is benyomtuk, meg amiket csináltam ételeket, azokat is megettük.
Én Landonak vettem egy parfümöt, és egy pólót ahova az van írva hogy legjobb apa. Nem nagy dolgok, de ahogy láttam, örült neki.
Savék maradtak nálunk még egy kicsit, segítettek elpakolni, mosogatni, aztán még babáztunk egy kicsit, majd ők is haza mentek. Landoval lefürödtünk és mentünk is aludni. Jó nap volt ez is.
ESTÁS LEYENDO
I Love You (L.N.⁴.)
FanficA második szerelem. Ismeretlenek voltak, de egy egy éjszakás kaland után minden megváltozik. Egy kis élet növekszik a nő szíve alatt, amiről a férfi eleinte nem tud. A lány álma hogy író lehessen. De előtte egyetemet akar elvégezni. De a pici élet m...