Kan.

13 3 3
                                    

Kan ,kan kokusu heryerdeydi heryer kırmızıya boyanmıştı hayır bunlar ilk defa gördüğüm şeyler değildi, ama insan ablasının düğününde eşinin tam kalbinin üzerinden vuruldunu görünce şok geçirir ve hareket edemez di.

ablam Mustafa abinin yanına çökmüş ağlıyordu herşey bir anda olmuştu ama ben önceden anlamıştım bir şeylerin ters gittini.

gelenler hala misafirlere ateş ederken ben kendimi toparlayıp elbisemin altına sıkıştırdım silahı çıkartarak bir duvarın arkasına geçtim bir kac kişiyi yere indirirken arkamdan gelen sesle hızla arkama döndüm.

bu üst katımıza yeni tasınan komutandı tam tanısmamış olsakta annemin anlattiklarina göre biliyordum.

tekrar önüme dönerek ateş etmeye devam ettim ablamın çığlı ile o tarafa döndüm çok beğenerek aldığı gelinlik sevdiği adamın kanıyla boyanmıştı hızla onun tarafına giderken tekrar onunla göz göze geldim.

kafa işareti yaparak beni koruyacağını belli etti ,hızla ayağımdaki topukluları çıkartıp koşmaya başladım büyük masaları kendime siper ettim, o hemen arkamdaydı hissediyordum masanın yanına tökmüş ablama ilerledim o arada kolumda hissetiğim sızıyla kafamı sağa çevirdin Mustafa abinin kardeşi cemali gördüm.

o an herşeyden emin oldum bu cemalin işiydi bunu ablama bakan bakışlarından anlamam gerekirdi.

sol kolumdan tutulup bir duvara çekildigimde karşımada ki kocaman cusseye bakiyordum kafami kaldirdim da ne kadar uzun oldunu fark ettim gerçi adamin cüssesi uzaktan bile belli oluyordu gövdesini bana siper etmiş ve ateş ediyordu bu sefer yakıcı bakışları beni buldu ve koluma indi kolum sızlıyordu ama buna alışıktım kafasinı saga eğerek gitmemi söyledi.

egilerek yere çökmüs ablamın yanına eğildim elime telefonu alarak destek çağırdım .
Ekipler hızla gelirken ateş edenler teslim olmuş Mustafa abiyi hastaneye kaldırılmıştı .
cemal kaćmıştı ama bunun burda son bulmayacağını adım kadar iyi biliyordum.

Düğün solonunun arkasında kalan soyunma odasına girip üzerime gelirken giydiğim pantolon giyip motoruma hızla ilerledim kaskımı takarak hastaneye yol aldım.

2 saat sonra

Tam iki saat 37 dakikadır amiliyathanenin önde bekliyorduk.

ablam hala aglıyor annem ve akrabalar dua ediyordu, yaralananlar acildeydi başım o kadar şiddetli ağrıyordu ki kolum da ki sızıyı bile artık hissetmiyordum ,birinin ismimi bağırmasıyla arkamı döndüm.

Arda=Umay bir gelirmisin .

Arda eski timden dostumdu, tainimi istemiştim o yüzden şuanda şırnaktaydım ama yıllık izne çıktım için pek vedelaşmaya fırsatimiz olmamıştı ki o da tainı ni şırnağa almıştı yeni timle tanışamamıştım düğünle ilgilenmek için ve dinlenmek ićin yıllik izne çıktımıştım.

Arda=geçmiş olsun .

Umay=sağol

Arda=tam çatışmanın neden oldu bilinmiyor, kameralar o an devre dışı bırakılmïş ki zaten düğünde elektriklerim gitmesi buna ön görü olarak göre biliriz, ama merak etme en yakın zamanda bulunur çevre sokakların kameralarına bakıloyor ve ayrıca bir plakadan şüpheleniyoruz şimdilik bu kadar eğer buralarda gelişme olursa haber verirsin ben bizimkilerin yanına gidiyim.

Umay=teşekkürler arda bu plakayı en yakın zaman da bakmaya geleceğim birşey olursa haber veririm görüşürüz.

Arda=ne demek görevimiz devrem görüşürüz ilaç içmeyi unutma ve şu kolunu hastanedeyken göster .

Umay=tamamm .

Arda gittikten sonra oldum yerde bir süre durdum aklım durmuştu sanırım düşünemiyorum ve hareket edemiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin