1. YİLİMİZZ

39 4 6
                                    

Mulata2
Şerifem, herşeyim, hayatım, bebekim, küçük kardeşim, ablasının bitanesi, yaşam sebebim, güvenli alanım, bitanem, kurban olduğum

Tam bir yıl önce yazın başıydı, tam bir yıl önce bu aydı seni tanıdığım ay.

6 kişiye yakın bir grubumuz vardı bizim. Sonra sen o gruptan biriyle tanıştın. Aramıza geldin. Senle tanışma şeklimiz hem çok saçma hem çok anlamlı ,) Ben senden daha sebebini bile anlayamadan özür dilemiştim. O gruptan şuan en nefret ettiğim ama zamanında bir zamanlar çok sevdiğim (malmışım heralde) kişi bana senin ağladığını ve benim yüzümden olduğunu söylemişti. O aptal sayesinde ben sana yazdım. Meğer ortada bişey yokmuş bile. Senin bile haberin yokmuş. O gün çok kızdım o kıza ama şimdi düşündüm de o kız o yalanı atmasa şimdi seninle böyle olamayabilirdim. Seni hiç tanımayabilirdim. İyiki o gün o yalan sayesinde sana yazdım. İyiki o özürü diledim. Belki dileme sebebim o an yalandı, boşaydı. Ama şimdi daha önce gelmediğim için daha önce yaşadıklarında yanında olmadığım için özür dilerim birtanem. Bu güne kadar seninle hiç tartışmadık, kavga etmedik, hep birbirimizi anladık. Hatta beraber bütün kavgalara girdik. Senin canını yakanın canını yakarım bitanem. O kavgalar tekrar olsa yine yaparım. Kimse sana ben yaşadığım sürece bişey diyemez. Diyen olursa haddini misliyle bildiririm. Ben senden önce ablalık nedir pek bilmezdim. Ablam vardı o bana nasıl davranırsa öyle bilirdim ablalığı. Sen bana ablalık nedir en iyi şekilde öğrettin. Ablalık kardeşin için herşeyi yapabilmek demekmiş. Tek gözyaşı için dünyayı yakabilmek demekmiş. Ablalık dediğin kardeşin için dünyayı bile karşına alabilmek demekmiş. Ablalık kardeşe duyulan sonsuz güven demekmiş. Her zaman yanındayım bebeğim. Hatalıysan sana bitek ben kızabilirim başka kimseye izin vermem. Bende kıyamam orası ayrı. Her anında her zaman her şekilde yanında ben varım bunu sakın unutma. Teşekkür ederim bebeğim. Herşey için. Benimle olduğun için. Beni sevdiğin için. Benim küçük kardeşim olduğun için. Bana yaşamayı sevdirdiğin için. Adına şiirler yazacak kadar, uğruna canımı verecek kadar çok seviyorum seni. Göz bebeğim. Bebekim. Kurban olduğum. Şerifem. İyiki sen iyiki biz. En güzel iyikimsin bitanem. Her zaman ne olursa olsun sen hep benim iyikimsin. Seni yıldızlardan bile çok seviyorum. Umarım nice yıllara beraber gireriz umarım çocuklarım seni teyzesi bilir. Umarım ölene dek beraber oluruz kurban olduğum. Senin öpücük şeklinle konuşmayı bitireyim bari. Mck birtanem mckmckmck. (Hâlâ vıcık diyesim geliyor djxiejjd)

 (Hâlâ vıcık diyesim geliyor djxiejjd)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💋💋💋💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞERİFEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin