Selam dostlarrr.Hepinizin geçmiş bayramını kutluyorum.Şimdi bölüme geçelim dostlar iyi okumalarr umarım beğenirsinizzz🎀
Yoğun bir dönemdeydim bölüm gelmedi kusuruma bakmayın bundan sonra çok fazla arayı açmadan bölüm atacağım inşallah:))
İlk defa bir plan yaparak yola çıktık dostlar bize bi tebrikss
İlk önce bi markete gidip kola çekirdek atıştırmalık bişeyler alacaktık daha sonra da bir parka geçecektik.Evet o harika planımız buydu ama sonuçta kola çekirdek dostlar bu küçümsemeyiniz.
Okuldan yeni çıktığımız için yorgunduk bu yüzden bugünü sakin bir şekilde geçirmek istiyorduk yanii umarım başarırız malum bu grupla pek sakin bir gün olmuyor.
Artık havalar düzelmeye başladığı için yürümeye karar vermiştik.Neyseki bende havaya uygun giymiş ve üzerime ince bişeyler giymiştim yoksa bu havada bayılırdım.Yani siz düşünün ne kadar sıcak olduğunu.
Ben düşüncelere dalmış yürürken adımın seslenilmesiyle kafamı kaldırmam ve bana yaklaşan motoru görmem bir olmuştu.Dalgınlıkla yaklaşan motoru farketmemişim belime sarılıp beni kenara çeken kollar ile kılpayı kurtulmuştum.Kolların sahibine bakmak için kafamı kaldırdığımda bir çift mavi gözle karşılaşınca kalbimde ufak bi hızlanma olmuştu.
"Napıyorsun Çağla az kalsın çarpıyordu motor.Dikkat etsene güzelim.Ne düşünüyorsun böyle bi sorun yok demi?"
"Yok yok ben dalmışım bi anda özür dilerim."
" Özürlük bi durum yok ben çok korktum"dedi mırıldanma gibi çıkmıştı sesi sanki devamında çok şey söylemek istiyor ama söyleyemiyor gibiydi
"İyi misin fıstığım?"Emir'in seslenmesiyle kendimi toparladım ve Emire döndüm Demir'in kolunun teki hala belimdeydi paşamın çekmeye niyeti yok gibiydi.Şikayetçi olan varmı? Yok
"İyiyim iyiyim bi an dalmışım kusura bakmayın"
"Ne kusuru be kızım biz senin için korktuk dikkat et fıstığım"
Gülümseyip başımla onayladımYürümeye başlamamızla Demir yavaşça belimdeki elini çekmişti.Ayza yanıma yaklaşıp koluma girdi ve fısıltıyla konuşmaya başladı.
"Merak etmeyin ya Demir kurtarır onu"sırıtarak söyledikleriyle kolunu çimdikledim.
"Aman da aman siz ne kadar tatlısınız öyle"
"Olmuşsunuz siz olmuşsunuz"
"Susar mısın?yoksa ben mi susturayım"dedim
"Tamam tamam"azına hayali bir fermuar çekti ve kolunu çekip yürümeye devam etti.Demir yanıma geçip yoldan tarafa olan kısımda yürümeye başladığında tahmin edersiniz ki beni bi anda heyecan bastı dostlar.Yolun devamında da böyle yürümeye devam ettik.
Çok şükür bi market bulup içeri girdik.Kolayı ve çekirdeği alıp gezinmeye devam ettik.Cips,bardak,atıştırmalık alıp kasaya geçtik.Ücreti ödeyip marketten çıktık.
Marketten çıktıktan sonra yakınlarda bir park bulup oturmuştuk.
"Çok şükür ya yoruldum"dediğimde
"Yürü yürü bitmedi resmen"dedi AyzaAyza ve ben mızmızlanırken Sarp,Emir ve Demir aldıklarımızı masaya yerleştiriyordu.Çalışın köleler.
"Rahat mısınız efendim?"dedi Demir
"Çokkk yani bank daha yumuşak,daha rahat olsa çok güzel olurdu ama yapacak bişey yok"dedim gülerek
"Aaa olur mu hiç öyle şey hemen daha rahat hale getiriyorum."dedi Demir ve hırkasını alıp oturulan kısma koydu benim hırkamıda sırt kısmına koyduğunda gülümseyerek Demir'i izliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Çocuğu- yarı texting
Novela JuvenilÇağla'nın hem sınıfına hem binasına yeni gelen Demir'e hissettiği ama bi türlü kabul edemediği duyguları yüzünden aklı çok karışıktır ve bu karışıklığa çözüm bulmaya çalışırken yaşadıklarını anlatıyorum. :)) Her hafta atabildiğim kadar bölüm atmaya...