Lord Of Egypt - Episode (28) "Valentine's Day Special"

116 6 1
                                    

အယ်လ်စင်-"နန်းပြင်ကိုသွားမလို့လားအရှင်မင်းကြီး"

အာဇူးမစ်-"အင်း..မင်းနဲ့နှစ်ယောက်တည်း."

အယ်လ်စင်-"ဘာလုပ်မလို့လဲအရှင်မင်းကြီး...အရှင်မင်းကြီးကလိုအပ်တာရှိမှနန်းပြင်ကိုထွက်တတ်တာမဟုလား.."

အာဇူးမစ်-"ရောမကလွှတ်ထားတဲ့သူသျှိုတွေနန်းပြင်မှာရှိတယ်လို့ငါကိုယ်တော်ကြားတယ်.လိုက်ဖမ်းကြတာပေါ့."

အယ်လ်စင်-"သူသျှိဖမ်းမယ့်ကိစ္စကိုစစ်သူကြီးတို့ကိုတာဝန်ယူခိုင်းလိုက်လို့ရတယ်မဟုလား.."

အာဇူးမစ်-"စစ်သူကြီးနဲ့အိုဖီယာကမနက်ဖြန်ခရီးထွက်စရာရှိတယ်..အာ့ကြောင့်စစ်သူကြီးကိုအနားပေးထားတာ.."

အယ်လ်စင်-"ဟုသားပဲ....အာ့ဒါဆိုသွားဖမ်းကြတာပေါ့အရှင်မင်းကြီး."

အာဇူးမစ်-"အင်း.."

ဒီလိုနဲ့အယ်လ်စင်နဲ့အာဇူးမစ်တို့သာမန်အဝတ်အစားတွေဝတ်ပြီးနန်းပြင်ကိုထွက်လာခဲ့ကြသည်.နန်းပြင်ကစျေးကြီးကအရင်နေ့တွေနဲ့မတူပိုလို့တောင်စည်ကားသိုက်မြိုက်နေပြီးသီချင်းသံဗုံသံတွေနဲ့ဆူညံနေသည်.

အယ်လ်စင်-"ဝါးး.....အရှင်မင်းကြီးဒီနေ့ကဘာနေ့မို့လို့ဒီလောက်ထိစည်ကားနေတာလဲ."

အာဇူးမစ်-"ချစ်သူများနေ့လေ.ချစ်သူရည်းစားတွေအကုန်လုံးပွဲဈေးအတူ​လျှောက်လည်ကြတာပေါ့."

အယ်လ်စင်-"ပွဲဈေးကြီးကိုကြည့်ရတာပျော်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ..."

အာဇူးမစ်-"အခုလောလောဆယ်တော့သူသျှိုဖမ်းမယ်.."

ဖာဂိုလစ်-"ဟာ....နောင်တော်တောင်နန်းပြင်မထွက်စဖူးထွက်နေပါလား..."

ထိုအချိန်ဖာဂိုလစ်.မိုရာနဲ့အ​မြွာညီနောင်နှစ်ယောက်ကလည်းအာဇူးမစ်တို့အနားကိုရောက်လာသည်.

အဲလ်ဂရက်-"ဟုသားပဲ..နောင်တော်နန်းပြင်ထွက်လာတယ်ဆိုတော့ဒီနေ့ကတော်တော်ထူးခြားတဲ့နေ့ဖြစ်သွားပြီ..မဟုမှလွဲရောချစ်သူများနေ့မှာကောင်မလေးနဲ့ချိန်းတွေ့မလို့လား."

အာဇူးမစ်-"ကျစ်..ပေါက်တတ်ကရတွေ."

ဆီးလ်ဂရက်-"ဟုသားပဲနောင်တော်.နောင်တော့်မှာချစ်ရတဲ့လူရှိတယ်လို့ဝန်ခံထားတာပဲမလား..ဒါပေမယ့်နောင်တော်ချစ်တဲ့လူကိုတစ်ခါမှလည်းမတွေ့ဖူးဘူး...ဘယ်နားဖွက်ထားတာလဲ."

"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 CompleteWhere stories live. Discover now