Lord Of Egypt - Episode(25)

111 5 0
                                    

အာဇူးမစ်-"ပုခုံးထမ်းပြီးခေါ်လာတယ်ဟုလား..."

အယ်လ်စင်-"ဟုတယ်အရှင်မင်းကြီး.....ကျွန်တော်တို့ဒီအတိုင်းလွှတ်ထားသင့်လား."

အာဇူးမစ်-"လွှတ်ထားလိုက်...သူခဏပဲဒေါသထွက်တာ."

အယ်လ်စင်-"ကျွန်တော်တကယ်အံ့အားသင့်မိတယ်.အိမ်ရှေ့စံရဲ့အခြားတစ်ဖက်ခြမ်းကမိုရာဖြစ်နေလိမ့်မယ်လို့လုံးဝမထင်ထားမိဘူး..."

အာဇူးမစ်-"ဆိုလိုချင်တာက."

အယ်လ်စင်-"အိမ်ရှေ့စံကမိုရာ့ကိုသဘောကျနေပြီ.."

ထိုစကားကိုကြားရပြီးနောက်စာချွန်လွှာပေါ်မှာစာရေးနေတဲ့လက်တစ်စုံကချက်ချင်းရပ်တန့်သွားသည်.

အယ်လ်စင်-"မိုရာကမိန်းကလေးမဟုဘူးဆိုတာကိုအိမ်ရှေ့စံလည်းသိပြီးသား...အာ့ကြောင့်အိမ်ရှေ့စံကမိုရာ့ကိုဖယ်ရာလို့အထင်မှားပြီးသဘောကျနေတာတော့လုံးဝမဟုတာသေချာပါတယ်...လိင်တူဆိုတာကိုကျေးဇူးပြုပြီးလျစ်လျုရူထားပေးပါ....နောက်တစ်ခါထပ်ပြီးချစ်ရသူနဲ့ကွဲရမယ်ဆိုရင်အိမ်ရှေ့စံက........."

အာဇူးမစ်-"ငါကိုယ်တော်နားလည်တယ်...အာ့လောက်ထိမစိုးရိမ်နဲ့...."

အယ်လ်စင်-"အရှင်မင်းကြီးကခွဲမှာမဟုဘူးဆိုတာကျွန်တော်သိပါတယ်.ကျွန်တော်ကအိမ်ရှေ့စံကိုသူချစ်ရတဲ့သူနဲ့အတူပျော်ရွှင်နေတာကိုမြင်ချင်ရုံပါ..."

အာဇူးမစ်-"ကိုယ့်အတွက်ကိုယ်ကျမတွေးဘူး...သူများကိုပဲလိုက်တွေးပေးနေတယ်."

ထို့နောက်စကားဆက်ပြောခြင်းမရှိပဲလေထုကနန်းဆောင်ထဲမှာတိတ်ဆိတ်သွားပြန်သည်.စကားမရှိစကားရှာပြောတတ်တဲ့အယ်လ်စင့်အကြောင်းကိုသိတဲ့အာဇူးမစ်ကတစ်ခုခုမူမမှန်တာကြောင့်အနောက်ကိုလှည့်ကြည့်တော့မတ်တပ်အိပ်ငိုက်နေတဲ့အယ်လ်စင့်ကိုတွေ့လိုက်ရသည်.

အာဇူးမစ်-"အယ်လ်စင်"

အယ်လ်စင်-"ဗျာ!!!!..ဗျာအရှင်မင်းကြီး!!!!"

အာဇူးမစ်-"အိပ်ချင်နေပြီလား."

အယ်လ်စင်-"မ....မအိပ်ချင်ပါဘူး...ပျင်းလို့ခဏမျက်စိမှိတ်နေတာပါ."

"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 CompleteWhere stories live. Discover now