gün 1

74 2 0
                                    

Çağıl dan

Bügün Kumsal 'la beraber tam burslu olarak kazandığımız okulla gidicektik... " meyve mi salıyım kumsal hadi yaa kök saldım!! " diye çemkirdim sabahtan beri hazırlanmaya çalışan kumsal 'a. Kumsalla aynı evde kalıyorduk yeni taşınmıştık.. Ailemiz yok 2 sene önce kaybettik. Zaten kumsalla da yetimhane de tanışmıştık.. Bu sene son senemizdi üniversite için hayallerimiz vardı. Notlarımız çok iyi olunca. Rehberlik hocamız. Sayesinde sosyetik bi okula attandak. Sosyette okulu olduğu için biraz süslenmişti kumsal. Oda gelince dışarı çıktık. Kumsal otobüse binemediği için taksiyle gitmek istedi bende paraya kıymadığım için otobüsle gitmek istediğimi söyledim. Otobüsten inince biraz yürüdüm... Saatte baktiğim zaman biraz buraları gezsem hiç fena olmaz dedim. Çağlayan adında da bi bar görünce oraya girdim eğer temiz bir yer ise akşam kutlamak için kumsallla gelebiliriz... Hemen içeri girdim daha sabahın erken saatleri olduğun için kimse yoktu ama güzel bir yerdi " pardon yetkili kişi burda mı??? Acaba??! " dedim elinde süpürge olan barmene... " üst katta çıkın koridorun sonunda kara yazılı bi oda var orada " dedi barmen ama tipi bi düşük bi düşük hayattann bezdirir insanı. Ona teşşekür edip yukarı çıkamya başladım. Kara yazan kapıya gelince kapıya vurdum ama ses yoktu bi daha vurdum. " gelll " diye bi kadın sesi gelince mutlu oldum. Belki kadın insanıdırda indirım yapar!! İçeri girdim yatakta çıplak bi kadın vardı " aaaaa " diye çığlık atıp arkamı döndüm banyodan da su sesi geliyo... Ahhh yaa! ne yaptım ben adamların işi yarıda kaldı yaa! Ahh çağıl salak çağıl. Beni düşüncelerimden ayıran kapıdan çıkan altında sadece havlu olan kas çifliği insan dişi varlıktı. Bana bakıp sırıtı bense hemem arkamı dönüp parmaklarımla gözümü kappatı " ayy ya işiniz yarım kaldı ama beni buraya yönlendirdiler "dedim odam koca kahkaha patlattı salak ya " e ben gece severim ama artık sana kıyak yapıcam!! " dedi ne diyo lan bu ama kıuak mıyak iyi fiyatla bu iş kapanır . Sonra yataktaki kıza kaş göz işareti yaptı kız üstünü giyindi gitti. Kalaydı iyiydi aslında.. Ama adam işine önem veriyo aferin iyi işler burasıı.. Kız kapıyı kapadıktan sonra ben hala adamın giyinmesini bekliyordum.. " e hadi okulum var sabaha kadar senü bekileyemem soyun!! " dedi. Her şeyi anladım da SOYUN. Ne demek lannn " anlamadım? " dedim sakin olmaya çalişarak " kızım sabrımı zorlama ya soyun yada çek git!! " dedi. Aa salak! " salak mısınız niye soyunim ya!!! Hala hala gecesi ne kadar diye sorucaktım sadece!! " dedim adam kocaman kahkaha attı. " bir gece 5 milyar " dedi kaç çüşş lan gider evde kızlar gecesi yaparım daha sağlıklı lann " çüşşş o kadar pahalı mı lan olmaz ben o kadar para veremem yani bi kutlama zaten, boşaltmayın canım sadece bize üç dört kişilik bir yer ayırın biz gelir gece kutlamamızı yapar parayı verir gideriz!! " dedim tek nefeste ."kızım senin amacın ne bana kriz geçrirmek mi?? " diye kükredi birden. Çıplaklığına aldırmadan aaa bide kas çiftliğine bakmadan " ne saçnalıyorum be ben hala hala kız arkadaşımla yeni okulumuz içün kıtlama yapıcak tık sadece sende var ya!! Hala hala ne kiymetli barın varmiş hala hala istemiyorum lan!! Bok gibi müşteri ağırlıyosunuz! Bunu yazdım kenara!! " dedim bağırarak gözlerim kapalı ama gerçek anlamda kapalı bağırıyodum. Sonra kapoya doğru yol aldım kapıyı açtım ama hemen arkadan itilmesi ile geri kapandı. Arkamı yavaş yavaş döndüm. Ve süperizzzz baklavalar ile ben!!! Allahım yaa çarpışıcam uzaylılarla inanmam ben!! Bu çoçuk uzaylıysa benim acil uzaylı bi koca bulmam lazım." s sen bar için mi geldin? " dedi kaşalarını çatarak. " gelmiştim ama geri gidiyorum !" dedim tıslayarak. Mal baklavalar bile kurtarmaz azrtık seni kinimden hıııı!!! " kusura bakmayın ben şeyy sandım " dedi açıkalma gereği yaparak fırsat bı fırsat kullan çağıl.. " bok sandınız siz müşteriye nasıl imalarda bulunuyorsunuz yaa!! Sizü şikayet edicem! " dedim bağırarak adam kaşlarını başta çatsada şikayet kısmından sonra suratı endişeli hal aldı. Adam ol yoksa adam ederler " tamam kusura bakmayın gece arkadaşlarınızla gelin kutlama bizden olsun özür için " dedi adam tatlı bakışlar yoolayarak! Ha siktir çok tatlı lan nasıl kıyıcam benüm yumuşadiğimi görünce " yani siz öylee gelince küçüğüm de yalnış anladı! " dedi pis zampara.." pardon da siz kim küçüğünüz kim?? " dedim alaycı tonda. Oda bana iyice yaklaşıp " gösteriyim mi? " dedi " göster lan! " dedim ilk başta dudağini owww der gibi yaptı sonra tam havlıyu çıkarırken küçüklük diye bi şey kalmadı. Çünkü oraya tekme aldı. Fırsattab istifade bende hemen kapıdan çikip kappatım. İki dakka sonra tekrar açtım adam yerde kıvrılıyodu " hıı bu arada özür için akşam geliriz! " diyip gmz kırptım. Beleşe partide geldi.. Ohh bee!! Ne pis bi adam yaa!! Saatte baktiğimda geö kaldığımı anladım lanet adam ilk günden geç kaldım... Hemem çikip okula koşarak gittim. Kumsalla derslerimiz farklı olduğu içi her halde o karşı binada. Sorun yok bende akşam anlatırım hemde süperiz olmuş olur.. Sınıfıma geçip en arka sıraya oturdum. Aslında boş yer vardı ama asla göz önünde olmayı sevmezdin. Asosyalim napim!!! Dersleri pür dikkat dinliyodum. Taki sınıfa sabahki kas çiftliği gelene kadar. Yanıma gelip piç smile yapıp oturdu. Herkes ona şaşkın şaşkun bakarken o bana göz kırptı ama bunun anlamı poku yedin. Demekti önüme dönüp '' ha siktir'' dedim o ise cık cık cık "ayıp ayıp '' dedi. Tüö günüm o çoçukla yan yana gelmemek için uğraştım allahtan arkadaşları onu oyalıyorladı yoksa bittim ben.. Eve gittim. Kumsal hala gelmemişti bende o gelene kadar kendimi suya attım...

Sosyete OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin