3 maanden later
'Kom naar mama, kom naar mama,' Zegt Alyssa terwijl ze haar dochtertje uit haar bedje haalt. Ze tilt haar op en drukt een zoen op haar wang.
'Heb jij honger? Heb je honger kleine meid?' Speelt ze met haar onderlipje.
Meteen hoort ze de deurbel gaan.
'Ah, heb je dat ook gehoord?' Alyssa wandelt met haar baby in de armen haar kamer uit. Ze wandelt de trappen af naar beneden en opent de voordeur.
'Aaahhh! Wie hebben we hier!' Zegt Farid meteen wanneer hij Alyssa en hun dochtertje voor de deur zien.
'Papa is er!' Zegt Alyssa met een brede lach.
'Kom naar papa, kom naar papa, kleine meid.'
'Wil je naar papa?' Vraagt Alyssa terwijl ze naar hun dochtertje kijkt. Farid steekt zijn handen uit en wilt hun dochtertje overnemen. Alyssa ziet meteen hoe hun dochtertje breed glimlacht.
'Ja ze wilt naar papa, ze wilt bij papa zijn.' Alyssa geeft hun dochtertje aan Farid en kijkt toe hoe Farid haar helemaal vol zoent.
'Zie dat je haar niet opeet.' Lacht Alyssa. 'Goed dat je mij even eraan deed denken.' Knipoogt hij naar haar. Alyssa sluit de deur achter hen dicht.
'Ik was net van plan om haar eten te geven.' Farid kijkt meteen naar haar.
'Melk?'
'Nee, koffie.' Zegt Alyssa al hoofdschuddend terwijl ze voorop loopt naar de woonkamer. Farid wandelt achter haar na naar de woonkamer. Wat had hij het hier gemist, wat had hij het gemist om hier te wonen.
'Moet je iets drinken?' Vraagt Alyssa aan hem.
'Nee dankjewel.'
'Nee?' Herhaalt ze met een opgetrokken wenkbrauw.
'Oké, euhm- cola is goed.'
Ze glimlacht goedkeurend en wandelt naar de keuken en grijpt een glas en een blikje. Ze wandelt terug naar de woonkamer en zet het neer op het tafeltje.
'Geef jij maar Ilayda aan mij,' Zegt Alyssa. 'Dan kan ik haar te eten geven.' Farid knikt goedkeurend en geeft haar aan Alyssa.
Alyssa drukt ook een zoen op haar wang en zet zich neer op de zetel. Ze wilt net haar borst uit haar hemd halen, maar blijft kijken naar Farid. Ze ziet hoe hij naar haar blijft kijken.
'Ahja, sorry,' Zegt hij en kijkt meteen de andere kant op. Alyssa haalt haar borst uit haar hemd en geeft haar te eten.
'Vandaag is de trouw,' Zegt Farid om een conversatie te starten.
'Hmm-' Reageert Alyssa kort.
Farid kon het niet laten en kijkt naar haar. Hij ziet hoe hun dochtertje aan haar borst drinkt en hoe Alyssa zeer zachtjes over haar hoofdje streelt. Ze ziet hem naar haar kijken, maar ze laat hem kijken.
'Ga je gaan?' Vraagt Alyssa.
'Euhm- wat zei je?'
Alyssa gaat met haar tong zeer zachtjes over haar lippen.
'Of je gaat gaan?' Herhaalt ze.
'Euhm- ja- ik- euhm- als zij gelukkig kunnen zijn met elkaar, dan ja, dan wie ben ik om daar in het midden te staan?'
Alyssa knikt instemmend.
'En jij? Ga jij?' Vraagt hij haar.
'Geen idee.' Zegt ze kort.
'Ik denk dat ze het wel zou waarderen als je zou komen.' Alyssa glimlacht naar Farid.
'Weet je wat ik zou waarderen?' Farid reageert niet. 'Als je minder naar mijn borst zou kijken.' Hij kijkt meteen weg en schraapt zijn keel. 'Sorry,'
JE LEEST
Until you. VOLTOOID
Romance'Als je weigert op mijn verzoek zal je deze beelden overal vinden, Alyssa. En ik denk niet dat je dat wilt- ik denk niet dat je wilt dat mensen weten wat je doet met je vrije tijd.' Alyssa heeft zelfs de kracht niet om boos te zijn. 'Als je met mij...