You think you know the story, but you only know how its ends... To get to the heart of the story, you have to go back, to the beginning.
Υπάρχουν δύο γενιές βρικολάκων και δύο λυκανθρώπων. Εδώ είναι η ιστορία τους.
Cold Ones : Η συγκεκριμένη γενιά δημιουργήθηκε πριν 8.000 χρόνια από την οικογένεια μου. Η μάγισσα μητέρα των μεγαλύτερων αδελφών μου Νίκολας, Τζώρτζ , Ντιμίτρι και Ιλάι δεν ήταν πολύ καλά στα μυαλά της. Όταν έμεινε έγκυος στο πρώτο της παιδί τα μυαλά της φούσκωσαν. Όπως πολλοί ισχυρίζονται η συγκεκριμένη μάγισσα είναι και ήταν η ποιο ισχυρή μάγισσα που υπήρξε ποτέ. Σκέφτηκε όπως είπε και στα αδέλφια μου τόσες χιλιετίες πριν, ότι τα παιδιά μιας τόσο δυνατής γυναίκας δεν θα μπορούσαν να ήταν απλοί μάγοι. Και μάλιστα καταδικασμένοι καθώς οι μάγοι και οι μάγισσες δεν ήταν κοινωνικά αποδεχτοί. Οι άνθρωποι κρέμαγαν όποιον είχε μαγικές δυνάμεις . Εξαιτίας αυτού για πολλές χιλιετίες έμειναν κρυφοί όπως ακόμα και σήμερα είναι για πολλούς λόγους. Οπότε σκέφτηκε ότι θα έπρεπε να βρει ένα τρόπο ώστε τα παιδιά να γινόντουσαν τρανά και δυνατά.
Ας μην τα πολυλογώ τα αδέλφια μου δεν γεννήθηκαν άνθρωποι αλλά βρικόλακες. Όλοι τους αναπτύχθηκαν κανονικά. Όμως ήταν ανίκανοι να τραφούν με οτιδήποτε άλλο εκτός από αίμα. Κρύο δέρμα σαν νεκροί και καρδιά που δεν χτυπούσε. Όμως συνέχιζαν να αναπτύσσονται ώσπου ο μεγαλύτερος αδελφός μου Νίκολας έφτασε στην ηλικία των 30. Ο Ντιμίτρι 29 , ο Τζώρτζ 27 και ο Ιλάι 26. Όλα αυτά τα χρόνια η μητέρα του προσπαθούσε να τους κάνει να σταθεροποιηθούν ώστε να είναι και επίσημα αθάνατοι.
Έπιτα από προσπάθειες χρόνων τα κατέφερε. Τυφλωμένη από την δύναμη που η οικογένεια της είχε ,άρχισε να κάνει σχέδια για ακόμα περισσότερη. Όταν τα παιδιά της κατάλαβαν τη πραγματικά είχε δημιουργήσει, αποφάσισαν να την βγάλουν από τη μέση, και έτσι έγινε.
Κατά τους αιώνες δημιούργησαν κι άλλους σαν αυτούς με μόνη διαφορά το χρώμα ματιών. Όσοι δημιουργήθηκαν μετά από αυτούς είχαν κόκκινα μάτια, ενώ των αδελφών μου είχαν ,φωσφοριζέ μεν, αλλά κανονικά χρώματα. Όπως του Νίκολας, γκρι, του Ντιμίτρι, μωβ, του Τζώρτζ, πράσινα και του Ιλάι μελί.
Συνάντησαν εχθρούς, αλλά και βρικόλακες με διαφορετικά χαρίσματα από τα δικά τους όπως τηλεπάθεια ή ασπίδες. Μερικές φορές και χωρίς. Τα δικά τους χαρίσματα ήταν επιλεγμένα από τη μητέρα τους προσεκτικά έτσι ώστε να μπορούσαν να ανταπεξέλθουν με ευκολία στις επιθέσεις των εχθρών τους. Ο Νίκολας μπορεί να κάνει κάποιον να πει την αλήθεια ακόμα και από την επιρροή *βερβένης. Ο Ντιμίτρι μπορεί να καταλάβει εάν κάποιος λέει την αλήθεια. Ο Τζώρτζ μπορούσε να μπλοκάρει τις σκέψεις κάποιου. Να τον κάνει να σταματήσει να σκέφτεται και συνεπώς να αντιδράσει. Και τέλος ο Ιλάι μπορεί χρησιμοποιώντας το μυαλό του να κάνει κάποιον να σταματήσει να κουνιέται.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vampire & Werewolf AcademyBook 1 "The Heart Of The Story"
FanficTι θα γίνει όταν δύο γενιές βρικολάκων συναντηθούν και εμπλακούν μεταξύ τους? Θα καταφέρουν να συμβιώσουν? Τι θα γίνει όταν αναπάντεχοι έρωτες αναγκάσουν τους πρωταγωνιστές να κάνουν πράγματα που δεν είχαν φανταστεί? Θα λυγίσουν οι σκληροί? Ή θα γυρ...