1.

19 2 0
                                    

"Kibékíthetetlen ellentétek nem léteznek, csak az ember gondolatvilágában.,,

Florian Foresester, mint mindennap gyomorgörcsével és a melankóliájával társítva, vánszorgott kín keservesen.  Megint bevette azokat a kibaszott nyugtatókat, amelyektől az agya kiloccsant mint a vér a karjából, melyet előszeretettel karcolt.
Egy, törékeny, apró, súlytalan, szőke lélek volt, hatalmas kitágult kék szemekkel. Ameddig, alázatos, és melankólikus arckifejezéssel nyamvadtan sétált, Lil Peep muzsika szólt a fülében.

Zayn Brown, volt az egyik közeli panel lakosa, és Florian osztálytársa. Egy  ragyogó kreol bőrű, sötét fonatokkal megáldott vadállatnak definálta aki látta, és aki hozzá szólt, már ha hozzámert egy harsány, szadista agresszív rohadékot halhatott.
Zayn, Florian melletti való utcában élt egy panelházban honnan mindig dohány szag áradt. Ameddig Florian, a mellete lévő utcában található kertes, emeletes lakásban.

Zayn, és Florian,  a gyűlöletet fogalmát jelentették egymásnak.
Kilencedik osztályban, lettek szerencsések egymás társaságához...Habár, nem sejthető ki volt a szerencsés.
A gyenge, srác akit a maszkulin erős, férfijú előszeretettel, vert, törte ki a fogait, vagy bajba keverte?
Nem...Florian retteget tőle.
Remegett ha hallotta, ha látta görcsbe rándult kicsiny gyomra.

De lehetetlenségnek bizonyosult az elkerülés....Zayn, a 190 centijével könnyen felé tornyosult, a mindössze közel 170 centis szöszi vékony srác felé.
Akinek....Ez a domináns fekete néha  nem is félelem volt, hanem élvezet...
Természetességel, Zaynt is szórakoztatta, és hevítette a gyenge, fehér...

Habár nem is lehetne , verekedésnek nevezni ami zajlott...vagy veszekedésnek, gyűlöletnek..
Hisz, általában Zayn ütötte Floriant, így Florian,  a nap vègère kikarmolt lett, jól látható sebekkel, és kék zöld foltokkal...

Az időjárás, amerika csendes városában, esős volt és búskomor. Florian , szerette, még Zayn ki nem állhatta mert a fonatait össze vissza , ide oda mozgatta a szél.

Amint Zayn, meglàtta az apró Floriant, egyfajta gyűlölet, és szadizmus kapta el,  odasétált és dominánsan a falhoz lökte teljes erejéből, mutatván az erőviszonyokat....

Egy 94 kilós, izmos, maszkulin, langaléta, ében fekete fonatokkal rendelkező, kreol tinédzser srác, telt fekete szájakkal, és agresszív domináns viselkedéssel.....
És egy , 59 kilós, sápadt, szöszi,  csontrakéta, önbizalomhiánnyal, alázattal, és megannyi depresszióval.....
Csöppet sem ellentétes párosítás...Ugye?

-Mèsz, megkúratni a pici sápadt jukad,  fehérsrác? Zayn, mély domináns hangja megtelt gúnnyal miközben az előtte szenvedőhöz szólt.
Florian megijedt, és görcsberándult gyomorral álldogált az őt leszorító Zayn árnyékában majd alázatos, megszégyenített szemekkel kerülte a szemkontaktust....
-Kibaszottul nézz rám, ha hozzád beszélek hófehérke. Annyira sápadt a baszott arcod, hogy rám nézni se mersz? Oh, milyen gyenge, és alázatos...a földet tanulmányozod? Zayn, gúnyos mély hanngal, ès önelégült mosollyal bámulta a sápadt Floriant)

Florian félénken Zaynre nézett, ki megragadta Florian arcát hogy erőből ránézzen.
-Aww, milyen félénk...Félsz tőlem igaz? Mint kilencedik év elején....Azóta tudjuk, kinek hol a helye igaz fehérsrác?
Zayn arca egy szadista mosolyra húzódott amint megpillantotta Florian, alázatos, szomorú, arcát...

Ahogy Zayn, a falhoz szorította Florian pici, gyenge karjait néhány iskolatársuk oda szólt
"Zayn, megint kínzod a sápadt buzigyereket?"
-Csak egy, kis hancúr......válaszolt egy széles vigyorral, a fonott hajú, csokoládészemű.

A diákok sorra szivárogtak be a suli kapuján, ameddig Zayn erősen szorította Floriant és az arcát pásztázta.
Felmérte,  milyen sovány, gyenge és erőtlen majd kajánul vigyorgott.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vonzz A TaszítatodWhere stories live. Discover now