SELAM.
Yeni bölümde Osman Bey biraz tökezledi haberiniz olsun şimdiden.😉
Bir de... Baran ne alemde yahu?
Pamuk eller oya ve yorumlara lütfen, yorum sayısı ve oy sayıları düşmüş, ağlarım bak😭😭
Neyse, iyi okumalar❤️
---
---
---
-Seda Kaya'dan-
Her zaman diğer insanlardan daha tuhaf bir insan olmuştum. Bunun nedenini çözememekle birlikte, bunun beni utandırdığını dahi söyleyebilirdim. Ama bu kadar utanmamın bir sebebi de insanlardı. Zorbalamışlar ve aslında yaşanan duygularıma bakmamışlardı. Öfkeyle, nefretle büyümüştüm. Bunun cefasını da çok çekmiştim. Öfkeli bir çocuk olmak, zalim olmayı da beraberinde getiriyordu. Öfkeyle zalimlik birbirinin kardeşiydi, yan yana olmadıkları hiçbir an olmamıştı. Beni ağlatan çocuklar ağladığında canım hiç acımamıştı mesela, ben de aynı öfkeyle karşılık vermiştim onlara ve böylece kendime ve çevreye olan öfkem yetmiyormuş gibi bir de çevrenin nefretini kazanmıştım. İnsanlar benden uzaklaşmıştı ve artık kimse benimle konuşmak istememişti. Bu yüzden sinirlenmem gereken yere, ya da öfkeme karşı çok temkinli olmaya başlamıştım. Öfkem saman alevi gibi olsa da kinim bir ömür geçmezdi. İnsanlarla öfke ve kin sınırımı öyle derin çizerdim ki çoğu kişi o sınırları aşmaya cesaret edemezdi.
Şu anda da öyle bir noktadaydım ki, nerede duracağımı bilemiyordum. Çizgilerim net olmasına rağmen ne yapmam gerektiğini bilemeyecek bir haldeydim. Fulya Hanım tam olarak şu anda Bahar gelmediği için Bahar'ın işlerini de bana kitlemeye çalışıyordu, kendi işlerim yeterince yetmezmiş gibi!
Sadece o da değil, daha stajyer olduğumdan dolayı birçok getir götür işi de bana kalıyordu. Sette olmadığımız anlarda.
"Fulya Hanım, bu işler benim sorumluluğum değil. Lütfen bu konuyu Bahar Hanım'la konuşun. Ben Bahar Hanım'ın işlerini yapmakla görevlendirilmedim, benim işim getir götür değilken bile onu da yapıyorum. Benim işim kameramanlığımı yapmak, işte o kadar. Lütfen beni bu konuda sınamayın, sınırlarımı da aşmayın." Fulya Hanım'ın yüzündeki öfke daha da belirginleşti, gözlerini belerterek bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kameraman
Teen FictionÜniversiteden yeni mezun olan Seda Kaya, derin bir iş arayışına girer. İstanbul'un en köklü ajanslarından birinde işe kabul edilirken başına geleceklerden habersizdir. Güvenemeyeceği kişilerle etrafı sarılırken, Seda'nın içinde bulunduğu vaziyet onu...