Bölüm 93

46 7 32
                                    

Naruto ve Kakashi , Minato'nun ofisine girmişlerdir.

Naruto'dan :

Kakashi sensei ile beraber babamın ofisine gelmiştik. Babamın hem benimle hemde Kakashi sensei ile ne konuşacağını çok merak ediyordum.

Kakashi sensei babamın ofisinin kapısını tıklattı. Bunun üzerine babam "Gir" dedikten sonra kapıyı açtık ve içeriye girdik. Etrafıma bakındığımımda bizim dışımızda başkalarının da olduğunu gördüm.

 Etrafıma bakındığımımda bizim dışımızda başkalarının da olduğunu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babamın yanında Rin sensei vardı. Karşılarında ise bu sene Konaha köyünden chunin olabilmiş kişiler yani Sasuke ve Shikmaru vardı.

Kakashi sensei "Bizi çağırmışsınız Hokage-sama" dedi.

Babam "Evet Kakashi , çünkü konunun hem seni hemde Naruto'yu ilgilendirdiğini düşündüm." dedi.

Meraklı bir şekilde "Konu ne ki ?" diye sordum.

Babam "Konu Sakura" dedi.

Kakashi sensei ile aynı anda şaşırarak "Sakura mı ?" diye sorduk.

Babam "Evet" dedi.

"Sakura'ya ne olmuş ki ?" diye sordum.

Babam "Sakura , Lanetli Mühürün etkisine girmiş ve kendi evini yakmış. Daha sonra o sokaktan geçen Tenten'e saldırmış. Tenten şuan hastanede eski sağlığına kavuşmak için tedavi oluyor." dedi.

Şok olmuş bir şekilde "Bir yanlışlık olmalı Sakura böyle bir şey yapmaz." dedim.

Rin sensei hemen araya girerek "Ama yapmış. Konaha'dan kaçan bir suçluyu öyle elini kolunu sallayarak gezmesine izin veremeyiz. Bir an önce Sakura'nın yakalanıp idam edilmesi gerekiyor." dedi.

Sasuke'de şaşırarak "İdam mı ?" diye sordu.

Rin sensei "Evet , Konaha sınırları içerirsinde birisini öldürmeye teşebbüs etmenin cezası idamdır. Bu yüzden Sakura'nın bir an önce yakalanması gerekiyor." dedi.

Rin senseinin en başından beri Sakura'ya karşı bir hazımsızlığı vardı. Bu gözle görülebilecek bir şeydi. Aralarında ne oldu bilmiyorum ama demek ki husumetleri bâya büyüktü. Çünkü Rin sensei bildiğin Sakura'yı idam ettirmeye çalışıyordu.

Babam "Her neyse ceza konusunu sonra konuşuruz. Şimdi Sasuke ve Shikmaru siz chunin olduğunuz için size ilk görevinizi veriyorum." dedi.

Shikamaru "Sizi dinliyoruz Hokage-sama" dedi.

Babam "Kendi 3 kişilik takımınızı oluşturup Haruno Sakura'yı yakalama görevini ikinize veriyorum. Verdiğim ilk görevi başarılı bir şekilde tamamlayan kişiye iyi bir para ödülü verilecektir." dedi.

Shikamaru "Takımlarımızı şimdi mi belirleyeceğiz ?" diye sordu.

Rin sensei "Evet , chunin sınavını Sasuke şampiyon olarak tamamladığı için ilk önce Sasuke kendi takımını belirleyecek. Ondan sonra sen takımlarını belirleyeceksin Shikamaru" dedi. Bunu dedikten sonra bütün gözler Sasuke'nin üstünde toplandı. Acaba kendi 3 kişilik takımında kimleri seçecekti ?

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin