"Ötüken Yış, Aşina Tigin'in kutu ile yücelmişti."
***
Bugün izin günümdü, Göktuğ'un da öyle... Ve rahat bırakır mı? Tabii ki de hayır. Akşama kadar gezmek istiyordu küçük bir çocuk gibi.
Yatağımdan kalkarken mutfaktan garip sesler geliyordu. Seslere yaklaştıkça daha net duyuyordum. Göktuğ... Muazzam sesiyle mükemmel bir şarkıyı seslendiriyordu.
"Turan'dır yurdumuz ,genç Ahtsızlar ordumuz,Ulusun kurdumuz,dağlardan dağlaraaa!" Sonlara doğru fena bağırdığı için kulaklarımı tıkayıp ona seslendim.
"Göktuuuğğ sssuuuuss!"
O sırada mutfağa girmiştim. Ardımdan da Umay girmişti.
"Off bugün böyle uyanmak istememiştim!"
"Kusura bakma" dedim.
Yüzünü sıvazlayıp bir sandalye çekip oturdu ve masada uyuklamaya devam etti. Göktuğ ise plağı değiştirip İsmail YK ya başladı.
"Bomba kızlar burda
Acayip party, gel de durma
A-aa, etekler çok kısa ne fıstıklar var, gel de bakma
Darbukalar ziller, çılgın sesler, kımılır yerler
Bum bum!
Kaliteli poplar, çılgın danslar, ateşli kızlar
Bum bum! ""Göktuğ sussss!"
Elindeki mikrofon yerine tuttuğu kaşığı tezgahın üstüne bırakıp ellerini beline yerleştirdi.
"Ne var be?"
"Sabah sabah Tinnitus olmazsak iyidir" dedi Umay kafasını masadan kaldırarak.
Önünde duran patates kızartması yeni fark etmişti. Bende yeni fark etmiştim,ne ara yapmıştı? Anası kılıklı...Umay patates kızartmasından bir iki tane ağzına atıp kalktı.
"Beni uyandırmayın,akşama kazar zıbarmak istiyorum" dedi ve gitti.
"Abla" dedi Göktuğ.
"Ne?"
"Bu ablanın sıkıntısı nedir? Bir doktor olarak çözsen mi acaba? "
"İzin günü Göktuğ,benim gibi erkenden kalkması için bir sebep,bir erkek kardeşi yok yani"
"Aramıyorum diye sızlanıyorsun,gezelim diyorum yine yaranamıyorum"
Bir elimi masaya,diğerini de belime atıp alışık olduğu sorgucu gözlerimi ona çevirdim.
"Batman'da nereyi gezeceğiz canım kardeşim bana bir anlatabilir misin?"
"Sinemaya falan gideriz,merkeze bir saat var"
"Ne izleyeceğiz?" Dedim merakla. Cevabını bildiğim sorulardan birisiydi buda.
"Al sancak,9 oğuz ,teşkilat,söz,hangisi ablacığım?"
"Şakamı yapıyorsun lan! Kaç defa izledik onları sayamadım bile."
"Aman be,sana da birşey beğendiremiyorum kart karılar gibisin!"
Elimi yüzümü yıkamak için banyoya gitmiştim. Arkamdan konuşmalarını umursamayarak elimi yüzümü yıkadım.
Ben gelene kadar kahvaltıyı hazırlamıştı.
Kahvaltımızı yapıp hazırlanmaya başladım. Bugün hava yağmurluydu. Beyaz bir kazak,üzerine de deri ceketimi geçirdim. Altıma da kot bir pantolon giyerek spor ayakkabılarımla tamamladım.
Saçlarımı açıp hafif de makyaj yaptıktan sonra hazırdım.
Göktuğ da hazır bir sekilde bekliyor telefonla birilerine bağırıp çağırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Gölgeler
Teen FictionDudakları tekrar dudaklarımı buldu. Sert öpücüğüne karşılık verirken kokusunu o kadar net hissediyordum ki,bir an dedim ki. Kocam olmalısın adam sen! Kendini içime her ittiğinde sarsılırken nefeslerimiz birbirine karıştı. Vücutlarımız birbirine kene...