89.

99 8 0
                                    

2 weken later

'Farid!' Roept Alyssa meteen vanuit de tuin in het huis. Meteen rent Farid voor zijn leven naar de tuin wanneer hij haar geschreeuw hoort. 

Hij ziet hoe ze met haar benen open staat in de tuin en met haar handen haar buik stevig vast houdt. 

'Mijn water! Mijn water! Mijn water is gebroken!' Zegt ze meteen hysterisch. 

'Je gaat bevallen! Je gaat bevallen!' Zegt Farid meteen met een brede glimlach op zijn gezicht. Hij trekt gehaast zijn keukenschort uit en gooit het meteen op de grond. Hij rent naar haar toe en plaatst zijn arm achter haar rug en met zijn andere hand houdt hij ook haar buik vast. 

'Ik ga bevallen, ik ga bevallen,' Zegt Alyssa meteen. 'Maar ik was pas voor morgen uitgerekend.' Zegt Alyssa met een beetje paniek in haar stem. 

'Morgen, vandaag, gisteren, het maakt allemaal niet uit, je gaat bevallen! We moeten naar het ziekenhuis!' Zegt Farid met al het geluk die op zijn gezicht zichtbaar was. 

'Ik word een vader! Ik word een vader!' 

'Breng mij naar het ziekenhuis!' Geeft Alyssa hem meteen een vuist tegen zijn arm. 'Ik moet bevallen! Wil je dat ik hier beval in de tuin?!' 

'Nee, nee, we- we gaan naar het ziekenhuis, we gaan naar het ziekenhuis, heb- wacht- wacht misschien heb je nog iets nodig, heb je iets nodig? Moet ik iets gaan halen voor jou van boven?' 

'Jij gaat mij laten bevallen in de tuin, oh god, help mij, deze man gaat mij laten bevallen in de tuin.' 

'Nee, nee- we vertrekken! We vertrekken! Ozan is er ook, Ozan rijdt wel!' Hij doet meteen teken om te beginnen wandelen. 

Ze beginnen meteen de tuin uit te wandelen naar het huis. 

'Oh god, geef haar alsjeblieft groene ogen, god geef haar groene ogen, laat haar alsjeblieft groene ogen hebben.' Is Farid aan het smeken. 

'Zwijg! Zwijg! Mensen zitten te hopen dat alles goed komt en jij zit hier te huilen om groene ogen! Idioot!' Sist Alyssa die de pijn in haar buik erger voelt worden. 

'Hou het rustig, Alyssa, rustig blijven, Alyssa, het komt goed, het komt goed, dat weet ik dat voel ik.' 

Hij opent meteen de voordeur van het huis en wandelt samen met haar naar buiten. Ozan kijkt meteen verbaasd naar hen die samen het huis uit lopen. 

'Ze gaat bevallen! Ze gaat bevallen, Ozan! Ik word een vader vandaag!' Roept Farid tegen Ozan. 

'We moeten naar het ziekenhuis!' Reageert Ozan meteen. Hij opent snel de deuren van de auto en laat Alyssa van achter instappen samen met Farid. 

'Auw, auww! Doe snel! Het wordt pijnlijker!' Schreeuwt Alyssa. 

'Ozan! Sneller! Sneller!' Roept Farid. 

'Rustig aan, Alyssa, rustig aan,' Richt Farid zich terug op Alyssa. 'Blijven ademen, Alyssa, vergeet niet te ademen,' Zegt Farid terwijl hij over haar haren streelt. Ozan rijdt meteen gehaast de oprit af. 

'Zet je vierpikkers aan en geef volle gas! Zo gaan ze jou plaats geven!' Zegt Farid meteen tegen Farid. 

'Oké, baas.' Reageert Ozan meteen. Hij doet wat Farid hem vraagt en rijdt meteen snel de straten door. 

'Het doet zoveel pijn,' Zegt Alyssa terwijl ze haar buik hevig vasthoudt. 'Rustig blijven, shhtt- shhttt- rustig blijven, Alyssa,' Zegt Farid terwijl hij over haar haren streelt. 

'Blijf van mij af! Raak mij niet aan!' Sist zij tegen hem terwijl ze zijn hand wegslaat. 

'Ik ben hier aan het bevallen en jij zegt tegen mij om rustig te blijven!' 

'Alyssa, blijven ademen, blijven ademen, Alyssa, we zijn er bijna, nog niet bevallen, oké? Je kan toch niet bevallen in de auto? Ozan!!!! Ozan!! Sneller! Sneller!' Roept Farid die helemaal nerveus geworden is. 

'Ik zweer het jullie ik ga bevallen in de auto! Ik ga bevallen in de auto!' Zegt Alyssa hysterisch. 

'Ozan!! Wat zei ik!! Rijd sneller! Sneller!' 

'Ik kan niet sneller! Ik kan niet sneller!' Zegt hij terwijl hij hevig op izjn claxon drukt om door de menigte heen te rijden. 

'Auw auw auwwwww!' Huilt Alyssa van de pijn. 

'Rustig blijven, Alyssa, niet bevallen, oké? Niet bevallen, we zijn er bijna, niet bevallen, wat ga je later tegen ons meisje zeggen heh? Ga je zeggen dat je bevallen bent in de auto? Blijven ademen, blijven ademen Alyssa, rustig blijven, oke, adem heel diep in en heel- doe mee Alyssa, kom op doe met mij mee,' 

'Oh god schenk mij geduld met deze man, oh god schenk mij geduld.' 

'Shhttt- shhhttt- blijf rustig, Alyssatje, blijf rustig.' Streelt hij zijn hand over haar haren. 

'We zijn er! We zijn er!' Zegt Ozan meteen. 

Hij rijdt gehaast de parking van het ziekenhuis op en stapt gehaast uit de auto. Farid opent meteen gehaast de deur van de auto en stapt snel uit. 

'Kom,' Hij wilt Alyssa haar handen vast houden, maar ze duwt meteen zijn handen weg. 

'Laat mij uitstappen!' Roept ze tegen Farid met hevige pijn in haar onderbuik. 

'Roep de verpleegsters! Snel, Ozan, snel!' Zegt Farid tegen Ozan. 'Ja! Ja ik ga al!' Ozan rent gehaast het ziekenhuis in. 

Alyssa stapt uit de auto en houdt haar buik stevig vast. Farid sluit meteen de deur van de auto. 

'Ik ga bevallen, Farid, ik ga bevallen, Farid, we worden ouders.' Lacht Alyssa door de pijn heen. 

'God dank dat jij de moeder van mijn kinderen wordt,' Hij neemt haar gezicht en drukt een zoen op haar voorhoofd. Meteen lacht Alyssa door de pijn heen en door haar tranen heen. 

Ozan komt meteen aangerend met een rolstoel. 

'Ik ben er!' Schreeuwt hij terwijl hij naar hen toe rent. 

'Snel! Snel!' Zegt Farid meteen. Hij laat Alyssa neer zitten op de rolstoel en neemt de stoel over van Ozan en rent gehaast het ziekenhuis in. 

'Een dokter! Een dokter! Mijn vrouw moet bevallen! Mijn vrouw moet bevallen!' Schreeuwt Farid in de lobby. 

'Ik ben jouw vrouw niet!' Schreeuwt Alyssa terug. 

'Je begrijpt mij, je begrijpt mij!' Antwoordt Farid meteen terug. 

'Ik heb zoveel pijn, ik heb zoveel pijn,' Klaagt Alyssa die haar handen hevig op haar buik houdt. De zweet druppelt over haar voorhoofd, haar haren zijn nat geworden en haar wangen zijn helemaal verkleurd in het rood. 

Er komen meteen verpleegkundige eraan gerend. 

'Er komt zo meteen een dokter, wij gaan jou vanaf hier verder helpen.' 

'Snel! Ik denk dat ik nu ga bevallen!' Schreeuwt Alyssa tegen de verpleegster. 

'Ja sneller! Sneller! Horen jullie mijn vrouw niet! Ze moet bevallen!' Roept Farid erbij. 

Ozan kijkt toe en kan enkel zijn lach niet inhouden, de chaos die uit hen komt, de chaos die hen buiten het normale laat reageren. 

Ozan ziet hoe de verpleegkundige Alyssa wegrollen, Farid die er naast loopt. Ozan rent achter hen na. De geluk die hij voelde, alsof het zijn kind is die op de wereld komt. 

'Ik word een vader!' Roept Farid dolblij. 

'Zwijg! Zwijg je geeft mij stress!' 

'Jij moet gewoon goed duwen, Alyssa, goed duwen, zie dat je ons kindje eruit krijgt.' Zegt hij terwijl hij haar zogenaamd motivatie toe spreekt. 

'God laat mij geen meerdere kinderen van deze man krijgen,' Huilt Alyssa die aan het creperen is van de pijn terwijl ze naar de bevallingskamer aan het rennen zijn. 

Want het was zo ver, de bevalling stond op de to do list van vandaag. 

Until you. VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu