KARLA
Sebastian Johnson este pe cale să ajungă. Sper că sunteți pregătite, fetelor! spune mama, făcându-ne semn să ne așezăm pe canapeaua gigantică din sufragerie.
Eu și Selena ne așezăm, iar apoi se aude o bătaie de ușă, urmată de zgomotul ușii fiind deschisă de către mama.
La început nu eram deacord cu această căsătorie aranjată, însă, pe parcurs mi-a trecut, în mintea mea fiind doar ideea ca Sebastian să o aleagă pe Selena, și nu pe mine.
Când am reușit să scap de gândurile care îmi inundaseră mintea, l-am văzut pe Sebastian Johnson intrând pe ușă. Nu era nimic special la el, după părerea mea. Un băiat de bani gata, cu părul brunet, ochii verzi și în jur de 1,92m înălțime.
Nu voiam să am de a face cu el, așa că mă rugam din tot sufletul să o aleagă pe Selena, care chiar își dorea lucrul ăsta. Eu am rămas limbă după un băiat din liceu, încă din primul an. Acum sunt în anul trei, și nu mi-a trecut nici până acum.
Când îi aud vocea lui Sebastian, îmi aduc aminte că nu e momentul potrivit pentru a mă gândi la Luke.
-Bună ziua, doamnelor! spune el, zâmbind.
Selena întinde mâna, așteptând un sărut, pe care îl primește după un moment.
Sebastian îmi întinde mâna, pentru a îmi oferi și mie un sărut, însă neg din cap, și spun:
-Buna, Sebastian! Nu e nevoie.
Își retrage mâna, și se așează pe fotoliul ce se afla în fața mesei.
-Eu mă numesc Sebastian, presupun că știți deja asta. Voi cum vă numiți?
-Eu sunt Selena. Selena Martinez. se grăbește sora mea să spună.
-Iar eu sunt Karla Martinez. mă prezint, total indiferentă.
-Încântat de cunoștință! spune el. Nu vreau să vă ocup mult din timp, așa că voi alege acum.
Te rog, nu mă alege pe mine! Te rog nu mă alege pe mine!
-Selena, te aleg pe tine.
Simt cum îmi strălucesc ochii de bucurie! Nu vreau să am nici o legătură cu omul acesta, însă Selena vrea, și mă bucur pentru reușita ei.
-Mă bucur că ai ales-o pe Selena, chiar te place! îi spun, iar apoi mă îndrept spre camera mea.
Urc scările, îmi iau haine din dulap, iar apoi intru în baie. Îmi pun niște muzică pe telefon, și îmi fac loc în cabina de duș. Apoi, încep să îmi curăț fața de tot machiajul pe care mama m-a obligat să-l port. După aceea, am trecut la păr, și am terminat cu corpul.
M-am șters, iar apoi mi-am tras pe mine lenjeria intimă. Eram pe cale să îmi pun pantalonii scurți pe mine, când ușa se deschide.
-Aaa.. scuze... spune tâmpitul de Sebastian holbându-se la mine în continuare.
-Ieși afară! țip eu.
A ieșit. Mi-am pus pantalonii și tricoul și am ieșit din baie. Lângă ușa era chiar Sebastian.
-Bate la ușă înainte să intri în baie, data viitoare! Îi spun, fraza mea fiind urmată de o privire ucigătoate.
-Am înțeles Karla, îmi pare rău.
Îi fac loc să intre în baie, iar apoi plec în camera mea. Odată intrată pe ușă, o încui și sar în pat. Mă întorc pe spate, și mă gândesc la frumosul de Luke. Ochii lui căprui sunt atât de frumoși!
Dar mâine trebuie să merg la liceu dis de dimineață, așa că trebuie să mă culc devreme. Eu și Jess, prietena mea cea mai bună ne-am jucat adevăr sau provocare ieri și m-a provocat să îi spun lui Luke că îl plac. Exact, cu așa prietenă nu îți mai trebuie dușmani!
Îmi verific buzunarele pantalonilor și îmi dau seama că nu am telefonul la mine. Cred că l-am uitat în baie.
Mă ridic din pat, ies din cameră și coicăn la ușa băii.
-Da, intră. Se aude vocea lui Sebastian înăuntru.
Deschid ușa și îl văd pe dobitoc cu telefonul meu în mână.
-Sebastian! Ce crezi ca faci? Mă apropii de el să îmi pot lua telefonul, însă acesta își ridică brațul atât de sus, încât nici cu o scară nu aș putea ajunge așa sus.
-Dă-mi telefonul, dobitocule! Mă răstesc eu la el.
-Dacă reușești să îl iei!
-O să țip! Îl avertizez.
-Stai liniștită, glumeam cu tine! Apropo, un tip Luke ți-a trimis niște mesaje.
-Ce? Serios? Bine, mersi!
Ies din baie, și fug spre dormitorul meu. Când intru în cameră, deschid instagramul și citesc mesajul.
LUKE:HEI, MIȘTO POZĂ! ÎȚI STĂ BINE CULOAREA ASTA!
Ăsta e un compliment? Penteu mine? De la Luke pentru mine? Aaaa, nu pot să cred!
TU:MERSI MULT! MĂ BUCUR CĂ ÎȚI PLACE!
Închid telefonul, iar apoi primesc o notificare, deoarece Luke mi-a pus o inimioară la mesaj! E atât de drăguț!
Îmi pun telefonul pe noptiera de lângă pat și adorm.
CITEȘTI
Soțul surorii mele
Storie d'amoreKarla provine dintr-o familie bogată și cu multe posibilități. Uneori, aceste familii au nevoie de diferite "pacturi" care să le mărească averea. În cazul Karlei, pactul este o căsătorie. Însă, frumosul domn care trebuia să aleagă dintre ea și sora...